Een Montel bank van +3000 euro. Na 3 maanden heb je een losse stof, plooien, pillen en losse draden. Volgens Montel komt het door ons gebruik en zouden ze ons in de winkel hebben geïnformeerd over het inzakken, plooien, pillen en losse draden.
We zijn niet geïnformeerd.
Geen huisdieren.
Net een compleet verbouwd huis en een volledig nieuw interieur waar we netjes mee om gaan. Hiervoor budget banken van andere winkels gehad zonder problemen. De kwaliteit van de Montel bank is erg slecht. De klantenservice blijft bij het standpunt dat het door het gebruik komt, geen erkennig of wat dan ook het ligt absoluut niet aan hen zelf.
Zijn er meer mensen die dit bij Montel hebben?
Hoe heb je dit opgelost?
Montel bank na 3 maanden losse stof, plooien, losse draden en pillen
Re: Montel bank na 3 maanden losse stof, plooien, losse draden en pillen
Nee, ik heb geen klachten over Montèl. Na vele jaren zeer intensief gebruik (mede door pubers, adolescenten, katten en honden) was het mooiste wel af van de driezitsbank en twee stoelen; die zijn dan ook al een jaar of wat geleden vervangen. Een anderhalfzitsbankje staat er nog steeds strak bij. Ik ben dus wel tevreden over Montèl.
De vraag is hier, mag je verwachten dat een stoffen bank in gebruik na een aantal maanden zaken als losse stof, plooien, losse draden en pillen vertoond?
Voor zover ik weet heb je pillen altijd. Komt door de wrijving van de stof. Er schijnt een apparaatje te zijn waarmee je dat eenvoudig kan oplossen.
Plooien heb je zodra de vulling wat inzakt. Zeker als je altijd op dezelfde plek zit, kan het opvallen t.o.v. de andere plekken. Maar is dit niet inherent aan het gebruik van een stoffen bank?
Losse draden hoort niet. Maar in welke mate heeft u er last van? Is eenvoudig afknippen niet afdoende?
Losse stof kan ik me niets bij voorstellen. Dan zou de naad geknapt moeten zijn of is het iets anders?
Voor zover ik weet heb je pillen altijd. Komt door de wrijving van de stof. Er schijnt een apparaatje te zijn waarmee je dat eenvoudig kan oplossen.
Plooien heb je zodra de vulling wat inzakt. Zeker als je altijd op dezelfde plek zit, kan het opvallen t.o.v. de andere plekken. Maar is dit niet inherent aan het gebruik van een stoffen bank?
Losse draden hoort niet. Maar in welke mate heeft u er last van? Is eenvoudig afknippen niet afdoende?
Losse stof kan ik me niets bij voorstellen. Dan zou de naad geknapt moeten zijn of is het iets anders?
Ik heb ook goede ervaring met Montel, de klantenservice kan vanaf hun plek niet zien of bepalen waar jouw probleem door komt. als je ze niet zover kan krijgen een servicemonteur te sturen om de boel te bekijken, zou ik een onafhankelijk stoffeerder er naar laten kijken.
-
Klinkt inderdaad alsof Montel zich er wel héél makkelijk vanaf maakt. Er bestaat vast een geschillencommissie voor meubels, moet je alleen eerst schriftelijk een klacht indienen.