Nep-facturen van Netherfind.com

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
The Bonbon Don

Nep-facturen van Netherfind.com

Ongelezen bericht door The Bonbon Don »

Helaas krijg ik op meerdere mail adressen facturen van Neterfind.com, waarin ze aangeven dat ik een achterstallige betaling heb.

Ik had nog nooit van het bedrijf gehoord en ook zeker niet om hun diensten gevraagd.
Ondanks mijn herhaaldelijk verzoek het contact te verbreken en hun duidelijk te hebben gemaakt niet op hun diensten te zitten te wachten, blijven ze herinneringen sturen.

Ik weet niet of er meer mensen zijn die last hebben van deze firma en hun rare werkwijzen, maar ik vind het heel vervelend.

Speedy123

Re: Nep-facturen van Netherfind.com

Ongelezen bericht door Speedy123 »

The Bonbon Don schreef:
01 apr 2025 13:55
Helaas krijg ik op meerdere mail adressen facturen van Neterfind.com, waarin ze aangeven dat ik een achterstallige betaling heb.

Ik had nog nooit van het bedrijf gehoord en ook zeker niet om hun diensten gevraagd.
Ondanks mijn herhaaldelijk verzoek het contact te verbreken en hun duidelijk te hebben gemaakt niet op hun diensten te zitten te wachten, blijven ze herinneringen sturen.

Ik weet niet of er meer mensen zijn die last hebben van deze firma en hun rare werkwijzen, maar ik vind het heel vervelend.
De firma Netherfind is berucht. Ze sturen pro-forma facturen die u als offerte opgave moet zien. Daarna volgen herinneringen dat er niet betaald is.

De Nederlandse URL is uit de lucht gehaald maar hun .com domein is nog actief.

https://www.brinkhost.nl/valse-facturen ... reloaded=1

https://nl.trustpilot.com/review/netherfind.com

Het beste is er gewoon helemaal niet op ingaan en hun email aan te merken als spam.

Nevyn

Re: Nep-facturen van Netherfind.com

Ongelezen bericht door Nevyn »

Niet reageren en blokkeren

Plaats reactie