Meerdere mensen gedupeerd door Index-traders?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
kuklos

Re: Meerdere mensen gedupeerd door Index-traders?

Ongelezen bericht door kuklos »

Wat een interessant topic zou zijn, en ook een mooi artikel voor op de site is hoe mensen hun financiën kunnen inrichten. Er zijn in een ander topic al tips gegeven over verschillende bankrekeningen, geld storten daarop. In dit topic goede tips over wat wel en niet te doen bij beleggen.

jonis

Ongelezen bericht door jonis »

Daar kun je toch een ander serieus topic voor openen ipv in een "gedupeerden topic" gaan zitten voor handel wat toch niet geschikt is voor de massa.

Fiepke12

Ongelezen bericht door Fiepke12 »

Nou als jullie het willen weten stelletje nieuwsgierigaards. Ik heb geld geïnvesteerd waar zij mee zijn gaan beleggen nu staat mijn geld zogezegd vast op de blockchain en ben ik in een aml policy check beland. Nu wordt er gevraagd om een borg te betalen voordat mijn geld op de blockchain vrijkomt. Helaas zijn er maar weinig mensen die hierbij kunnen helpen omdat er meteen gezegd wordt dat je opgelicht bent.......en waarschijnlijk zijn we dat ook. Heb aangifte gedaan maar wij als gewone mensen tellen niet meer in de maatschappij. En ja ik dacht dat ik alles goed onderzocht had van te voren. En zelfs nu maanden later is mijn account er nog en wordt ik nog steeds gebeld met hele vriendelijke nederlandse gasten die zeggen mevrouw vroeg of laat belt de politie met de mededeling dat wij wel legitiem zijn en het klopt wat we zeggen wat betreft de borgstelling van de blockchain. Vandaar dat ik graag met Kimpie in contact wil komen.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Fiepke12 schreef:
12 jun 2025 20:32
Nou als jullie het willen weten stelletje nieuwsgierigaards. Ik heb geld geïnvesteerd waar zij mee zijn gaan beleggen nu staat mijn geld zogezegd vast op de blockchain en ben ik in een aml policy check beland.
Dit zijn een aantal dingen die niets met elkaar te maken hebben.
Een aml check is puur om te kijken of je geld wel eerlijk verkregen is, tegen witwassen. Dat heeft niets te maken met blockchain en vreemd is dat je geld daarop vast kan staan.
Fiepke12 schreef:
Nu wordt er gevraagd om een borg te betalen voordat mijn geld op de blockchain vrijkomt.
Ook dit is vreemd. Blockchain is de onderliggende technologie van bitcoin, maar daarop zit geen geld vast.
Fiepke12 schreef:
Heb aangifte gedaan maar wij als gewone mensen tellen niet meer in de maatschappij.
Dit is onzin.
Fiepke12 schreef:
En ja ik dacht dat ik alles goed onderzocht had van te voren.
Sorry voor mij harde reactie, maar nee, jij hebt helemaal niets goed onderzocht. Anders was je niet eens met deze website in zee gegaan en had je voor een meer bekende en gerenommeerde broker gekozen, zoals bijvoorbeeld die van je eigen bank.
Fiepke12 schreef:
En zelfs nu maanden later is mijn account er nog en wordt ik nog steeds gebeld met hele vriendelijke nederlandse gasten die zeggen mevrouw vroeg of laat belt de politie met de mededeling dat wij wel legitiem zijn en het klopt wat we zeggen wat betreft de borgstelling van de blockchain. Vandaar dat ik graag met Kimpie in contact wil komen.
Het hele verhaal wat je hier vertelt is vreemd. Als dit inderdaad letterlijk door hun zo aan jou is verteld ben je inderdaad opgelicht, want wat ze zeggen is complete onzin. Een aml check kan, maar dat is een compleet separaat iets van blockchain.

Gezien het feit dat kimpie sinds 29 april (direct na zijn of haar eerste bericht) niet meer online is geweest kan je inderdaad het beste een persoonlijk bericht sturen, op de manier die jonis al aangaf. Alleen dan krijgt kimpie nog een melding dat je met hem (of haar) contact wil opnemen.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Fiepke, met alle respect, en waardeloos dat je je geld kwijt bent, maar je bent (en wordt) absoluut opgelicht. Dat hele verhaal van “vast staan blockchain” en AML check is echt een onsamenhangende smoes met allerlei termen om je bezig te houden. Dat telefoontje van de politie gaat er echt niet komen.
Aangifte doen en vervolgen, meer kan je niet.

Fiepke12

Ongelezen bericht door Fiepke12 »

Dankjewel voor jullie reacties

Plaats reactie