Wallet Booking.com misbruikt
Wallet Booking.com misbruikt
Op 8 september heb ik een cashback van 100 euro gekregen van Booking.com. Dit kreeg ik ivm een actie. Op 9 september kreeg ik een melding in de app dat mijn vlucht van Jakarta naar Medan was bevestigd. De vlucht ter waarde van 96 euro was betaald vanuit mijn Wallet. De naam van de passagier ken ik niet en het reserveringsnummer klopt niet. Uiteraard al 5 keer gemeld en telkens een reactie dat het doorgestuurd is naar een andere afdeling. Het is onmogelijk om een persoon te pakken te krijgen die actie wil ondernemen om dit te herstellen. Zwaar teleurgesteld in Booking.com
Re: Wallet Booking.com misbruikt
Zaak is opgepakt door Booking.com en zij draaien de boeking terug. Na een paar keer bellen iemand aan de lijn die doorpakte. Via de chat kom je nergens. Ik hoop snel 'case closed'.
Re: Wallet Booking.com misbruikt
Alweer zo'n snelle oplossing van Booking.
rwolters
vindt dit leuk