Hotels.com ontkent gemaakte afspraak

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Plaats reactie
denhaag825

Hotels.com ontkent gemaakte afspraak

Bericht door denhaag825 »

Bij het boeken van een accommodatie via Hotels.com stond vermeld dat de boeking inclusief luchthaventransfer was. Na de boeking bleek dat het hotel hiervoor alsnog kosten in rekening zou brengen. Ik heb hierover telefonisch contact opgenomen met Hotels.com en op 22 juli per e-mail bevestiging ontvangen dat deze kosten door Hotels.com vergoed zouden worden. Conform deze afspraak heb ik de transferkosten ter plaatse aan het hotel betaald.

Op 2 augustus heb ik de factuur en het betaalbewijs naar Hotels.com verzonden. Tot op heden heb ik geen terugbetaling ontvangen.

Op 19 september heb ik opnieuw telefonisch contact gehad met een medewerker van Hotels.com. Deze medewerker gaf aan de eerder gemaakte afspraak niet te kunnen terugvinden en verzocht mij wederom te bewijzen dat er een fout is gemaakt. De gemaakte afspraak werd hierbij expliciet ontkend.

Kan dit zomaar?

NeoDutchio

Re: Hotels.com ontkent gemaakte afspraak

Bericht door NeoDutchio »

Fouten maken gebeurd, dat staat los van dat iets mag of niet. Schijnbaar heeft hotels.com de gemaakte afspraak niet in hun systeem opgeslagen. U heeft wel de mail waarin de afspraak staat, dan lijkt het mij dat het doorsturen van die mail voldoende zou moeten zijn. Hebt u die ook gestuurd naar hun en wijzen ze dan alsnog de betaling af?

kuklos

Re: Hotels.com ontkent gemaakte afspraak

Bericht door kuklos »

In principe mag dit niet. Waar je tegenaan gaat lopen is de bewijsbaarheid van alles. Als je geen schriftelijke bewijzen hebt is het jouw woord tegen dat van hun.

Plaats reactie