Ervaringen met India Air?
-
Re: Ervaringen met India Air?
Maar komt u straks Nederland nog wel in als u geen vast woonadres meer heeft.
Wat voor avontuur zie je? Het personeel is gewoon hetzelfde getraind als het personeel van "onze" luchtvaartmaatschappijen en op technisch gebied zijn ze in India momenteel verder dan wij.
De gemeente Vlaardingen geeft mij een postadres.Justmeagain schreef: ↑14 jan 2025 00:32Maar komt u straks Nederland nog wel in als u geen vast woonadres meer heeft.
IK kan bij mijn zusje wonen.
Binnenkort komt er een kamer vrij bij mijn vroegere huisbaas.
Ik wacht eerst de rechtszaak af op 20 februari.
-
Nou fantastisch, je gaat van Air India via een vorige huisbaas naar een rechtszaak in Schiedam, maar in werkelijkheid is het de omgekeerde volgorde. Jouw leven is één groot avontuur.
Ik vind het al heel wat dat ik vorige week een slowcooker gekocht heb. Straks de binnenpan afwassen, en misschien volgende week eens uitproberen.
Ik vind het al heel wat dat ik vorige week een slowcooker gekocht heb. Straks de binnenpan afwassen, en misschien volgende week eens uitproberen.
Dirkie
vindt dit leuk
We zijn al weer bijna bij pagina 3. Interessant.
Bedoelde je niet "zeven sloten"?
Nevyn
vindt dit leuk
-
Dat zijn er ondertussen honderden volgens mij. En dan steeds weer in dezelfde sloten springen ook. Soms vinden mensen dat leuk. Slootje springen. Nat worden. Onder de modder thuis komen, met een kikker op de kop. En een riek in de kont omdat de boer niet wilde dat het op zijn land gebeurde. Ieder zijn hobby.
Volgende week eens zien hoe ik het beste soep kan maken in de slowcooker. Dat heeft dan weer mijn interesse. Maar we dwalen af. Dit gaat over een tripje naar het onvolprezen Bangkok waar TS de laatste keer een fantastisch uitzicht over de stad had vanuit zijn hotelkamerraam. Alhoewel, afdwalen? TS begon zelf over zijn aanstaande huisuitzetting.
Wanneer gaat hij het weer over zijn Thiase ladyboys hebben?
-
Over Thiase ladyboys heeft hij het nooit gehad. Hij had wel contact met een Thaise dame. Het tweede deel van de omschrijving kan op hetzelfde slaan, maar het eerste deel? Is dat een schrijffout, of weet jij meer dan ik?
Schrijffout.
Ik meen me toch te herinneren dat er ooit discussie was over Thaise ladyboys en dat ze als voordeel hadden niet zwanger te kunnen worden.
Ik meen me toch te herinneren dat er ooit discussie was over Thaise ladyboys en dat ze als voordeel hadden niet zwanger te kunnen worden.
Ik heb dagelijks contact met haar, ze is erg mooi!
Ze heeft een dochtertje van een toerist en die keek nooit meer naar haar om.
Ze heeft een dochtertje van een toerist en die keek nooit meer naar haar om.