Ticketmaster beweert dat ik 2 ipv 4 tickets heb gekocht

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
angel1978
Berichten: 11083
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Ticketmaster beweert dat ik 2 ipv 4 tickets heb gekocht

Ongelezen bericht door angel1978 »

Moneyman schreef:
22 mei 2024 13:18
angel1978 schreef:
22 mei 2024 12:21
Volgens de OP heeft TS 2 'normale' zitplaatsen gekocht. Als ik tickets probeer te kopen en de beste plaatsen automatisch laat zoeken, kan ik nog steeds kiezen uit de verschillende soorten plaatsen en ook de normale plaatsen kiezen.
Deze kosten echter geen 300 maar 140 euro ( max ) per stuk.
Kan natuurlijk goed zijn dat er toen TS boekte, nog betere en dus duurdere plaatsen beschikbaar waren.
Maar vallen die dan ook onder 'normale' zitplaatsen?
De rangen wisselen niet opeens.

We weten niet eens voor welk concert het is/was...

juliomariner
Berichten: 4939
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Ticketmaster beweert dat ik 2 ipv 4 tickets heb gekocht

Ongelezen bericht door juliomariner »

Lijkt me ook niet interessant wat de tickets kosten. TS dacht voor 660 euro 4 tickets te krijgen maar blijkbaar heeft hij dus de samenvatting voor dat hij de opdracht gaf niet goed gelezen.

16again
Berichten: 16184
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Ticketmaster beweert dat ik 2 ipv 4 tickets heb gekocht

Ongelezen bericht door 16again »

juliomariner schreef:
22 mei 2024 13:36
Lijkt me ook niet interessant wat de tickets kosten. TS dacht voor 660 euro 4 tickets te krijgen maar blijkbaar heeft hij dus de samenvatting voor dat hij de opdracht gaf niet goed gelezen.
Dat laatste is sowieso waar. Maar heeft TS ergens zelf 4 of 2 plekken geselecteerd? Topic start suggereert dat laatste.

juliomariner
Berichten: 4939
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Ticketmaster beweert dat ik 2 ipv 4 tickets heb gekocht

Ongelezen bericht door juliomariner »

Inderdaad maar in dit geval heb ik toch meer vertrouwen in een geautomatiseerd systeem dat enorme aantal transacties doet dan in een consument die vaak veel veronderstellingen doen maar eigenlijk gewoon slecht lezen.

Moneyman
Berichten: 30362
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ticketmaster beweert dat ik 2 ipv 4 tickets heb gekocht

Ongelezen bericht door Moneyman »

angel1978 schreef:
22 mei 2024 13:33
Maar vallen die dan ook onder 'normale' zitplaatsen?
De rangen wisselen niet opeens.
Dat kan prima. De term "normale zitplaatsen" is nogal breed, en kan zomaar alle rangen bevatten. En tussen de verschillende rangen kan een enorm verschil zitten.

angel1978
Berichten: 11083
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Ticketmaster beweert dat ik 2 ipv 4 tickets heb gekocht

Ongelezen bericht door angel1978 »

Moneyman schreef:
22 mei 2024 14:45
angel1978 schreef:
22 mei 2024 13:33
Maar vallen die dan ook onder 'normale' zitplaatsen?
De rangen wisselen niet opeens.
Dat kan prima. De term "normale zitplaatsen" is nogal breed, en kan zomaar alle rangen bevatten. En tussen de verschillende rangen kan een enorm verschil zitten.

Ik heb in ieder geval niet de indruk dat TS die hiermee bedoelt.. de term komt in ieder geval niet voor op de site.

Aygulf
Berichten: 390
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Ticketmaster beweert dat ik 2 ipv 4 tickets heb gekocht

Ongelezen bericht door Aygulf »

Kokka1 schreef:
22 mei 2024 11:14
Speedy123 schreef:
22 mei 2024 11:06
Er zijn ook platinum tickets met een prijs tussen de € 243,22–€ 330,05 per stuk. Daarvan gaat een deel naar het goede doel dat Billie Eilish steunt. Voor de echte diehard fan dus.
mooi is dat he.. billie eilish steunt die doelen dus helemaal niet zelf. Lekker makkelijk steunen vanuit iemand anders zn portemonee. al zal het die goede doelen worst wezen waar dat geld vandaan komt natuurlijk
Wat een onzin. Goede doelen kan het inderdaad niets schelen waar het geld vandaan komt: voetbalclub, mijn buurman, legaat, anonieme gift, extra opbrengst van concerten (dus bovenop de ticketprijs, zij zijn daar heel duidelijk in dus als je dat niet wil koop je dat ticket niet, een heel duur diner waarvan de extra opbrengst voor een bepaald goed doel is, Kinderpostzegels, oliebollenactie enz. enz. Heel normaal hoor. In dit geval steunt Billie Eilish dit dus wél want ze kan het ook in eigen zak houden.

Speedy123
Berichten: 1363
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Ticketmaster beweert dat ik 2 ipv 4 tickets heb gekocht

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Moneyman schreef:
22 mei 2024 13:18
angel1978 schreef:
22 mei 2024 12:21
Volgens de OP heeft TS 2 'normale' zitplaatsen gekocht. Als ik tickets probeer te kopen en de beste plaatsen automatisch laat zoeken, kan ik nog steeds kiezen uit de verschillende soorten plaatsen en ook de normale plaatsen kiezen.
Deze kosten echter geen 300 maar 140 euro ( max ) per stuk.
Kan natuurlijk goed zijn dat er toen TS boekte, nog betere en dus duurdere plaatsen beschikbaar waren.
Er zijn vijf verschillende ticket types te koop.

Staanplaatsen en sommige zitplaatsen waren 141,22 euro.

De duurste Officieel Platinum Tickets waren 330,05 euro.

Het is maar wat de koper uit gekozen heeft. Inmiddels is het uitverkocht dus TS kan de kaarten in de wederverkoop doen als ze er vanaf wil. Dat kan via Ticketmaster. Weet niet wat de kosten zijn.

eveerman
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 sep 2010 17:47

Re: Ticketmaster beweert dat ik 2 ipv 4 tickets heb gekocht

Ongelezen bericht door eveerman »

Het zou zomaar kunnen dat de de bijlage TWEE pagina's beslaat (elk met 2 tickets) waarvan de TS er maar èèn heeft geopend.

Kokka1
Berichten: 415
Lid geworden op: 23 jul 2011 23:32

Re: Ticketmaster beweert dat ik 2 ipv 4 tickets heb gekocht

Ongelezen bericht door Kokka1 »

Aygulf schreef:
22 mei 2024 16:53
Kokka1 schreef:
22 mei 2024 11:14
Speedy123 schreef:
22 mei 2024 11:06
Er zijn ook platinum tickets met een prijs tussen de € 243,22–€ 330,05 per stuk. Daarvan gaat een deel naar het goede doel dat Billie Eilish steunt. Voor de echte diehard fan dus.
mooi is dat he.. billie eilish steunt die doelen dus helemaal niet zelf. Lekker makkelijk steunen vanuit iemand anders zn portemonee. al zal het die goede doelen worst wezen waar dat geld vandaan komt natuurlijk
Wat een onzin. Goede doelen kan het inderdaad niets schelen waar het geld vandaan komt: voetbalclub, mijn buurman, legaat, anonieme gift, extra opbrengst van concerten (dus bovenop de ticketprijs, zij zijn daar heel duidelijk in dus als je dat niet wil koop je dat ticket niet, een heel duur diner waarvan de extra opbrengst voor een bepaald goed doel is, Kinderpostzegels, oliebollenactie enz. enz. Heel normaal hoor. In dit geval steunt Billie Eilish dit dus wél want ze kan het ook in eigen zak houden.
Ze zou het zelf betalen als de ticketprijs niet hoger was als normaal maar ze wel een deel van haar omzet zou afstaan. Nu gooit ze haar 'bijdrage' aan het goede doel bovenop de ticketprijs

Aygulf
Berichten: 390
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Ticketmaster beweert dat ik 2 ipv 4 tickets heb gekocht

Ongelezen bericht door Aygulf »

Kokka1 schreef:
23 mei 2024 12:12
Aygulf schreef:
22 mei 2024 16:53
Kokka1 schreef:
22 mei 2024 11:14

mooi is dat he.. billie eilish steunt die doelen dus helemaal niet zelf. Lekker makkelijk steunen vanuit iemand anders zn portemonee. al zal het die goede doelen worst wezen waar dat geld vandaan komt natuurlijk
Wat een onzin. Goede doelen kan het inderdaad niets schelen waar het geld vandaan komt: voetbalclub, mijn buurman, legaat, anonieme gift, extra opbrengst van concerten (dus bovenop de ticketprijs, zij zijn daar heel duidelijk in dus als je dat niet wil koop je dat ticket niet, een heel duur diner waarvan de extra opbrengst voor een bepaald goed doel is, Kinderpostzegels, oliebollenactie enz. enz. Heel normaal hoor. In dit geval steunt Billie Eilish dit dus wél want ze kan het ook in eigen zak houden.
Ze zou het zelf betalen als de ticketprijs niet hoger was als normaal maar ze wel een deel van haar omzet zou afstaan. Nu gooit ze haar 'bijdrage' aan het goede doel bovenop de ticketprijs
En laat dat nou bij bijvoorbeeld Kinderpostzegels hetzelfde verhaal zijn: post.nl gooit er minimaal €0.50 per postzegel bovenop om dat aan het goede doel te schenken. Maar u hoeft geen ticket te kopen hoor als u daarmee een goed doel steunt. Maakt u het toch direct over uit uw eigen portemonnee? Einde discussie wat mij betreft.

juliomariner
Berichten: 4939
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Ticketmaster beweert dat ik 2 ipv 4 tickets heb gekocht

Ongelezen bericht door juliomariner »

En als deze artiest dus deze actie niet doet krijgt het goede doel gewoon minder donaties. Deze aktie heeft dus voordeel voor 2 partijen, het goede doel krijgt extra geld en de artiest extra goodwill

Plaats reactie