In de black friday periode was er een aanbieding van Lebara, dat bij het afsluiten van een abonnement voor 24 maanden, een korting zou gelden voor 12 maanden in plaats van 6 maanden.
Ik ben net aan een verlenging van mijn abonnement toe en dus op de aanbieding ingegaan.
Bij de bevestiging van het nieuwe abonnement staat echter 6 maanden korting.
Ik heb contact opgenomen met Lebara en hun een screenshot (dat ik gelukkig gemaakt had) opgestuurd waarop je kan lezen dat voor de abonnementsverlenging 12 maanden korting geldt.
De reactie is, dat deze black friday aanbieding alleen geldt voor een nieuw abonnement. Op mijn vraag waar ik dat kan lezen krijg ik verder geen antwoord.
De enige reactie die ik krijg is een tussentijdse verhoging van mijn abonnementsgeld (inflatiecorrectie), terwijl deze correctie niet wordt uitgevoerd voor de abonnementen in mijn omgeving.
Heeft iemand anders ook deze ervaring met de Black Friday aanbieding van Lebara?
Black Friday aanbieding door Lebara geweigerd
-
Case_de_Jonge
Black Friday aanbieding door Lebara geweigerd
- Bijlagen
-
- Screenshot 2025-11-21 at 12-22-42 Verlenging gelukt Lebara.png (80.38 KiB) 290 keer bekeken | Inbreuk op auteursrecht?
- 16again
Beste antwoord
Gekozen door Case_de_Jonge
Re: Black Friday aanbieding door Lebara geweigerd
Het lijkt me niet zo relevant waar je dat kan lezen.Case_de_Jonge schreef: ↑24 jan 2026 09:57De reactie is, dat deze black friday aanbieding alleen geldt voor een nieuw abonnement. Op mijn vraag waar ik dat kan lezen krijg ik verder geen antwoord.
In je screenshot staat namelijk met koeienletters "je verlenging," gegevens uit dat aanbod kunnen niet zomaar overruled worden door de kleine lettertjes.
Het lijkt me niet zo relevant waar je dat kan lezen.Case_de_Jonge schreef: ↑24 jan 2026 09:57De reactie is, dat deze black friday aanbieding alleen geldt voor een nieuw abonnement. Op mijn vraag waar ik dat kan lezen krijg ik verder geen antwoord.
In je screenshot staat namelijk met koeienletters "je verlenging," gegevens uit dat aanbod kunnen niet zomaar overruled worden door de kleine lettertjes.
alfatrion
vindt dit leuk
-
J. Deltoer
Duidelijk. Lebara moet zich dus aan haar eigen actie houden.
Doen ze niet, dus na 6 maanden het maandbedrag storneren en het juiste bedrag overmaken.
Helaas krijg je dan wel te maken met afsluiting en andere telecombedrijven die je niet accepteren omdat Lebara je koppig als wanbetaler heeft geclassificeerd
Doen ze niet, dus na 6 maanden het maandbedrag storneren en het juiste bedrag overmaken.
Helaas krijg je dan wel te maken met afsluiting en andere telecombedrijven die je niet accepteren omdat Lebara je koppig als wanbetaler heeft geclassificeerd