Belachelijk hoe met klanten omgegaan wordt. De vestiging in Eindhoven gaat sluiten, wij krijgen GEEN optie om uit te wijken naar een andere vestiging. Kunnen alleen geld terug krijgen van toekomstige behandelingen, wat knap is want 8 behandelingen is gemiddeld tot er resultaat is. Als je 10 behandelingen nodig hebt zit dit ook in de prijs begrepen, maar dat ben je nu ook kwijt. Dus we moeten maar weer een volledig pakket ergens anders betalen?
Ook heel bijzonder dat je een behandelTRAJECT volgt, waarbij je dus meerdere behandelingen nodig hebt voor een resultaat. Wij zitten nu midden in een traject dus alle gekregen behandelingen hebben totaal geen nut gehad en dit is weggegooid geld geweest. Ik wil dan ook mijn volledige kosten voor het behandeltraject terug.
Swiss Allure is aangesloten bij ANBOS. Je kunt een klacht indienen (link mag er niet in), Google ANBOS klacht indienen, dit gaan wij ook doen. Indien dat geen gewenst resultaat geeft stappen we door naar de geschillencommissie.
Hoe Swiss Allure met klanten omgaat is te schandalig voor woorden en dit horen ze fatsoenlijk af te handelen.
Gedupeerd door Swiss Allure
Re: Gedupeerd door Swiss Allure
Swiss Allure is een franchise keten gespecialiseerd in laser ontharen.
Dat een andere franchisenemer niet zomaar de behandelingen overneemt, is niet zo raar.
Maar ga gewoon eens langs bij een andere vestiging en kijk wat er mogelijk is.
Dat een andere franchisenemer niet zomaar de behandelingen overneemt, is niet zo raar.
Maar ga gewoon eens langs bij een andere vestiging en kijk wat er mogelijk is.
-
- Berichten: 12470
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Gedupeerd door Swiss Allure
Als meerdere ondernemingen dezelfde behandelwijze hanteren is het niet zo lastig om elders de behandeling voort te zetten.
Het geld uit Eindhoven krijgt u weer terug en dat kunt u gebruiken bij een andere franshiser.
Het geld uit Eindhoven krijgt u weer terug en dat kunt u gebruiken bij een andere franshiser.