misleid door MKB Clickservice
Re: misleid door MKB Clickservice
Een paar dagen geleden ben ik helaas het slachtoffer geworden van bedrog en oplichting door hen. Een van hun medewerkers belde me en sprak over een nieuwe campagne, gebruikmakend van doortrapte praatjes. Hij liet me geen tijd om mijn telefoon te pakken en deed alsof het contract slechts één pagina bevatte. Nu realiseer ik me nog steeds niet hoe ik heb kunnen instemmen met zo'n contract.
Direct nadat de medewerker vertrok, voelde het niet goed. Ik belde meteen hun klantenservice en gaf aan dat ik niet verder wilde samenwerken. De medewerker aan de telefoon meldde echter dat ik had getekend en dat er helaas niets aan gedaan kon worden. Een paar dagen later belde dezelfde persoon die bij mij langs was gekomen, handelde uiterst passief-agressief en weigerde het contract te ontbinden.
Ik ben van plan een brief op te stellen en juridische stappen te ondernemen. Als iedereen die door hen is opgelicht actie onderneemt, kan er een einde komen aan deze oplichtingspraktijken en kunnen we voorkomen dat meer mensen slachtoffer worden.
Direct nadat de medewerker vertrok, voelde het niet goed. Ik belde meteen hun klantenservice en gaf aan dat ik niet verder wilde samenwerken. De medewerker aan de telefoon meldde echter dat ik had getekend en dat er helaas niets aan gedaan kon worden. Een paar dagen later belde dezelfde persoon die bij mij langs was gekomen, handelde uiterst passief-agressief en weigerde het contract te ontbinden.
Ik ben van plan een brief op te stellen en juridische stappen te ondernemen. Als iedereen die door hen is opgelicht actie onderneemt, kan er een einde komen aan deze oplichtingspraktijken en kunnen we voorkomen dat meer mensen slachtoffer worden.
Re: misleid door MKB Clickservice
U hebt zich ook laten beduvelen.
Re: misleid door MKB Clickservice
De vertegenwoordiger komt niet op goed geluk, deze heeft een afspraak met u gemaakt.Hooman schreef: ↑14 feb 2024 00:57Een paar dagen geleden ben ik helaas het slachtoffer geworden van bedrog en oplichting door hen. Een van hun medewerkers belde me en sprak over een nieuwe campagne, gebruikmakend van doortrapte praatjes. Hij liet me geen tijd om mijn telefoon te pakken en deed alsof het contract slechts één pagina bevatte. Nu realiseer ik me nog steeds niet hoe ik heb kunnen instemmen met zo'n contract.
Direct nadat de medewerker vertrok, voelde het niet goed. Ik belde meteen hun klantenservice en gaf aan dat ik niet verder wilde samenwerken. De medewerker aan de telefoon meldde echter dat ik had getekend en dat er helaas niets aan gedaan kon worden. Een paar dagen later belde dezelfde persoon die bij mij langs was gekomen, handelde uiterst passief-agressief en weigerde het contract te ontbinden.
Ik ben van plan een brief op te stellen en juridische stappen te ondernemen. Als iedereen die door hen is opgelicht actie onderneemt, kan er een einde komen aan deze oplichtingspraktijken en kunnen we voorkomen dat meer mensen slachtoffer worden.
U had ook even voor de afspraak de firma en hun aanbod kunnen checken en dan had u vooraf kunnen beslissen om niet met deze firma in zee te gaan.
Zie het als leergeld.
Re: misleid door MKB Clickservice
Er ontbrak inderdaad een L aan mijn reactie.
Mijn advies aan gedupeerden is even door te zoeken op dit forum, zodat goed advies niet keer op keer herhaald hoeft te worden. Lees dit topic eens rustig door.
U heeft helemaal gelijk en u schept er zo te zien genoegen in anderen te wijzen op hun dommigheid. Helaas is niemand daar mee geholpen.Maar ik ben een normaal mens, die als ik een contract aanga, dat eerst doorlees. Hoe bijzonder kan dat zijn?
Mijn advies aan gedupeerden is even door te zoeken op dit forum, zodat goed advies niet keer op keer herhaald hoeft te worden. Lees dit topic eens rustig door.
16again
vindt dit leuk
-
- Berichten: 3402
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: misleid door MKB Clickservice
Sommigen zijn zo verschrikkelijk perfect, die maken nooit fouten. Een van die personen vind zichzelf zelfs zo ontzettend goed dat die in ieder topic over oplichting, dwaling, dropshipping, verkoop, enz steeds zichzelf op de borst denkt te moeten slaan. Gedupeerden hebben er uiteraard niets aan, maar wat extra zout in de wonde ter meerdere eer en glorie van die persoon is kicken voor haar.TwablaHL schreef: ↑15 feb 2024 20:31Er ontbrak inderdaad een L aan mijn reactie.
U heeft helemaal gelijk en u schept er zo te zien genoegen in anderen te wijzen op hun dommigheid. Helaas is niemand daar mee geholpen.Maar ik ben een normaal mens, die als ik een contract aanga, dat eerst doorlees. Hoe bijzonder kan dat zijn?
Mijn advies aan gedupeerden is even door te zoeken op dit forum, zodat goed advies niet keer op keer herhaald hoeft te worden. Lees dit topic eens rustig door.
Re: misleid door MKB Clickservice
Vroeger had een ondernemer nog een Middenstandsdiploma nodig, of een cursus Ondernemersvaardigheden. Nu denken ze allemaal zomaar zakenman of vrouw te kunnen worden, zonder ook maar ergens iets van te weten of te kunnen.
En dan worden ze door jan en alleman in de boot genomen.
En dan worden ze door jan en alleman in de boot genomen.
-
- Berichten: 3402
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: misleid door MKB Clickservice
Vroeger hadden we een touwtje uit de brievenbus hangen voor de melkboer die dan makkelijk de melk, in glazen flessen, binnen kon zetten. De achterdeur bleef ook open staan, zelfs snachts. Vroeger was er geen gedonder over zwarte piet, over houten draaimolenpaarden en de gouden koets. Vroeger waren mannen mannen en vrouwen waren vrouwen.
Re: misleid door MKB Clickservice
Of er cijfers zijn die laten zien dat mensen zich vroeger minder lieten bedonderen weet ik niet. Maar wat me wel verbaast is dat ondanks alle waarschuwingen tegenwoordig, en vooral ook alle mogelijkheden (zoals internet, KvK) om mensen te waarschuwen, het nog steeds niet voldoende is.
Re: misleid door MKB Clickservice
"Vroeger had een ondernemer nog een Middenstandsdiploma nodig, of een cursus Ondernemersvaardigheden. Nu denken ze allemaal zomaar zakenman of vrouw te kunnen worden, zonder ook maar ergens iets van te weten of te kunnen."
Misschien kan ik iets van de zuurheid in uw leven verzachten door u voor te stellen aan enkele gedupeerden. Dat zijn vaak jonge starters die zich door verkopers met babbeltrucs en valse beloften laten verleiden om te snel een handtekening te zetten, onwetend dat dat door de rechter gezien als een bindende overeenkomst. Consumenten worden beschermd, ondernemers niet.
Besef wel dat Nederland de afgelopen twintig jaar bijna een miljoen nieuwe ZZPers verwelkomd heeft. Deze gedupeerden moeten duizenden euro's betalen voor een dienst die weinig voorstelt.
Ondernemers die bezwaar maken, worden overdonderd met bluf en bedreigingen. Van de zestig ondernemers die ik help tegen deze dubieuze dienstverleners, is inmiddels de helft bevrijd van het wurgcontract. Die hebben beloofd allemaal met de bus naar de rechtbank te komen om te getuigen. De andere helft neemt overwegend geen diensten af, dus die kunnen op grond van redelijkheid en billijkheid vragen om schadematiging.
Er is er nog niet eentje gedagvaard!
De route via wanprestatie is een stuk lastiger.
Misschien kan ik iets van de zuurheid in uw leven verzachten door u voor te stellen aan enkele gedupeerden. Dat zijn vaak jonge starters die zich door verkopers met babbeltrucs en valse beloften laten verleiden om te snel een handtekening te zetten, onwetend dat dat door de rechter gezien als een bindende overeenkomst. Consumenten worden beschermd, ondernemers niet.
Besef wel dat Nederland de afgelopen twintig jaar bijna een miljoen nieuwe ZZPers verwelkomd heeft. Deze gedupeerden moeten duizenden euro's betalen voor een dienst die weinig voorstelt.
Ondernemers die bezwaar maken, worden overdonderd met bluf en bedreigingen. Van de zestig ondernemers die ik help tegen deze dubieuze dienstverleners, is inmiddels de helft bevrijd van het wurgcontract. Die hebben beloofd allemaal met de bus naar de rechtbank te komen om te getuigen. De andere helft neemt overwegend geen diensten af, dus die kunnen op grond van redelijkheid en billijkheid vragen om schadematiging.
Er is er nog niet eentje gedagvaard!
De route via wanprestatie is een stuk lastiger.
Re: misleid door MKB Clickservice
Niks zuurheid. Die jonge starters zijn dus niet bekwaam genoeg om een bedrijf te starten en ze hebben zich niet laten informeren over de ins en outs en over de waarde van hun handtekening.
Maar nu leren ze misschien iets over de rechterlijke gang van zaken.
Maar nu leren ze misschien iets over de rechterlijke gang van zaken.
Re: misleid door MKB Clickservice
Ook ik wil graag iedereen waarschuwen voor MKB clickservice. In 2021 werden wij benaderd door dit bedrijf. In het begin waren er wat aanloop problemen en is er regelmatig contact geweest met Rody en de campagne leider. Er werden afspraken gemaakt en nagekomen. Op een bepaald moment werden telefonische afspraken niet meer na gekomen. En uit eindelijk na regelmatig bellen en mailen bleek de campagne leider niet meer te werken voor dit bedrijf. Er werd al maanden niks meer gedaan aan de campagne die geld kost en niks oplevert.
Na een lange discussie bellen/mailen werd er een nieuwe campagne leider aangewezen die haar bel afspraken niet na komt. En het blijkt uit steekproeven dat er geen campagne word gedraaid. Als je MKB Clickservice daarna vraagt komt het antwoord wellicht is het campagne budget voor die dag op. Uuh ook om 0.05 uur, om 01.00 uur, om 8.00 uur. Hun antwoord dat word er niet gezocht op de juiste termen.
Meerdere discussies met dit bedrijf gehad ze blijven weigeren het contract te ontbinden en dreigen met boetes wanneer jij als zzp'er het contract wil opzeggen omdat hun de afspraken niet nakomen.
Mijn advies ga niet met dit bedrijf in zee
Na een lange discussie bellen/mailen werd er een nieuwe campagne leider aangewezen die haar bel afspraken niet na komt. En het blijkt uit steekproeven dat er geen campagne word gedraaid. Als je MKB Clickservice daarna vraagt komt het antwoord wellicht is het campagne budget voor die dag op. Uuh ook om 0.05 uur, om 01.00 uur, om 8.00 uur. Hun antwoord dat word er niet gezocht op de juiste termen.
Meerdere discussies met dit bedrijf gehad ze blijven weigeren het contract te ontbinden en dreigen met boetes wanneer jij als zzp'er het contract wil opzeggen omdat hun de afspraken niet nakomen.
Mijn advies ga niet met dit bedrijf in zee
Re: misleid door MKB Clickservice
MKB Clickservice / Proximedia (PXM) laat in de emails een spoor na om een dossier op te bouwen zodat ze zonodig bij de rechter duizenden euros schadevergoeding kunnen eisen. Als je zonder duidelijke verklaring stopt met betalen, komen ze soms jaren later nog eens langs om te incasseren. Dat was vooral bij de langdurige contracten een praktijk.Na een lange discussie bellen/mailen werd er een nieuwe campagne leider aangewezen die haar bel afspraken niet na komt. En het blijkt uit steekproeven dat er geen campagne word gedraaid.
Daarom moet je omgekeerd ook een dossier opbouwen. Maak screenshots van landingspagina's, maak video's terwijl je scrollt. Zoek uit waar ze het beeld vandaan gehaald hebben als dat niet door jou aangeleverd is. Loop de teksten na op spel-, tik- en spatiefouten. Op moeizaam taalgebruik. Laat de code van je pagina's testen door een echte webdesigner en stel vast hoe jouw site er uit ziet op een mobieltje en of ze aan keyword-stuffing doen.
Mail me als je lid wil worden van een Facebookgroep van ondernemers die PXM willen aanpakken op wanprestatie!
Re: misleid door MKB Clickservice
Ik kan je in contact brengen met gepensioneerde accountants en voormalige ziekenhuisdirecteuren die als zelfstandig adviseur toch door de babbeltrucs en valse beloften van dit soort dubieuze dienstverleners in de val zijn gelopen, Lady1234.Die jonge starters zijn dus niet bekwaam genoeg om een bedrijf te starten en ze hebben zich niet laten informeren over de ins en outs en over de waarde van hun handtekening. Maar nu leren ze misschien iets over de rechterlijke gang van zaken.
Met de juiste tegendruk, wat bluf en dreiging zijn ze er allemaal zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Maar veel ondernemers leggen het loodje en betalen duizenden euros om van deze wurgcontracten af te komen.
Re: misleid door MKB Clickservice
Een bedrijf dat landingspagina's maakt vol fouten en woorden of beelden die inbreuk maken op andermans auteursrecht zadelt zijn klanten op met een potentieel probleem en een presentatie die de goede naam van de opdrachtgever kan beschadigen.
Leg daarom alles vast dmv screenshots en videoopnamens. Laat de code checken door een bonafide webdesigner. En besef dat je een tegenclaim kan indienen omdat de geleverde inspanning niet voldoet aan professionele eisen en schade berokkent.
Eis ook toegang tot het echte Google Adwords account! Een zelfgefabriceerd dashboard is niet voldoende, want daar kan mee geknoeid worden.
Leg daarom alles vast dmv screenshots en videoopnamens. Laat de code checken door een bonafide webdesigner. En besef dat je een tegenclaim kan indienen omdat de geleverde inspanning niet voldoet aan professionele eisen en schade berokkent.
Eis ook toegang tot het echte Google Adwords account! Een zelfgefabriceerd dashboard is niet voldoende, want daar kan mee geknoeid worden.
Laatst gewijzigd door TwablaHL op 12 mar 2024 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: misleid door MKB Clickservice
Dat waren dan suffe accountants of ziekenhuisdirecteuren.
Re: misleid door MKB Clickservice
NIKS ONDERTEKENEN!!!!
Omg omg ze waren twee keer bij me langs geweest.
1x stond hij voor saus voor m’n deur want tja ik moest met spoed ergens heen. Afspraak werd verzet.
2x wilde ik bellen om de afspraak te verzetten omdat ik geen zin had om überhaupt met iemand te praten. Tot m’n grootste verbazing was het nummer niet bereikbaar (vreemd).
Ik heb het nummer gegoogled en in plaats van mkb clickservice in te toetsen, deed ik “mkb”. Wat natuurlijk een hele andere website/bedrijf is.
Klantenservice van mkb gebeld en zij gaven aan dat zij niemand bellen en zeker niet bij mensen langs gaan.
Meneer van mkb clickservice belde om 17:30 met de vraag “waar ben je, wij hebben een afspraak”. Waarop mijn antwoord was dat Volgens zijn bedrijfspersoneel doen jullie niet aan bellen en zeker niet bij mensen langsgaan.
Meneer was in shock en vroeg “maar ben je thuis”? “Wij heten mkb clickservice”.
Op dat moment was ik het wel zat en wenste hem een prettige dag.
Een uur later koos ik toch om mkb clickservice even te googlen.
Nou wat heb ik een engel op m’n schouders gehad. Dat ik hem niet binnen liet.
Je wordt gwn waar je bij staat genaaid
Omg omg ze waren twee keer bij me langs geweest.
1x stond hij voor saus voor m’n deur want tja ik moest met spoed ergens heen. Afspraak werd verzet.
2x wilde ik bellen om de afspraak te verzetten omdat ik geen zin had om überhaupt met iemand te praten. Tot m’n grootste verbazing was het nummer niet bereikbaar (vreemd).
Ik heb het nummer gegoogled en in plaats van mkb clickservice in te toetsen, deed ik “mkb”. Wat natuurlijk een hele andere website/bedrijf is.
Klantenservice van mkb gebeld en zij gaven aan dat zij niemand bellen en zeker niet bij mensen langs gaan.
Meneer van mkb clickservice belde om 17:30 met de vraag “waar ben je, wij hebben een afspraak”. Waarop mijn antwoord was dat Volgens zijn bedrijfspersoneel doen jullie niet aan bellen en zeker niet bij mensen langsgaan.
Meneer was in shock en vroeg “maar ben je thuis”? “Wij heten mkb clickservice”.
Op dat moment was ik het wel zat en wenste hem een prettige dag.
Een uur later koos ik toch om mkb clickservice even te googlen.
Nou wat heb ik een engel op m’n schouders gehad. Dat ik hem niet binnen liet.
Je wordt gwn waar je bij staat genaaid
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 mar 2024 10:37
Re: misleid door MKB Clickservice
Ik ben er ingeluisd ze hebben me mooie dingen beloofd maar niks nagekomen nu zit ik vast in een contract en ik krijg ze niet te pakken ik sta nu met me rug tegen de muur......
Re: misleid door MKB Clickservice
Ik ben ook een gedupeerde van MKB clickservice, Allemaal mooie praatjes maar komt niets tot waare.
Ik zoek graag help om dit bedrijf tegen te vechten om mijn contract te beëindigen.
Ik zoek graag help om dit bedrijf tegen te vechten om mijn contract te beëindigen.
Re: misleid door MKB Clickservice
TwablaHL schreef: ↑12 mar 2024 18:29MKB Clickservice / Proximedia (PXM) laat in de emails een spoor na om een dossier op te bouwen zodat ze zonodig bij de rechter duizenden euros schadevergoeding kunnen eisen. Als je zonder duidelijke verklaring stopt met betalen, komen ze soms jaren later nog eens langs om te incasseren. Dat was vooral bij de langdurige contracten een praktijk.Na een lange discussie bellen/mailen werd er een nieuwe campagne leider aangewezen die haar bel afspraken niet na komt. En het blijkt uit steekproeven dat er geen campagne word gedraaid.
Daarom moet je omgekeerd ook een dossier opbouwen. Maak screenshots van landingspagina's, maak video's terwijl je scrollt. Zoek uit waar ze het beeld vandaan gehaald hebben als dat niet door jou aangeleverd is. Loop de teksten na op spel-, tik- en spatiefouten. Op moeizaam taalgebruik. Laat de code van je pagina's testen door een echte webdesigner en stel vast hoe jouw site er uit ziet op een mobieltje en of ze aan keyword-stuffing doen.
Mail me als je lid wil worden van een Facebookgroep van ondernemers die PXM willen aanpakken op wanprestatie!
Waar kan ik heen mailen?
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 01 mei 2024 08:54
Re: misleid door MKB Clickservice
Wij zijn ook in de val gelokt door MKB Clickservice, Wij hebben graag hulp nodig om onze overeenkomst te ontbinden, Hebben nog geen betaling gedaan