Ik denk ik meld het even..
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
logisch dat dit zou gebeuren....nu ze de klanten binnen hebbensjohie schreef:Volgens dit nieuwsbericht is Ziggo voornemens om per 1 april onderling bellen tussen abonnees niet langer gratis te laten zijn.
Ik denk ik meld het even..
Dit is/was al aangekondigd voordat het bedrijf achter UPC de voorgenomen overname had gemeld bij de diverse mededingingsautoriteiten, dus ik denk niet dat het daar een 1-op-1 gevolg van is.Bob Schurkjens schreef:Bij een voornemen zal het niet blijven. De investeringsmaatschappij achter ZIGUPCGO wil zo veel mogelijk harde pegels zien.
Zo goed.vogels schreef:Niet vervelend bedoeld, maar je topictitel klopt niet. Woordje 'gratis' hoort er tussen.
Dan meld ik ook maar even dan Ziggo zelf heel duidelijk maakt, dat dit een verandering van de voorwaarden is en dat het dus ook een reden mag zijn om je abonnement kosteloos te beëindigen of te wijzingen.sjohie schreef:Volgens dit nieuwsbericht is Ziggo voornemens om per 1 april onderling bellen tussen abonnees niet langer gratis te laten zijn.
Ik denk ik meld het even..
Helaas kan ik niets vinden, dat ook met deze dienst het bellen met mobile nummers gratis is.Dirkie schreef:Dan meld ik ook maar even dan Ziggo zelf heel duidelijk maakt, dat dit een verandering van de voorwaarden is en dat het dus ook een reden mag zijn om je abonnement kosteloos te beëindigen of te wijzingen.sjohie schreef:Volgens dit nieuwsbericht is Ziggo voornemens om per 1 april onderling bellen tussen abonnees niet langer gratis te laten zijn.
Ik denk ik meld het even..
Overigens is het wel zo dat je bij Ziggo voor € 9,95 per maand het Volop Bellen Altijd pakket kunt kopen waardoor je verder zonder kosten naar alle (nederlandse) vaste en (na 1 april ook) mobiele nummers kan bellen.
Dus als je veel naar niet Ziggo-abonnees en mobiele nummers belt (zoals wij) dan ben je juist goedkoper uit.
Shine schreef:Voorbeeld doet volgen. Dit is bij UPC sinds januari 2014 ook het geval. Het is dan ook niet vreemd dat Ziggo enkele maanden later volgt. Zou het omgekeerd zijn, was het niet onwaarschijnlijk dat UPC enkele maanden later zou volgen.
Doordat ze een wijziging aanbrengen aan het abonnement, hebt u het recht om uw bestaande contract te ontbinden of te wijzigen. U dient aan te geven dat u niet akkoord gaat met de aankomende wijziging.
Helemaal juist. Daarom schreef ik ook dat vanaf 1 april mobiele nummers er ook bij horen. En het is nu pas 3 februari als ik me niet vergiseleven schreef:Helaas kan ik niets vinden, dat ook met deze dienst het bellen met mobile nummers gratis is.Dirkie schreef:Dan meld ik ook maar even dan Ziggo zelf heel duidelijk maakt, dat dit een verandering van de voorwaarden is en dat het dus ook een reden mag zijn om je abonnement kosteloos te beëindigen of te wijzingen.sjohie schreef:Volgens dit nieuwsbericht is Ziggo voornemens om per 1 april onderling bellen tussen abonnees niet langer gratis te laten zijn.
Ik denk ik meld het even..
Overigens is het wel zo dat je bij Ziggo voor € 9,95 per maand het Volop Bellen Altijd pakket kunt kopen waardoor je verder zonder kosten naar alle (nederlandse) vaste en (na 1 april ook) mobiele nummers kan bellen.
Dus als je veel naar niet Ziggo-abonnees en mobiele nummers belt (zoals wij) dan ben je juist goedkoper uit.
Dan meld ik ook even een aanvulling:
U kunt uw telefonieabonnement ook uitbreiden met een voordelig VolopBellen-pakket. VolopBellen is een extra dienst waarmee u onbeperkt kunt bellen naar vaste nummers in Nederland en 15 andere landen wereldwijd, voor maar € 9,95 per maand.
Als het goed is, heb je een mailtje ontvangen over deze wijzigingen. Daarin staat ondermeer:eleven schreef:Helaas kan ik niets vinden, dat ook met deze dienst het bellen met mobile nummers gratis is.Dirkie schreef:Dan meld ik ook maar even dan Ziggo zelf heel duidelijk maakt, dat dit een verandering van de voorwaarden is en dat het dus ook een reden mag zijn om je abonnement kosteloos te beëindigen of te wijzingen.sjohie schreef:Volgens dit nieuwsbericht is Ziggo voornemens om per 1 april onderling bellen tussen abonnees niet langer gratis te laten zijn.
Ik denk ik meld het even..
Overigens is het wel zo dat je bij Ziggo voor € 9,95 per maand het Volop Bellen Altijd pakket kunt kopen waardoor je verder zonder kosten naar alle (nederlandse) vaste en (na 1 april ook) mobiele nummers kan bellen.
Dus als je veel naar niet Ziggo-abonnees en mobiele nummers belt (zoals wij) dan ben je juist goedkoper uit.
Neen, ik heb dus geen mailtje ontvangen, maar heb de link van jou gelezen.kweenie schreef:Als het goed is, heb je een mailtje ontvangen over deze wijzigingen. Daarin staat ondermeer:
- Bellen met uw vaste telefoonlijn naar andere telefonie-abonnees van Ziggo kost vanaf 1 april a.s. € 0,09 starttarief en € 0,09 gesprekskosten per minuut. Ditzelfde tarief betaalt u al voor bellen naar andere vaste en mobiele telefoonnummers.
- Tevens kunt u vanaf 1 april a.s. kiezen voor het vernieuwde Ziggo VolopBellen Altijd. Daarmee belt u voor een vast laag bedrag per maand onbeperkt naar Nederlandse vaste én mobiele telefoonnummers. Geen verrassingen, altijd hetzelfde lage maandbedrag. Klik hier voor meer informatie.
Anders kun je een en ander ook vinden op https://www.ziggo.nl/#producten/tarieven/2014/u6/
sadfly schreef:Leuke is en blijft alleen dat veel mensen geen mail of brief hebben gehad van de prijs verhoging.
Als ik het niet via andere kanelen had gelezen had ik het nu nog niet geweten.
Zit nog steeds te wachten op een (apart) bericht.
U ontvangt uiterlijk 1 maart een brief of e-mail over de aangepaste tarieven met daarin de informatie die van toepassing is op uw persoonlijke situatie.