LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Tele2 mobiel abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Robby0

Klacht Tele2 mobiel abonnement

Ongelezen bericht door Robby0 »

Hallo,

Ik zou iedereen die overweegt over te stappen naar Tele2 mobiel dit zeer afraden. Na 8 jaar lang probleemloos klant van Vodafone geweest te zijn wilde ik een wat goedkoper abonnement. Ik besloot over te stappen naar Tele2 en vanaf dag 1 begonnen de problemen al:

-Nergens vooraf werd mij bekend gemaakt dat Tele2 aan roaming deed. Bij Vodafone nooit last van gehad, ik wist niet eens wat het was. Nergens in de welkomstbrieven en emails werd uitgelegd hoe ik mijn Samsung Galaxy S moest aanpassen voor dat zogenaamde roaming. Pas na lang zoeken op Google kwam ik erachter hoe ik de instellingen van mijn toestel moest wijzigen om te kunnen internetten. Eerste indruk was dus al slecht.

-Pas twee en een halve week nadat mijn abonnement in was gegaan ontving ik een gebruikersnaam en wachtwoord zodat ik online inzage in mijn facturen had. Ik ging ervan uit dat ik ook inzage zou hebben in mijn verbruik. Dit was niet het geval waardoor ik de eerste maand al direct over mijn datalimiet was gegaan. Sinds kort heeft Tele2 hier verandering in gebracht, maar de eerste maand was het leed voor mij dus al geschied.

-Mijn Samsung Galaxy S valt ongeveer 10/15 keer per dag uit terwijl ik met mijn telefoon bezig ben. Ik dacht dat mijn accu wellicht overleden was, maar ik vond het wel erg toevallig dat dit probleem begon op de dag dat ik mijn Tele2 simkaart ben gaan gebruiken. Wat blijkt, de simkaart is de veroorzaker van het uitvallen van mijn telefoon. Zelfs als de telefoon in de lader zit valt hij nog uit, erg irritant natuurlijk! Kosten nieuwe simkaart: 7,50 euro. En dan is het nog maar de vraag of het probleem met een nieuwe simkaart verholpen is.

-Mijn abonnement is ingegaan op 6-12-2012. Op 7-01-2013 merkte ik dat ik niet meer kon bellen, sms'en of gebruik kon maken van het mobiele internet. Na de klantenservice gebeld te hebben bleek dat ik volledig was afgesloten vanwege het bereiken van mijn kredietlimiet van 100.- euro. Ik had schijnbaar teveel mobiel data verbruikt. Ik vroeg waarom dan niet enkel het mobiele dataverkeer uitgeschakeld werd, maar ik tevens niet meer kon bellen en sms'en. Hierop kreeg ik geen duidelijk antwoord. Toen ik vertelde dat ik geen sms ter waarschuwing ontvangen had kreeg ik te horen: "tja meneer, dit is een service van onze kant. Hier kunt u zich dus niet op beroepen als u deze sms niet ontvangt." Daar heb je dus ook niks aan.
Toen ik vroeg hoeveel de schade bedroeg kreeg ik te horen dat ik 175,- euro mocht gaan betalen. Dit terwijl ik een abonnement van 13,50 per maand heb afgesloten. Ik vroeg vervolgens hoe het mogelijk was dat mijn factuur 175,- euro bedroeg, terwijl de kredietlimiet 100,- euro bedraagt. Als ik word afgesloten op het moment van
het bereiken van de kredietlimiet, kan ik toch nooit een factuur van boven de 100,- euro ontvangen? "Ja meneer, soms zit er een vertraging in het systeem waardoor het mogelijk is dat u iets boven die 100,- euro uitkomt".
Ik voelde mij op dat moment zeer belazerd en heb een brief van anderhalf A4 geschreven. Als reactie hierop kreeg ik een korte email terug. Het kwam er op neer dat het allemaal mijn schuld was en maar gewoon moest betalen. Na nog een aantal berichten via de virtuele chat gestuurd te hebben kwam ik erachter dat Tele2 mij op geen enkele manier zou gaan helpen of tegemoetkomen en ik dus maar gewoon moest betalen.
Inmiddels was ik al wel ruim 2 maanden verder. 2 maanden waarin ik geen gebruik heb kunnen maken van de diensten van Tele2. Op de vraag of dan tenminste de abonnementskosten van 13,50 / maand kwijtgescholden konden worden kreeg ik ook een 'nee' horen. Dit terwijl ik zelf wel kosten heb gemaakt (prepaid kaarten, langdurig gesprek klantenservice, etc.)
Ik heb dus 175,- euro + 2 maal 13,50 mogen betalen, terwijl ik ruim 2 maanden niet heb kunnen bellen, sms'en of mobiel internetten.

Het allerergste nog vind ik de manier waarop Tele2 met deze situatie is omgegaan. Op geen enkel moment is er door Tele2 excuses aangeboden voor het ongemak. "Sorry dat u zonder waarschuwing vooraf compleet bent afgesloten, sorry dat u ruim 2 maanden geen gebruik van onze diensten hebt kunnen maken, sorry voor het feit dat u dat u door een vertraging in ONS systeem 'iets' over de kredietlimiet van 100,- euro bent gegaan en nu een factuur van 175,- euro mag betalen."

Ik zeg mijn Tele2 mobiel abonnement en mijn Tele2 Internet, Televisie en Bellen zo spoedig mogelijk op, want ik wil nooit meer iets met Tele2 te maken hebben. Ik adviseer u ook nooit een abonnement bij Tele2 af te sluiten. Tele2 is een verschrikkelijke dienstverlener. De mensen van de klantenservice kunnen zich totaal niet inleven in de problemen van de klant. Tele2 zal nooit proberen gezamenlijk een oplossing voor een probleem te vinden en Tele2 zal nooit excuses aanbieden of coulant zijn door de klant op één of andere manier tegemoet te komen als deze wel schade heeft geleden.

Voor mij nooit meer Tele2.

Tele2 Webcare

Re: Klacht Tele2 mobiel abonnement

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Robby0,

Jammer dat de overstap naar een mobiel abonnement niet naar wens is verlopen.

Bedankt voor je feedback betreft onze informatievoorziening. Informatie over internet op je mobiel kun je o.a. vinden op onze site en via het Tele2 forum: https://forum.tele2.nl/mobiel-internet- ... tel-14982/

Ik vind het heel vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over je facturen en verbruik. Het spijt me dat contact hierover niet naar tevredenheid is gelopen. Inmiddels is de MijnTele2 app beschikbaar waarmee je verbruik kunt inzien, heb je hier al gebruik van gemaakt? Informatie hierover vind je in dit topic: https://forum.tele2.nl/facturen-186/faq ... ien-16600/

Wanneer ik nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het graag! Je kunt ook terecht op het Tele2 forum voor vragen, daar zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

HTCHenk007

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Misschien helpen met het ontbinden van het contract?

cassie26

Ongelezen bericht door cassie26 »

Jou bericht is van maart en mijne vers en van juni!
Nog steeds hetzelfde dus!
---------------------------------------
Ook ik heb een serieuze klacht over tele 2. Datagebruik absurd hoog hoge rekening als gevolg.
Op 13 juni heb ik een sms ontvangen dat mijn data verbruikt is (500mb)
Direct met tele 2 gebeld en deze vertelden mij dat ik er al 71 euro overheen zat! Direct de telefoon uitgeschakeld daarna weer aangezet en hem helemaal naar fabriekswaarden gezet. 10 x nagekeken of het mobiele netwerk uit stond. Een teller voor data geinstalleerd (3g watchdog) nb. die had ik al eerder....had ik natuurlijk nooit moeten verwijderen!. Maar tele 2 had die superhandige :-( app! dacht ik!, avg antivirus er weer opgezeten de telefoon weer gaan gebruiken. Geen 3g!! Alleen wifi. dat check ik inmiddels 20 x per dag. Mijn watchdog geeft aan wat via wifi gebruikt wordt en mijn 3g staat nog steeds op nul! Wat schetst mijn verbazing. Vandaag tele2 gebeld. Gewoon voor mijn gemoedsrust.... uw rekening is 350 euro mevrouw! Hoe kan dit? mijn app zegt nul. en 13 mei was het 71 euro. Ik lees zoveel verhalen van dit soort over tele2. Dat ik het vermoeden heb dat daar iets grondig mis! Ook blijkt het dat ik een sms krijg als ik al 71 euro over mijn bundel zit...?! Dit klopt niet. Mensen komen zo in de problemen. Uitschakelen na mijn bundel kan niet zeggen ze. Maar bij 350 sluiten ze me wel af terwijl ik dat bij 71 euro al wilde. 71 euro is bijna mijn jaarabonnement! Ik wil van tele 2 af en het afkopen maar ook deze rekening vvan 350 euro vond de chatmevrouw geen geldige reden! Dit kan zo niet. Dit is moedwillig van tele2 om te verdienen! Iets anders maak je mij niet wijs!

Misschien kunnen we onze krachten bundelen?
Ik heb me al aangemeld bij consuwijzer,
kassa en radar komen ook nog.
Als iedereen dat zou doen komen we er misschien ooit uit!
facebook/twitter, ideeen....

Gr. Esther

SHE!

Ongelezen bericht door SHE! »

Ik ben inmiddels ook in een onmogelijk gevecht met Tele2 teruggekomen. Zie http://www.klacht.nl/tele2-internet/kla ... -de-klant/
. Status van vandaag 20/6 nog steeds geen oplossing. Technische hulpdesk gaat mij bellen, maar er zijn alweer 2 dagen verstreken. Of ik mijn gsm nummer wilde geven waarop deze afdeling mij kon bereiken!!
Moest mijn vaste nummer dan maar doorgeven en ik heb daarbij gemeld mogelijk overdag niet bereikbaar te zijn. " "Kunt u mij niet doorverbinden naar hen?" Dat kon helaas niet. Zij zouden in het geval van onbereikbaarheid wel een bericht achterlaten. Maar op mijn vraag wat voor bericht dat dan zou zijn, kreeg ik te horen: om contact op te nemen. Ik reageerde dus, met "maar zij zijn niet telefonisch te bereiken, immers anders zou u mij nu ook door kunnen verbinden." En toen werd het stil...... En kwam het antwoord dat ze misschien dan instructies om het probleem op te lossen zouden inspreken. Jaja, dat werkt!
Afijn moet maar weer afwachten, maar heb al vanaf 20 mei geen functionerende gsm! :evil:

90rick

Ongelezen bericht door 90rick »

Hier ook een gedupeerde van de slechte service.

"wat jammer dat het niet goed gaat"
"wat jammer dat je niet tevreden bent"

wat jammer dat jullie zo verdomd moeilijk moeten doen en ons opschepen met nep excuses en nep berichten!

arlette.sick

Ongelezen bericht door arlette.sick »

Hier eenzelfde verhaal: sinds januari 2013 een mobiel abo met 2500 mb data per maand.
Van januari tot half juni geen problemen; ieder maand keurig onder de limiet gebleven.

En ineens 65 euro bijbetalen voor data verbruik. Zou een keer kunnen, maar vandaag om 8 uur een sms-je dat ik op de helft van mijn verbruik zit. Nog geen 3 uur later een bericht dat ik het max. dataverbruik heb bereikt. En vanavond het fijne bericht dat we de krediet limiet van 250 euro hebben bereikt!

Respons van Tele2: u maakt gebruik van ons netwerk, dus is het zo. Wij worden gecontroleerd door de OPTA.
De hele dag staat de telefoon via wifi te draaien, dus hoe kan je dan in hemelsnaam in 24 uur 250 euro aan mb's verbruiken? De kosten per mb buiten de bundel zijn 15 cent...

Kan er alsjeblieft iemand van Tele2, die er iets over kan zeggen en wat aan kan doen, eens bij Radar onder vuur worden genomen??

marc1766

Ongelezen bericht door marc1766 »

Nou van tele 2 kan ik ook nog 20 A4 tjes ellende over vertellen, ook over Danielle van tele2 die het destijds allemaal zo goed zou gaan regelen heb ik nog een heleboel negatieve commentaar.

Voor iedereen Denk 10 keer heel goed na voordat je iets aangaat met Tele 2, want ook ik heb daar geen goed woord voor over zoals in mijn geval destijds was, zoals geen telefoon ontvangen en simkaart maar wel rekeningen gepresenteerd krijgen, SPOOKNOTA`S noem ik dat dan

margriet.janse

Ongelezen bericht door margriet.janse »

Helaas voor mij ook slechte ervaringen.
Na jaren goede abonnementen de meest stomme fout gemaakt om naar tele2 te gaan.

Toen ik het abonnement net nam bleek het allemaal goed te zijn. Het werkte prima.
Al snel bleek ik steeds boven mijn abonnement te komen. Ik kon nergens kijken hoe veel belminuten en internet ik nog had. Wel kon ik iedere keer naar de klantenservice bellen om hier achter te komen maar dit kost natuurlijk extra! Na bijna een jaar is er dan eindelijk een APP waarop je kan kijken hoe ver je bent. Na +- 2 weken werkte dit al niet meer. Het excuus van tele2 is dat ik dan misschien een verouderd apparaat heb. Ik heb zelf een vrij nieuw toestel de HTC Desire. Een smoesje dus om maar niet toe te geven aan de slechte service.

Daarnaast kon ik niet bellen in het buitenland. Wanneer ik net over de grens ging had ik totaal geen bereik meer. Tele2 gebeld over hoe ik dit op kon lossen. Nou dat wisten ze niet. later blijkt dat je een 0 moet draaien of iets dergelijks. Dit werd mij verteld op het moment dat ik besloot mijn abonnement maar snel stop te zetten.

Ook kreeg ik nog de verassing dat tele2 beweert dat ik een rekening niet betaald heb. Inmiddels zijn we al een aantal weken aan het bellen over wie er nu gelijk heeft.( op mijn kosten!!) Tele2 met het verhaal dat ik niet betaald heb en ik met het bewijs dat ik wel betaald heb. Na contact met de bank en het opsturen van mijn bank gegevens geven ze mij nog steeds geen gelijk. Inmiddels heb ik het bedrag waar om het gaat ook al uitgegeven aan het bellen met de klantenservice! Belachelijk. Ik ben aan de telefoon naar hen boos en onredelijk geweest & zij naar mij. Maar voor mij geen excuses. De service is niet zoals beloofd.
Heel erg jammer dit & ik hoop dat er iets mee gedaan word.

HTCHenk007

Tele2 Webcare kom er maar in!

dinyd

Ongelezen bericht door dinyd »

mijn sim onlykrt ism18 juli geaktiveerd en je raadt het al hij werkt niet.Geen bereik en het kontakt met de klantenservice is bedroevend.Als je na veel chatten met heel veel moeite een medewerker aan de lijn krijgt word je metbeen kluitje in het riet gestuurd. Ze geven je een antwoord en hopen dat je hiermee vooruit kunt dan zijn ze er vanaf. Vervolgens werkt het weer niet en begin je weer opnieuw. Alleen maar ellende. Ik ga nu na 3 dagen al proberen het abonnement af te kopen want ik moet bereikbaar zijn.

Wilma 83

Ongelezen bericht door Wilma 83 »

Zondag 9:08 21 Juli komt er een sms met de tekst:
U heeft de helft van uw databundel verbruikt. (samenvatting)
Die dag 21:03 :
Uw databundel is op.(samenvatting)

Deze meldingen lijken me een systeemfout, omdat ik druk was en de klantenservice meestal niet op zondag berijkbaar is wacht ik nog even met contact op nemen.
Ik ben nog nooit over mijn bundel gegaan, meestal gebruik ik nog geen 500 mb van mijn 1000 mb bundel. Ik bekijk af en toe mijn mail/whatsapp een beetje dus ik verwacht dat net zoals met de tele2 app die bijna nooit werkt dat dit ook een technisch mankementje zal zijn. Totdat ik maandag de 22 afgesloten blijk te zijn. Tele2 geeft aan dat ik E650,49 aan datakosten moet betalen! Dit terwijl ik geen gebruik heb gemaakt van dataverslinders en geen software-updates heb gedaan (automatische updates gaan alleen via wifi). Ik en mijn vriend hebben gebeld om de zaak te bespreken met de klantenservice van Tele2, deze Mevrouw begrijpt wel dat ik het onrechtvaardig vind maar ik moet gewoon betalen... Ik ben erg boos!
Ik ga nu de geschillencommissie opzoeken om deze wanpraktijken aan te vechten.
Laatst gewijzigd door Wilma 83 op 23 jul 2013 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Larmar

Ongelezen bericht door Larmar »

Hallo,

Sinds eind juni jl. hebben wij ook een mobiel-abonnement afgesloten bij Tele2. Wij hebben veel abonnementen ooit gehad maar wat we nu meemaken....... Bij de eerste factuur moest er al bijbetaald worden. Aangezien wij 3 dagen in het buitenland waren dachten wij dat het hiermee te maken had. Vandaag kregen wij een smsje dat het datalimiet was bereikt! Dit is onmogelijk mede doordat er nog 14 dagen vakantie tussen zat. Gebeld met Tele2 en kregen te horen dat wij er al Euro 20,00 overheen zitten. Wij waren perplex en kregen het advies de data te verhogen naar 1000 MB voor Euro 5,00.
Waren echt sprakeloos en wisten hier geen raad mee. Dacht ... laat ik eens googelen en kwam nog meer gedupeerden tegen. Ben echter heel benieuwd of iemand al tot een oplossing is gekomen en wellicht een advies heeft. Ik heb al gebeld met de rechtsbijstandverzekering. Dit kan toch gewoon niet dat TELE2 dit kan maken. Dit is pure tillerij.
Ben benieuwd naar reacties. Alvast bedankt.

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Ik neem aan geen verbruiksmeter app geinstalleerd op je phone gezien de termen sprakeloos en perplex.
Ook tele 2 heeft een app die wel geinstalleerd? Als je 500mb internet hebt kan je niet zoveel doen is zo op.Ik heb op 1 phone 500mb voor 5 euro om hoge kosten te voorkomen als wifi niet werkt al doe je niet veel het vliegt er doorheen.
Zoja wat geven die aan ,en ja je komt op dit soort (klaag) sites veel (alleen maar gedupeerden tegen) maar niet alleen van Tele 2.
Veel klachten komen ook nog eens door eigen schuld of onoplettendheid.

gr Henk

miekepr

Ongelezen bericht door miekepr »

Hallo allemaal,
Ook ik heb al ruim 2 jaar problemen met tele2, en lees vele gelijke klachten, nu lijkt het een enorme strijd met hun waarin de consument steeds in het ongelijknwordt gesteld en tele2 onrechtmatig geld van de consument afhandig maakt, ook support van intrum justitia voor de consument is niet aanwezig, ondanks dat je alle bewijs opstuurd, nee je kan bedragen 3 dubbel betalen .

Nu worden vele fraude zaken aan het licht gebracht, en ik ben van mening dat tele2 mensen voor enorme bedragen oplicht, en als consument wordt je tegen een muur geplant.

Ik wil dit hoger opzoeken, want naar mijn mening wordt het, zeker in tijd van grote bezuigingen, waarin mensen zich trachtte uitbschulden te houden, tijd dat ook de praktijken van tele2 in het licht van de media worden gebracht en onder de loep bij de ministers.

Maar de vraag, hoe kunnen we deze weg bewandelen en welke stappen kunnen we hierin ondernemen?

Het wordt tijd dat zulke bedrijven opgedoekt worden, dus als iemand advies heeft of hier achter staat, laten we dan met z, n allen deze stappen nemen, want er is heel wat fout bij tele2

miekepr

Ongelezen bericht door miekepr »

Ik wil nog een aanvulling geven.
Voor niemand is het mogelijk je inkomen te beschermen tegen belasting verhoging en bezuinigingen, maar ik roep zeker iedereen op stappen te ondernemen tegen dit soort bedrijven als tele2.
KPN en Vodafone, daar heb ik nooit problemen mee gehad, maar omdat je in je eigen huishouden gaat kijken naar goedkoper, zijn de aanbiedingen van tele2 en andere kleine mobiele bedrijven erg aantrekkelijk, maar wat we niet in de gaten hebben is dat we flink belazerd worden, en ik geloof dat we dit wel degelijk kunnen aanpakken.
Het is onze portemone die bestolen wordt en ik geloof niet dat we het er maar bij moeten laten zitten.

Als je goed oplet en je laat tele2 automatisch afschrijven, zie je dat ze ook elke keer een week eerder afschrijven, bereken dat is, dan zie je dat je uiteindelijk na een paar weken steeds een maand te veel betaald.

Laten we er wat mee doen!!!

Ik ben voor!!!

HTCHenk007

Goedkoop is duurkoop in dit verhaal, en dan wel de "aanval" willen openen op KPN.

Met deze service en praktijken gaat dat een lastig verhaal worden en krijg in mijn omgeving ook weinig goed mee over Tele2 plus dat veel problemen verweten worden aan externe partijen.

Klachtencommissie, klachten op zoveel mogelijk klachtenwebsites plaatsen etc. is de beste oplossing.

Misschien toch maar een aflevering uitwijden over dit probleem Tele2.

MVG,

Henk

EUnver

Ongelezen bericht door EUnver »

Beste mensen,

Denk alsjebliefd heel goed na voordat je overstapt naar Tele2, want ik heb echt slecht ervaring met ze en ik ben ook niet de enige als je googled. Ik zal even in het kort vertellen wat ik heb meegemaakt.

Ik was altijd tevreden met KPN maar omdat Tele2 een aanbieding had in maart 2013 ben ik gaan overstappen naar Tele2. Het begon bij mij al op de 1e dag slechte bereik trage internet geen mogelijkheid om je iphone als router te gebruiken. Maar omdat ik niet meer kon opzeggen moest ik maar jaartje volhouden. Daarna ben ik op vakantie geweest en mijn telefoon aangelaten. Ik kreeg telefoontjes maar nam ze nooit op omdat ik wist dat ik dan een hoge rekening zou krijgen. Na 2 weken was ik weer terug naar Nederland en ik kreeg een factuur van 225,- en dat kreeg ik voor omdat ik mijn inkomende gesprekken niet opnam en de beller een voicemail insprak. Nou was de beller een antwoord apparaat van een bedrijf en die ging dus bij elke belletje netjes een voicemail achterlaten.

Nou was dit bij KPN niet zo want ik ben ook vaak met KPN abbonement op vakantie geweest en mijn telefoon aangelaten en inkomende gesprekken niet beantwoord.

Daarna 1000x gebeld naar Tele2 elke keer hebben ze beloofd om erachteraan te gaan en op te lossen maar nee ik ben nooit terug gebeld en het is nooit opgelost.

Nou betaal ik elke maand 55,- plus die hoge factuur van 225,- en ik kreeg ervoor terug, Slechte bereik soms helemaal geen bereik. Slechte internet verbinding en heel vaak geen 3G. Slechte klantenservice waar je gewoon niet wordt geholpen en serieus wordt genomen.

Nou ben ik overgestapt naar Telfort en ik ben zeer tevreden met hun bereik en internet snelheid. Dus het lag niet aan mijn telefoon maar aan Tele2.

Vandaag gebeld met Tele2 gevraagd of ik mijn abbonement kon opzeggen omdat ik niet tevreden ben met hun service en alles maar Annemiek Hollander van Tele2 kon voor mij niks doen.

Nou ik kan wel iets gaan doen en dat is een rechtzaak beginnen dus dat is ook wat ik ga doen en mischien kunnen wij elkaar helpen? door bewijzen te gaan verzamelen? Stuur maar een PB als iemand samen een rechtzaak wil beginnen.

Groetjes
Enes

japke

Ongelezen bericht door japke »

Hallo,

Ben nu al 2 weken niet bereikbaar op m`n mobiel. Tele 2 beloofd gouden bergen !!!! Zoals al 2 keer aan toe om mij terug te bellen.. Maar helaas. En dat m`n telefoon binnen 3 werkdagen het weer zou doen, we zijn 2 weken verder.....En nog steeds NIETS. Ze kunnen mij niet vertellen wat er loos is.Maar ik ben er zo langzamerhand helemaal klaar met met tele 2. Wat een slechte service...

Gouden beloftes, maar niets na komen !!!!!

S**

Ongelezen bericht door S** »

Daar kan ik over meepraten.. Ik heb deze week 2,5 dag totaal geen bereik gehad met mijn telefoon. Ik gebeld met de klantenservice.. Kreeg ik me toch een onbeschofte mederwerker aan de lijn!
Hij kon mij binnen 2 tellen vertellen dat mijn simkaart kapot was. Toen ik verbaasd reageerde dat me dat toch wel vreemd leek, besloot hij me in uitgebreide dialoog te kleineren. Kortom: ik was maar een domme klant die niets wist. Daarna ging hij een zinloze discussie aan en verdraaide allerlei feiten en was alles behalve hulpzaam. Nadat mijn telefoon de schuld had gekregen, kreeg ik nog eens te horen gen**id was want ik moet nog 13 maanden van mijn abbonement uitzitten.

Vervolgens ben ik maar zelf op zoek gegaan naar een oplossing. Ik ben naar the phone house en naar belcompany gegaan. Beide zaken doen daar niet aan tele2. En hun ONTZETTEND BEHULPZAME medewerkers hebben mij WEL GEHOLPEN! Ook al was ik geen klant. Wat was nu uiteindelijk het probleem? Ik was in het buitenland en toen ik terugkwam, faalde het netwerk van tele2 om contact te maken met mijn telefoon. Het lag dus toch niet aan mijn simkaart of aan mijn toestel.

Gesloten