Ik ben hier al een tijdje mee aan het stoeien, maar door wijziging van bank wil ik mijn rekeningnummer waar de automatische incasso van wordt gedaan wijzigen.
Waarom kunnen simpele dingen zo moeilijk gemaakt worden.
Iemand hier die mij op weg kan helpen?
Rekeningnummer wijzigen bij Microsoft 365.
-
LectoriSalutem
Re: Rekeningnummer wijzigen bij Microsoft 365.
Heb je de informatie op deze pagina al gelezen en toegepast?
https://support.microsoft.com/nl-nl/acc ... e87b6e7611
https://support.microsoft.com/nl-nl/acc ... e87b6e7611
LectoriSalutem
vindt dit leuk
-
LectoriSalutem
Inmiddels opgelost.
Betaalaccount wijzigen kan niet.
Een nieuwe erbij aanmaken en dan de oude verwijderen gaat wel.
Ik had met het aanmaken van een extra betaalaccount even de vrees dat de MS gasten van beide eenzelfde bedrag zouden gaan afboeken...
Betaalaccount wijzigen kan niet.
Een nieuwe erbij aanmaken en dan de oude verwijderen gaat wel.
Ik had met het aanmaken van een extra betaalaccount even de vrees dat de MS gasten van beide eenzelfde bedrag zouden gaan afboeken...
witte angora
vindt dit leuk
-
witte angora
Soms moet je dus even creatief zijn...
Overigens, als ik op de link van Moneyman klik, dan wordt ik met mijn voornaam aangesproken, maar ik moet met een ander account inloggen. Welk account, snap hier helemaal niks van. Welk account is dit dan... Maar dat is off-topic in dit topic.
Overigens, als ik op de link van Moneyman klik, dan wordt ik met mijn voornaam aangesproken, maar ik moet met een ander account inloggen. Welk account, snap hier helemaal niks van. Welk account is dit dan... Maar dat is off-topic in dit topic.
-
LectoriSalutem
Interpreteer het begrip betaalaccount als de bron waar de incasso op plaatsvindt.
Je oorspronkelijk opgegeven rekeningnummer dus.
Daar maak je een nieuwe van aan met je nieuwe rekeningnummer, waarna je de oude verwijdert.
Je blijft dus wel in je eigen MS account.
Bij grote logge organisaties is het maken van een foutje simpeler dan het herstellen daarvan.
Je oorspronkelijk opgegeven rekeningnummer dus.
Daar maak je een nieuwe van aan met je nieuwe rekeningnummer, waarna je de oude verwijdert.
Je blijft dus wel in je eigen MS account.
Bij grote logge organisaties is het maken van een foutje simpeler dan het herstellen daarvan.
De manier waarop ze het doen is internationaal gezien niet heel vreemd. Ik heb het bij meer diensten gezien waar je meerdere credit cards aan je account koppelt en er eentje van kiest voor betalingen. Zeker in de VS waar mensen meerdere credit cards nemen om met de ene card de gaten van een andere te vullen....
LectoriSalutem
vindt dit leuk