Internettoday presenteert ineens fors verhoogde rekening
Re: Internettoday presenteert ineens fors verhoogde rekening
De verlaag is niet wat er op de factuur staat, maar wat jij in je opzegging hebt gezegd. Dat bepaalt immers wat je wel of niet hebt opgezegd.
ja en ik heb er ook nog bijgezet dat er op 25-05-25 dus helemaal niks meer bij hun wordt afgenomen, ik neem aan dat zoiets wel duidelijk genoeg moet zijn toch
Nu nog kijken hoe de verhuizing van je domeinnaam wordt afgehandeld.
Das geen probleem, niet, ik deed al jaren niks meer met de domeinnaam of website maar ach voor die 17 euro per jaar hield ik het maar aan, nu houdt het gewoon op te bestaan.
Ze zijn hardleers, vandaag weer dezelfde rekening toegestuurd gekregen, en ik heb maar weer eens hetzelfde standaard antwoord teruggestuurd naar internettoday.
Toen kreeg ik ineens een bericht : Met uitzondering heb ik per direct alles verwijderd en factuur gecrediteerd.
Hmm welke uitzondering, ik heb me aan de wet gehouden, tot mijn verbazing hebben ze nu per direct alles offline gehaald terwijl ik nog betaalt heb t/m de 25'ste, het blijven boefjes daar bij internettoday.
Hmm welke uitzondering, ik heb me aan de wet gehouden, tot mijn verbazing hebben ze nu per direct alles offline gehaald terwijl ik nog betaalt heb t/m de 25'ste, het blijven boefjes daar bij internettoday.
16again
vindt dit leuk
-
Ik denk dat ze voor die paar euro er verder geen menskracht meer in willen stoppen.
ik denk dat ze erachter kwamen dat ik volledig in mijn gelijk stond maar boefjes als ze zijn pakte ze 25 dagen af wat ik al betaald had.
pech voor hun ik deed toch niks meer met de website, geeft wel aan dat je niet bij hun moet zijn om je website te laten hosten.
pech voor hun ik deed toch niks meer met de website, geeft wel aan dat je niet bij hun moet zijn om je website te laten hosten.
16again
vindt dit leuk