@Simonswald, u kunt over uw grieven voor wat betreft Catawiki beter een nieuw topic openen.
Mede omdat dit topic een specifieke klacht betreft en uw klacht de veilingsite Catawiki betreft.
Verwacht NIETS van Catawiki of Autosqore in Nijkerk
Re: Verwacht NIETS van Catawiki of Autosqore in Nijkerk
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat zowel de “experts” als de “kopersbescherming’ van Catawiki niet bestaan.
Dat (en de waarschuwing voor Autosqore) is dan ook de reden dat ik dit topic heb geopend. Je krijgt te maken met verkopers die het grappig vinden dat je ze misleid/opgelicht hebben (zie reactie Anass van autosqore over het opnemen van ‘creatieve’ TikToks over de kopers die een miskoop hebben gedaan gebaseerd op zijn onware teksten en foto’s. —dezelfde verkoper trouwens die deze week zelfs speciaal een LinkedIn account heeft aangemaakt om mij te kunnen volgen) als een veilingsite met niet-bestaande experts. Wees gewoon niet zo goedgelovig als wij….
Ps. Auto start nog steeds niet en wordt door kenners omschreven als een “wrak”. Staat t/m vrijdag bij een Mercedes garage, dus to be continued maar weer…
Dat (en de waarschuwing voor Autosqore) is dan ook de reden dat ik dit topic heb geopend. Je krijgt te maken met verkopers die het grappig vinden dat je ze misleid/opgelicht hebben (zie reactie Anass van autosqore over het opnemen van ‘creatieve’ TikToks over de kopers die een miskoop hebben gedaan gebaseerd op zijn onware teksten en foto’s. —dezelfde verkoper trouwens die deze week zelfs speciaal een LinkedIn account heeft aangemaakt om mij te kunnen volgen) als een veilingsite met niet-bestaande experts. Wees gewoon niet zo goedgelovig als wij….
Ps. Auto start nog steeds niet en wordt door kenners omschreven als een “wrak”. Staat t/m vrijdag bij een Mercedes garage, dus to be continued maar weer…
Consumenneke
vindt dit leuk
Hallo Britt, hoe staan de zaken er momenteel voor?VCBritt schreef: ↑29 apr 2025 21:32Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat zowel de “experts” als de “kopersbescherming’ van Catawiki niet bestaan.
-
En mensen veilingmeester maken die aantoonbaar domme fouten maken.simonswald schreef: ↑29 apr 2025 14:13Catawiki moet gewoon eens stoppen met keihard aantoonbaar liegen.
Catawiki moet gewoon verantwoordelijkheid nemen en als ze dat niet doen daar op aangesproken worden.
Hij zou weer terugkomen als er nieuws was.
Ik ben ook wel benieuwd. Koop regelmatig op die veiling en als je je boerenklompen volgt is het goed te doen.
Nevyn
vindt dit leuk
Wat mij betreft is dit sowieso het beste recept tegen ongelukjes die we op dit forum vaak tegenkomen.
Even nadenken, even googelen, en daarmee heb je 95% van de problemen al ondervangen.
Nevyn
vindt dit leuk