Tabakskever in de keuken. Wat nu?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Silvia1977

Re: Tabakskever in de keuken. Wat nu?

Ongelezen bericht door Silvia1977 »

Hoi Linda,

Ik zou graag met je in contact komen. Ik denk dat wij hetzelfde probleem hebben. Onze keuken is nu 6 jaar oud.

Joosts123

Ongelezen bericht door Joosts123 »

Dag Linda,

Ook hier hebben wij hetzelfde probleem. Zou graag in contact willen komen.

mhijs

Ongelezen bericht door mhijs »

Hoi Linda,

Wij hebben sinds een tijdje hetzelfde probleem met onze keuken. Zaagselplekken en zelfs een gaatje (uitvliegopening) door de lak heen. Ook ik zou graag even in contact willen komen.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nou, d’r is blijkbaar ineens een nest tabakskevers uitgekomen…

Gevers

Ongelezen bericht door Gevers »

Hoi Linda,

Ook hier hebben we dit probleem. Ik kom graag met je in contact.

Dagkoers

Ongelezen bericht door Dagkoers »

https://www.kad.nl/kennisbank/dierplage ... ingsstadia. Misschien hebben jullie hier iets aan?

LindaRis

Ongelezen bericht door LindaRis »

Wij zijn er even tussenuit geweest, ik heb denk ik iedereen met hetzelfde probleem een privé bericht gestuurd. Zo niet, stuur me even zelf een bericht.
Wij zijn op dit moment in afwachting van een antwoord van de keukenleverancier, die na lange tijd zelf is komen kijken en ook erg schrok van de situatie.

Serife89

Ongelezen bericht door Serife89 »

Hallo,
Toevallig zit ik ook met hetzelfde probleem in mijn keuken! Ik heb een huurwoning met een keuken die gezet is in 2018/2019. Ik zag vaak ‘zaagsel’ of ‘stof’ op de plankjes maar ik dacht dat het kwam door de kastjes die nieuw waren ofzo dus ging vaak met een doekje er door. Sinds een aantal maanden heb ik een serieuze plaag in de keuken. Ik heb van alles geprobeerd; azijn, chloor, stofzuigen, lijmvallen. Na een aantal dagen komen ze weer tevoorschijn. Ik heb het gemeld bij de woningcorporatie en zij hebben vandaag een bestrijdingsdienst gestuurd. Na een check zagen ze gaatjes in de spaanplaten vd kastes en onder het keukenblok. Allereerst gaan ze bestrijden en je krijgt een nieuwe keuken werd mij verteld. Ik ben op het moment hoogzwanger en vind dit echt verschrikkelijk..!!

Plaats reactie