Andre-Media verandert de contracten

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
Jarnodamen
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2024 16:50

Andre-Media verandert de contracten

Ongelezen bericht door Jarnodamen »

Zijn er mensen die nare ervaringen hebben met Andre Media in Den Haag? er zijn nu al 3 partijen die klagen dat de contract termijn aangepast is met pen op de overeenkomst en van 12 maanden naar 48 maanden wordt gezet, onder een schriftelijke aanpassing hoort mijn inziens ook een paraaf gezet te worden.
Andre Media houd zich nu aan de 48 maanden contract termijn bij alle partijen! natuurlijk kan het zijn dat de Freelance verkoper (daar werken ze mee) meer betaald krijgt bij lange contracten en hij om die reden de looptijd aanpast! onze fout is dat de getekende versie gemaild is en niet achtergelaten was, het kan dus zijn dat Andre-Media zelf ter goede trouw is maar dat de fout bij hun Freelancer ligt! maar ze moeten het wel oplossen.
Al met al valt er niet mee te praten en is het gewoon betalen.
Graag als er meer klachten zijn dit melden! wij willen er iets mee gaan doen.

J. Deltoer
Berichten: 3237
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Andre-Media verandert de contracten

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

André Media? Dat is dan niet de Dikvoormekaarshow.

Thijs124
Berichten: 1005
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Andre-Media verandert de contracten

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Supermarkt reclame hoort niet hier bij de consument maar op hoger level!

https://www.higherlevel.nl/

Erthanax
Berichten: 9876
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Andre-Media verandert de contracten

Ongelezen bericht door Erthanax »

“Val op met CartBoards” zie ik op hun website. Ik weet dat die dingen bestaan, maar ik kan me geen enkele boodschap herinneren. Ik heb al genoeg moeite met mijn eigen boodschappen.

Terug naar de vraag van TS: Wanneer en hoe is de wijziging gedaan? Met de hand, nadat de klant getekend heeft? Dat is natuurlijk niet in de haak. Heeft u zelf geen kopie?
Of heeft u mondeling afspraken gemaakt en daarna zonder goed te lezen een contract ondertekend waar iets anders in staat?

16again
Berichten: 16247
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Andre-Media verandert de contracten

Ongelezen bericht door 16again »

Wat zou een rechter besluiten bij een contract met handmatig gemaakte wijziging? Als daar nu over getwist wordt, dan zal de vooral maker van het contract deze onduidelijkheid verweten worden.

witte angora
Berichten: 31385
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Andre-Media verandert de contracten

Ongelezen bericht door witte angora »

Hmmm... vreemd bedrijf als je het mij vraagt. Als je op de link klikt, zie je drie soorten locaties waar je zou kunnen adverteren. Als je op alle drie klikt, kom je iedere keer op 76 locaties in en rond Amsterdam uit. Daarbuiten is er niets, voor zover ik kan zien.

Ik had eigenlijk ook geen idee dat en supermarkt net zoiets is als een bouwmarkt, maar dat terzijde.

https://andre-media.nl/supermarkten/

Plaats reactie