Zeer teleurgesteld in D-reizen Vught – geen passende reis, geen hulp, geen begrip

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
J. Deltoer

Re: Zeer teleurgesteld in D-reizen Vught – geen passende reis, geen hulp, geen begrip

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Als je niks vraagt wordt kun je dus als dames tussen de gaylords geduwd, mag je als oude mensen in bad douchen (levensgevaarlijk) en is het normaal dat alle communicatie in een andere taal is terwijl je nota bene in Nederland boekt. Nee, dan had je maar moeten vragen, of met de zonnebloem meegaan.

witte angora

Re: Zeer teleurgesteld in D-reizen Vught – geen passende reis, geen hulp, geen begrip

Ongelezen bericht door witte angora »

Moneyman schreef:
18 apr 2025 14:43
witte angora schreef:
18 apr 2025 11:53
wijallemaalop24 schreef:
17 apr 2025 17:14
Het reisbureau wist dat het om twee oudere dames ging, en wij vertrouwden erop dat er rekening zou worden gehouden met hun leeftijd en wensen.
Wat ik mis is wat er precies besproken is. Het lijkt er op dat er behalve leeftijd ook over een of meerdere wensen is gesproken, maar echt duidelijk is het niet. Het is ook niet duidelijk wat er wel of niet tussen beide dames en zoon/dochter is besproken, en hoe de beslissing voor exact deze reis tot stand is gekomen. Ook wordt er niet bij verteld waarom de beide dames dit zelf niet geregeld hebben.
Het verwachtingspatroon is wel helder. Maar in combinatie met "wij vertrouwden erop" lijkt het er niet op dat dat expliciet is aangegeven (anders zou TS dát immers wel opgeschreven hebben).
Maar je kan pas ergens rekening mee houden als dat van tevoren is aangegeven. Daaruit maak ik op dat er toch wel over eventuele beperkingen is gesproken. Alhoewel ik me niet kan indenken dat er specifiek is gezegd: 'ze willen niet in een hotel bij lhbt's', dat dan weer niet. Maar een algemeen iets als 'slecht ter been' kan toch wel besproken zijn. Als dat zo is, dan zou het reisbureau m.i. daar toch wel wat mee moeten doen.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

J. Deltoer schreef:
18 apr 2025 16:23
Als je niks vraagt wordt kun je dus als dames tussen de gaylords geduwd, mag je als oude mensen in bad douchen (levensgevaarlijk) en is het normaal dat alle communicatie in een andere taal is terwijl je nota bene in Nederland boekt. Nee, dan had je maar moeten vragen, of met de zonnebloem meegaan.
Wie zegt dat?

Waarom moet een gevorderde leeftijd telkens als excuus gebruiktworden? Als je oud wordt ben je toch niet automatisch debiel?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
18 apr 2025 16:27
Moneyman schreef:
18 apr 2025 14:43
witte angora schreef:
18 apr 2025 11:53

Wat ik mis is wat er precies besproken is. Het lijkt er op dat er behalve leeftijd ook over een of meerdere wensen is gesproken, maar echt duidelijk is het niet. Het is ook niet duidelijk wat er wel of niet tussen beide dames en zoon/dochter is besproken, en hoe de beslissing voor exact deze reis tot stand is gekomen. Ook wordt er niet bij verteld waarom de beide dames dit zelf niet geregeld hebben.
Het verwachtingspatroon is wel helder. Maar in combinatie met "wij vertrouwden erop" lijkt het er niet op dat dat expliciet is aangegeven (anders zou TS dát immers wel opgeschreven hebben).
Maar je kan pas ergens rekening mee houden als dat van tevoren is aangegeven. Daaruit maak ik op dat er toch wel over eventuele beperkingen is gesproken. Alhoewel ik me niet kan indenken dat er specifiek is gezegd: 'ze willen niet in een hotel bij lhbt's', dat dan weer niet. Maar een algemeen iets als 'slecht ter been' kan toch wel besproken zijn. Als dat zo is, dan zou het reisbureau m.i. daar toch wel wat mee moeten doen.
Maar dat is juist het hele punt: TS is lekker vaag, behalve in zijn beschuldigingen. Wat er concreet gezegd is, blijkt nog nergens uit.

witte angora

Dan kunnen we dus, voorzichtig, concluderen dat er in vage termen wel over de beperkingen is gesproken, maar niet concreet. Het lijkt me niet onredelijk ervan uit te gaan dat de wijze van communiceren hier ook de wijze van communiceren daar is.

Maar in dat geval zou de aanbieder zelf ook door kunnen vragen, net als er hier vragen gesteld worden. Een beetje mensenkennis en inlevingsvermogen maakt dat je begrijpt dat niet iedereen exact even duidelijk is in de communicatie.

J. Deltoer

Inderdaad. Een goed reisbureau vraagt door en biedt service aan haar klanten. Deze knullige rommelaars van D reizen vught begrijpen het niet, evenmin als enkele forumleden hier.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Dan hebben ze dus nog steeds niets fout gedaan, alleen minder service gegeven dan sommigen hier verwachten. Dat kan.

J. Deltoer

Nee, echt ondermaats om oude dames zo te behandelen. D Reizen Vugt: niet doen. Waardeloos.

juliomariner

Goh, was u erbij of gaat u alleen op het verhaal van TS af.

J. Deltoer

U was er zeker niet bij. Maar als u wilt, neemt u contact op met die amateurs van D reizen Vught en plaatst u hier hun verhaal. Tot zover vertrouw ik op TS.

juliomariner

Als u er niet bij was hoe kunt u dan zo zeker zijn dat het verhaal van ts klopt en niet sterk overdreven is en d reizen dus prutsers noemen. Ik zeg dus niet dat het verhaal van ts niet klopt maar het zou toch kunnen?

Moneyman

Jules is gewoon aan het Julessen. Niks nieuws onder de zon.

J. Deltoer

@ Nijogeth: Mijn lijfspreuk: Alles vóór het woord maar is gelogen.
U trekt het verhaal van TS wel in twijfel.
@ moneyman: u neem ik al helemaal niet serieus. En meer als terecht wanneer ik uw postings lees.

witte angora

Moneyman schreef:
18 apr 2025 23:14
Jules is gewoon aan het Julessen. Niks nieuws onder de zon.
Maar D-reizen is dus aan het Hannessen. Misschien eens opbellen en vragen naar Hannes? :wink: :lol: :mrgreen:

Moneyman

@WA: die “dus” zou ik vervangen door “volgens TS”. Ik heb tot nu toe namelijk nog niets gelezen wat me overtuigt.

Maar misschien komt Bianca nog terug om haar verhaal verder toe te lichten :wink:

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

J. Deltoer schreef:
18 apr 2025 23:17
@ Nijogeth: Mijn lijfspreuk: Alles vóór het woord maar is gelogen.
U trekt het verhaal van TS wel in twijfel.
Nee, integendeel zelfs. Ik wijs alleen op de eigen inbreng die schijnbaar ondermaats is geweest. Als je allemaal eisen hebt, dan zul je die ook op tafel moeten gooien als je er zit en niet na de vakantie. De fout zit niet bij D-Reizen, maar bij de mensen die een service verwachten die niet reëel is. Maar dat is mijn mening over dit verhaal. Jij verwacht die service wel en hebt een andere mening over dit verhaal.

Overigens blijft er maar weinig over van het verhaal van TS als alles voor het woord maar gelogen is. Dat is namelijk driekwart van haar verhaal.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

wijallemaalop24 schreef:
17 apr 2025 17:14
En ik hoop dat dit anderen helpt bij hun keuze voor een betrouwbaar en betrokken reisbureau.
Zolang je zelf een onduidelijke post plaatst en nooit meer terugkomt om te reageren op de reacties zal je niet heel veel mensen overtuigen.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Waanzin, iemand aanspreken op het feit dat de persoon in kwestie niet meer terugkomt.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Ja, die persoon krijgt die kritiek toch niet mee. Een roepende in de woestijn. Van beide zijden dan.

witte angora

Laatst actief:
17 apr 2025 17:13
TS is inderdaad niet meer terug geweest. Jammer. Misschien komt het nog.

Plaats reactie