Lycamobile automatische incasso Ayden: dubbele bundels?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gezondheid
Berichten: 1370
Lid geworden op: 03 nov 2011 08:37

Lycamobile automatische incasso Ayden: dubbele bundels?

Ongelezen bericht door gezondheid »

Neem je 1 internet bundel. Vervolgens gaat lycamobile dag later nog een Internet bundel afschrijven via een automatische incasso. Nu zie ik op trust pilot staan dat dit dus bij meerdere klanten voorkomt. De telefonische klantenservice is slecht bereikbaar. Vervolgens krijg je te horen dat je maar een email moet gaan sturen om je aansluiting weer te laten deblokkeren!

Zij sluiten je huidige internet bundel die je netjes hebt betaald af zodra je de automatische incasso terug laat boeken!

https://nl.trustpilot.com/review/lycamobile.nl

Zelfde klachten:


Schande en oplichting
Na een prepaid bundel gekocht te hebben zonder auto hernieuwen is er binnen een week tweemaal 20 euro afgeschreven zonder beschrijving of uitleg, telefonisch is er niemand beschikbaar om dit uit te zoeken.

De klantenservice medewerkers zijn vaak niet professioneel en niet klantvriendelijk.

Speedy123
Berichten: 1433
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Lycamobile automatische incasso Ayden: dubbele bundels?

Ongelezen bericht door Speedy123 »

gezondheid schreef:
24 jun 2024 12:20
Neem je 1 internet bundel. Vervolgens gaat lycamobile dag later nog een Internet bundel afschrijven via een automatische incasso. Nu zie ik op trust pilot staan dat dit dus bij meerdere klanten voorkomt. De telefonische klantenservice is slecht bereikbaar. Vervolgens krijg je te horen dat je maar een email moet gaan sturen om je aansluiting weer te laten deblokkeren!

Zij sluiten je huidige internet bundel die je netjes hebt betaald af zodra je de automatische incasso terug laat boeken!

https://nl.trustpilot.com/review/lycamobile.nl

Zelfde klachten:

Meerdere klachten die jij ook hebt

Schande en oplichting
Na een prepaid bundel gekocht te hebben zonder auto hernieuwen is er binnen een week tweemaal 20 euro afgeschreven zonder beschrijving of uitleg, telefonisch is er niemand beschikbaar om dit uit te zoeken.

De klantenservice medewerkers zijn vaak niet professioneel en niet klantvriendelijk.
Wat ik alleen nooit begrijp, als een bedrijf zulke slechte scores heeft op Trustpilot, waarom gaat u dan met hen in zee?

Zoveel duurder is een wat meer gerenommeerde telecom leverancier toch niet?

gezondheid
Berichten: 1370
Lid geworden op: 03 nov 2011 08:37

Re: Lycamobile automatische incasso Ayden: dubbele bundels?

Ongelezen bericht door gezondheid »

Jarenlang klant daar bij Lycamobile. Dus begrijp uw reactie dan ook niet. Het werkte jaren naar tevredenheid.

Nummers die beginnen met

0684, 0685, 0686 en 0687 zijn van Lycamobile tenzij iemand gekozen heeft voor nummer behoudt. Op het bandje spreken ze Lycamobile wat raar uit. Niet mobeil op zijn Engels maar zoals je het ook schrijft mobile.

Plaats reactie