NeoDutchio schreef: ↑14 jan 2025 14:08
Moneyman schreef: ↑14 jan 2025 13:43
De vraag waar we het over hebben, namelijk of de knop aan de wettelijke en door jurisprudentie gevormde eisen voldoet, is bij uitstek een juridische vraag. Of iets wel of niet ergens achter verstopt zit, is een cruciaal onderdeel daarvan.
Correctie, het is u die het daar over heeft.
Da's alles behalve een correctie, het is in één woord onzin. De vraag waar wij het over hebben
is een juridische discussie. Dat kan ook niet anders als je toetst aan het juridisch kader - en dat is óók gewoon het geval op een consumentenforum. Dat jij daar graag anders naar wilt kijken, maakt niet dat het anders is.
16again schreef: ↑14 jan 2025 14:01
Je hoeft inderdaad niets aan te vinken om de prijs te zien. Over dat feit zijn we het eens.
Ik heb nooit beweerd dat je het vinkje moet aanklikken om de prijs te zien, de verwarring is dat jij het wel zo leest.
De locatie achter het vinkje met tekst voor akkoord AV is een hoogst ongebruikelijke plek om de prijs te vermelden, ik kan dan ook niet anders dan constateren dat men de prijs probeert te verhullen. En dat noem ik ,net als CB, verstoppen.
Ergo: de prijs staat niet "achter een vinkje verstopt", maar gewoon op de voorpagina, boven de knop waarop ook nog eens expliciet de betaalverplichting genoemd wordt en naast het vinkje van de checkbox voor (o.a.) de AV.
De term die jij gebruikt heeft in dit beoordelingskader een heel andere strekking dan de strekking die jij er nu in je laatste bericht aan geeft. En daarmee geef je het dezelfde tendentieuze, maar onjuiste lading als Charlotte Meindersma eerder ook al deed.
Maar goed, ook dit is allemaal maanden geleden al expliciet tegen je gezegd. Ik denk dat ik dus maar weer ga stoppen met deze "
infinite loop"