Verwacht NIETS van Catawiki of Autosqore in Nijkerk

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
Ron5300

Re: Verwacht NIETS van Catawiki of Autosqore in Nijkerk

Ongelezen bericht door Ron5300 »

@Simonswald, u kunt over uw grieven voor wat betreft Catawiki beter een nieuw topic openen.
Mede omdat dit topic een specifieke klacht betreft en uw klacht de veilingsite Catawiki betreft.

VCBritt

Ongelezen bericht door VCBritt »

Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat zowel de “experts” als de “kopersbescherming’ van Catawiki niet bestaan.

Dat (en de waarschuwing voor Autosqore) is dan ook de reden dat ik dit topic heb geopend. Je krijgt te maken met verkopers die het grappig vinden dat je ze misleid/opgelicht hebben (zie reactie Anass van autosqore over het opnemen van ‘creatieve’ TikToks over de kopers die een miskoop hebben gedaan gebaseerd op zijn onware teksten en foto’s. —dezelfde verkoper trouwens die deze week zelfs speciaal een LinkedIn account heeft aangemaakt om mij te kunnen volgen) als een veilingsite met niet-bestaande experts. Wees gewoon niet zo goedgelovig als wij….

Ps. Auto start nog steeds niet en wordt door kenners omschreven als een “wrak”. Staat t/m vrijdag bij een Mercedes garage, dus to be continued maar weer…

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

VCBritt schreef:
29 apr 2025 21:32
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat zowel de “experts” als de “kopersbescherming’ van Catawiki niet bestaan.

Dat (en de waarschuwing voor Autosqore) is dan ook de reden dat ik dit topic heb geopend. Je krijgt te maken met verkopers die het grappig vinden dat je ze misleid/opgelicht hebben (zie reactie Anass van autosqore over het opnemen van ‘creatieve’ TikToks over de kopers die een miskoop hebben gedaan gebaseerd op zijn onware teksten en foto’s. —dezelfde verkoper trouwens die deze week zelfs speciaal een LinkedIn account heeft aangemaakt om mij te kunnen volgen) als een veilingsite met niet-bestaande experts. Wees gewoon niet zo goedgelovig als wij….

Ps. Auto start nog steeds niet en wordt door kenners omschreven als een “wrak”. Staat t/m vrijdag bij een Mercedes garage, dus to be continued maar weer…
Hallo Britt, hoe staan de zaken er momenteel voor?

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

simonswald schreef:
29 apr 2025 14:13
Catawiki moet gewoon eens stoppen met keihard aantoonbaar liegen.
En mensen veilingmeester maken die aantoonbaar domme fouten maken.
Ron5300 schreef:
27 apr 2025 10:20
M.i. is Catawiki in deze geen partij meer omdat het conflict tussen u en de aanbieder na aanschaf is ontstaan.
Catawiki moet gewoon verantwoordelijkheid nemen en als ze dat niet doen daar op aangesproken worden.
riddert schreef:
21 mei 2025 13:41
Hallo Britt, hoe staan de zaken er momenteel voor?
Hij zou weer terugkomen als er nieuws was.

Ik ben ook wel benieuwd. Koop regelmatig op die veiling en als je je boerenklompen volgt is het goed te doen.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Consumenneke schreef:
21 mei 2025 13:52
... enals je je boerenklompen volgt is het goed te doen.
Wat mij betreft is dit sowieso het beste recept tegen ongelukjes die we op dit forum vaak tegenkomen.

Even nadenken, even googelen, en daarmee heb je 95% van de problemen al ondervangen.

Plaats reactie