Persoonlijke aanbieding BonusBox AH Misleidend

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
mimu

Persoonlijke aanbieding BonusBox AH Misleidend

Ongelezen bericht door mimu »

Producten die in de Bonus zijn bij van AH kun je zo veel als je wilt inslaan (Hamsteren).
Twee halen, één betalen betekent dat als je er 10 koopt, er maar 5 betaalt.
:P

Maar LET OP!
:o
Persoonlijke bonussen in je BonusBox geldt maar voor één stuks. Dus als je koffie in je persoonlijke BonusBox heb staan, bijvoorbeeld 2 pakken koffie voor de prijs van 1, en je koopt er 10, dan krijg je 1 pak gratis en voor de andere 9 betaal je het volle pond.
:shock:

Ik noem dit misleiding, want dit staat nergens vermeld.
Natuurlijk kan je op een of andere manier de ingewikkelde kassabon grondig controleren, maar dat is niet altijd even makkelijk.
Boven op de bon heet het koffie, maar onder aan de bon heet het product anders.
Dan heb je nog de kortingscode "B" van Bonus en "BB" van BonusBox.

Bij de klantenservice gaven ze aan dat het ergens vermeld staat dat BonuBox-korting slechts één keer geldt, in tegenstelling tot producten die in de gewone bonus zijn. We vroegen om even aan ons te laten zien waar dat staat. Maar het stond nergens. Ook de Manager van het filiaal kon ons niet laten zien waar stond dat de BonuBox-korting slechts één keer geldt.

Graag zou ik een enquete willen starten hoeveel mensen hiervan op de hoogte zijn en hoeveel mensen al hoeveel jaar hier ingetrapt zijn.
Ik ben zelfs zo boos dat ik overweeg een stichting op te starten om gedupeerden te compenseren.

Maar ja, eerste maar eens kijken hoeveel reactie ik op deze topic krijg.
Bijlagen
image.png
image.png (857 Bytes) 158 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Nijogeth

Re: Persoonlijke aanbieding BonusBox AH Misleidend

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Nee hoor, de korting bij de AH bonusbox is gewoon de hele week geldig, onafhankelijk van het aantal keer dat je de actie gebruikt. Ik gebruik die ook heel vaak namelijk.

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

Ik meld me bij deze bij u aan bij uw op te richten stichting om compensatie te ontvangen.
Mochten de gelden verdeeld worden dan kunt u mij een privebericht sturen voor mijn gegevens.
Alvast bedankt.

PGros

Ongelezen bericht door PGros »

Op de website:

Kan ik meerdere stuks van de geactiveerde Bonus Box producten kopen tegen de Bonusprijs? En is hierbij een maximum van het aantal te kopen producten?

Jazeker! Je kan de geactiveerde producten meerdere keren kopen tegen de Bonusprijs. Er is geen maximum, met daarbij uitzondering op enkele producten die je online kan bestellen.

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

Je moet niet graag een enquete willen starten of overwegen een stichting op te richten. Je moet beide gewoon doen! Kunnen wij ook nog eens lachen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

mimu schreef:
17 jun 2025 17:28
Persoonlijke bonussen in je BonusBox geldt maar voor één stuks. Dus als je koffie in je persoonlijke BonusBox heb staan, bijvoorbeeld 2 pakken koffie voor de prijs van 1, en je koopt er 10, dan krijg je 1 pak gratis en voor de andere 9 betaal je het volle pond.
:shock:
Linksom of rechtsom: het is geen zuivere koffie. Sowieso worden er best nog wel fouten gemaakt bij Appie. Kijk er toch nog maar eens naar, best kans dat er ergens een fout stond die inmiddels is recht gezet.

De bon is inderdaad lastig, maar nog wel te doorgronden. Maar bij dat scanapparaat is het altijd maar een gok of het wel of niet klopt, de korting wordt niet altijd duidelijk aangegeven. Feit is wel dat weinigen die bon controleren; het is me een paar keer op woensdag gebeurd dat een korting nog steeds niet in het systeem stond.

Een stichting oprichten is m.i. niet echt nodig. Ik meen dat de consumentenbond al langere tijd de vinger aan de pols houdt.

Nijogeth

Ik zie toch echt nooit fouten bij de appie. In elk geval niet duurder, ik heb weleens een product goedkoper gekocht dan aan er bij het schap stond. Met die scanners is dat tegenwoordig heel makkelijk ook, waardoor ik meteen weet dat iets wel of niet als bonus geteld wordt (staat er dan ook direct bij).

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Uit ruime tien ervaring zeg ik dat de klacht in dit topic nergens op slaat. Het verhaal is simpelweg onjuist.

Ik zou die stichting nog maar even laten rusten als ik TS was.

Remy2021

Ongelezen bericht door Remy2021 »

Het is idd gewoon niet waar wat TS schrijft (of er moet in de winkel een fout zijn gemaakt) Net nog even onze bestelling bijgewerkt en uitgeprobeerd: 2 art. voor 3,00 kan er ook 10x van bestellen is 5x3,00 en ook 1 + 2de halve prijs kan ik 10 art bestellen waarvan 5 voor de halve prijs worden berekend. Ter aanvulling dit waren art. uit de Bonus Box

IngRein

Ongelezen bericht door IngRein »

Je kan er misschien voor kiezen om (persoonlijk of on-line) meerdere keren terug te komen om BonusBox-aankopen te doen. Maar met één bezoek kan je niet ongelimiteerd je bonussen uit je BonusBox gebruiken, is mijn ervaring. Hoe dan ook, het blijft goed opletten. Zeker met de onduidelijke bon met afkortingen van producten die niet te herleiden zijn, zoals Allefentiman, Ahschkipoven, Sglimburg, Mbzavrobuust etc. Ik ben er in elk geval klaar mee en ga naar winkels die in de regel goedkoper en overzichtelijker zijn, zonder pasjes, bonuskaarten, punten. Winkels die gewoon een goedkoper prijsbeleid hebben, zonder dat al je gegevens willen hebben waar ze niks mee te maken hebben.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

IngRein schreef:
18 jun 2025 11:59
Maar met één bezoek kan je niet ongelimiteerd je bonussen uit je BonusBox gebruiken, is mijn ervaring.
Toch gek, dat de één limieten ervaart, terwijl anderen ervaren dat die er niet zijn. Ben wel benieuwd welke limieten je feitelijk ervaart.

Wat ik wel een keer heb gehad, was dat ik mijn persoonlijke bonus net had geactiveerd voor het scannen van het product, en toen pakte het systeem de korting nog niet. Even verwijderd, een minuut later alsnog gescand, en toen ging het goed.

Oftewel: ik kan me voorstellen dat er andere issues zijn, en dat dat gebruikers dat dan ten onrechte uitleggen als een limiet.

Nijogeth

Het is heel duidelijk voor mij. Ik kan mijn bonnen ook terugkijken op de app en ik heb even gekeken.

Ook de benamingen zijn simpel terug te vinden daarop. De hierboven benoemde benamingen zijn namelijk de benamingen van de bonus of bonusbox acties. Die staan onder de bon. Op de bon zelf staat het product met prijs en daarachter een B van bonus of BB van bonusbox.

Onderaan de bon staat dan de desbetreffende actie benoemd. Ik zal even mijn voorbeeld geven van een bon waar ik beide op heb staan.

7x Schweppes 1.19 8.33 BB
4x Vaseline Pet 3.49 13.96 B
Na subtotaal staat dan het volgende:
Bbox Schweppes blik -1.75
Bonus Alledove&axe -6.98

Voor mij is dat echt niet moeilijk te begrijpen. Ik kreeg 25 cent korting per blikje Schweppes en de Vaseline was 1+1 gratis.

Plaats reactie