kuklos schreef: ↑17 jun 2025 22:03
@Ronalds66, ik doel op vragen als:
* Op welke manier heb je gevraagd het geld terug te storten?
* Hoelang is dit geleden?
* Heb je de klantenservice benaderd via het contactformulier op de site?
* Indien ja, wanneer?
* Hebben ze gereageerd?
* Wat was hun reactie?
Je naam, adres en dergelijke hoeven we niet te weten.
Ook nog een vraag is of je de andere twee gedupeerden in dit topic al een privébericht gestuurd hebt. En of ze gereageerd hebben en of jullie samen op gaan trekken.
Dat zijn zaken waarmee je andere gedupeerden kan helpen.
Ik werd regelmatig opgebeld door 1 van hun medewerkers die me begeleide en iedere keer werd er dwangmatig geeist dat ik meer geld zou storten, ik zei ook iederekeer dat ik dit momenteel niet kon. Ik was niet van plan er nog meer geld in te pompen zonder 1 bewijs dat ik iets terug zou zien. Terug storten dat zou hij mij nog leren maar vond dat ik zover nog niet was. Dus gebeurde er niks behalve die dwangmatig eis voor meer geld, maar iedere keer zei ik dat dit momenteel niet mogelijk was en gaf er ook niet aan toe. Hij geloofde me niet en al vlug was ik een leugenaar en dat hij tijd in me stak die nutteloos was.
Ik zat wel redelijk diep omdat hij me onterecht een leugenaar noemde en ik vond dat dit niet zo was. De keren erna nam ik op maar gaf hem geen woord en duwde het gesprek af. En toen werd het stil, heel stil. Ongeveer een maand later werd ik terug opgebeld door een andere medewerker die me vertelde dat mijn begeleider een andere functie had gekregen en dat deze nieuwe medewerker me in de toekomst zou bijstaan.
Ik legde mijn geval uit aan de nieuwe medewerker dat ik niks meer zou storten zonder de goodwil van hun kant.
Hij nam mijn scherm over en ging naar een andere site om daar vliegensvlug wat in te vullen, ik hield mijn ogen open want dit is wat ik zelf wou doen. Het ging vliegensvlug en hij regelde dat er 55 dollar naar een cryto site ging. Hij bewees me dat het mogelijk was om er geld af te halen en vroeg me daarna ook meer geld, maar ik gaf nog steeds niet toe. Ik wou eerst zelf geld kunnen afhalen. Ik bezocht de site waar hij het geld begeerde en heb geprobeerd zelf geld terug te storten, maar dit lukte niet. Ik heb het daarna nog enkele keren geprobeert een klein bedrag (100 dollar) maar iedere keer zonder resultaat. Kort daarna kreeg ik terug telefoon met het verwijt wat ik eigenlijk aan het uitsteken was door iedere keer te proberen er geld vanaf te halen en het eigenlijk de bedoeling was dat ik er geld ging opzetten. Er zijn toen wel redelijk wat harde woorden gevallen omdat ik nu wist dat hij de goedkeuring moest geven om mijn geld terug te krijgen. En toen was het weer even stil. Ik zocht ondertussen het internet af maar vond niets en bleef dus alleen achter. Plotseling werd ik terug opgebeld en het was terug mijn eerste begeleider, hij was terug en vertelde me dat hij een ongeluk gehad had met de motor en nu dus genezen was. Hij vroeg me terug opnieuw om geld maar ik gaf nog steeds niet toe. Daarna viel weer de stilte en probeerde ik weer om geld terug te storten maar deze keer 25.000 geen resultaat en geen reactie. Ik deed dit 3 keer maar geen reactie. Ik zocht nogmaals het internet af en vond dit forum.
Alles is begonnen op 19 maart 2025 .
Van klantenservice of contactformulier op een site had ik geen weet.
Je vraag of ik de andere gedeputeerden al gecontacteerd heb, is nee, ik wou eerst hun verhaal wel eens lezen. Ik heb dit momenteel nog niet kunnen doen. En vandaag was het allemaal even te veel, ik hoop dat er licht aan het einde van de tunnel is en dit niet uitdraaid op een desillusie.