Alluminium werkblad keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 31948
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Alluminium werkblad keuken

Ongelezen bericht door witte angora »

19% BTW? Klopt dat wel? En over welk eiland gaat het, als er een 'eilandtoeslag' in rekening wordt gebracht? Ik zou toch nog even verder kijken denk ik.

Erthanax
Berichten: 10047
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Alluminium werkblad keuken

Ongelezen bericht door Erthanax »

Goed kijken bij wie je koopt, dat is een eerste vereiste. Ik zou voor een Nederlandse leverancier kiezen; ook daarin is keus genoeg.

Consumenneke
Berichten: 85
Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50

Re: Alluminium werkblad keuken

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Bij Troostwijkauctions en andere veilingen vind je vaak betaalbare tweedehandskeukens uit restaurants en instellingen.

Afbeelding

(even op maat laten zagen) :lol:

Moneyman
Berichten: 31079
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Alluminium werkblad keuken

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bij dergelijke veilingen kan je prima scoren, maar geldt het advies van Erthanax eens te meer:
Erthanax schreef:
02 sep 2024 12:52
Goed kijken bij wie je koopt, dat is een eerste vereiste.
Vaak ontbreekt veel informatie en is garantie ook een dingetje. Goedkoop kan heel makkelijk duur koop worden.

Janne.B.
Berichten: 105
Lid geworden op: 10 feb 2024 16:13

Re: Alluminium werkblad keuken

Ongelezen bericht door Janne.B. »

Klopt, ik niet maar mijn man is wel bekend met veilingen. Je moet eigenlijk een informant hebben die de krenten uit de pap kan halen, om goed te scoren. Zoals de bovengenoemde foto laat zien is het een flinke opstelling, maar laat ook direct zien dat niet alles compleet is, en of alles ook functoneert.

Neen, wij zouden daar niks kopen in ieder geval.

Linnepinnie1985
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 mar 2024 13:15
Locatie: Zoetermeer

Re: Alluminium werkblad keuken

Ongelezen bericht door Linnepinnie1985 »

Ik heb ook een rvs keuken gehad, maar was er niet happy mee. Ik heb nu gewoon weer een houten keuken met een prachtig blad van composiet

Janne.B.
Berichten: 105
Lid geworden op: 10 feb 2024 16:13

Re: Alluminium werkblad keuken

Ongelezen bericht door Janne.B. »

Linnepinnie1985 schreef:
13 sep 2024 21:05
Ik heb ook een rvs keuken gehad, maar was er niet happy mee. Ik heb nu gewoon weer een houten keuken met een prachtig blad van composiet
Wat zijn jouw gootste bezwaren van een rvs keuken, dit om teleurstelingen te voorkomen.

Erthanax
Berichten: 10047
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Alluminium werkblad keuken

Ongelezen bericht door Erthanax »

Mijn grootste bezwaar is dat het heel lastig is om het echt mooi schoon te houden is. “Hygiënisch schoon” is natuurlijk niet het probleem, “streeploos schoon” wel. In de professionele keuken boeit het niet als er een blauwige droogstreep over een ladefront of deur loopt. In de keuken thuis is dat echt anders.

Ik verwacht ook dat de akoestiek niet prettig is, maar dat valt misschien mee.

Plaats reactie