Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
ZeerPrivé

Re: Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

ellenb023 schreef:
19 jun 2024 16:49
zijn er al mensen die een voorstel van ING hebben gekregen ivm creditcard? ze zeggen op de site rond de zomer maar dat is een groot begrip vandaar mijn vraag
De zomer begint net vandaag, dus zeg tussen nu en eind vh jaar zal je wel bericht krijgen.

Ellie-28

Re: Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Ongelezen bericht door Ellie-28 »

Ik heb ook geinformeerd of ik recht op compensatie. Er werd aangegeven van niet, geen enkele reden waarom. Ik vind allemaal onduidelijk. Ik heb kredieten in die periode gehad ik ga ervanuit dat alle gebruikers dezelfde rente betaalden(in dit geval teveel) daarom is onduidelijk waarom de een welk compensatie krijgt en de ander niet.
Je krijgt totaal geen inzicht en wordt afgepoeierd. In dit geval is het de slager keurt zijn eigen vlees. Volens mij moet er een onafhankelijke partij dit proces begeleiden.

Doha3072

Ongelezen bericht door Doha3072 »

2 maanden terug voor de 5e keer opnieuw aangemeld bij ABN AMRO omdat ze geen aanmelding konden terugvinden voor compensatie oud klanten.

Op dat moment tevens de toezegging gekregen dat ik uiterlijk eind juni 2024 als oud klant bericht zou krijgen over de compensatie.
Na geduldig afgewacht te hebben en nog geen bericht ontvangen te hebben, vandaag zelf maar weer gebeld.

Medewerker gesproken en ze gaf aan dat ik als oud klant op dit moment rekening moet houden dat het nog zeker tot oktober dit jaar kan duren voordat ik een brief krijg.

Heb het gevoel dat ze je, met elk contact wat je met ze hebt, ze de opdracht krijgen om je weer met een nieuwe 'verwachting' de komende 2 a 3 maanden stil te houden.

Zijn hier tevens oud ABN AMRO klanten met dezelfde ervaring? En onlangs hetzelfde verhaal te horen hebben gekregen?

Janne.B.

Ongelezen bericht door Janne.B. »

Ja, ook oud ABN AMRO klant en het bekende verhaal is mij bekend. Het is mij wel gelukt, maar met een andere strategie. Dat bellen heeft in iedere geval geen enkele zin, u had dat in 2023 geregeld moeten hebben met die aanvraag zo wie zo.
Als ze geen aanmelding kunnen vinden, lijkt het mij verstandig om die bunkerboot te verlaten, en gewoon een fijne bank zoeken . Ik heb Chesterfield.

Marhom

Ongelezen bericht door Marhom »

In februari 2024 voorstel van ing voor compensatie ontvangen, geaccepteerd en binnen 1 dag geld ontvangen. Dit schudde me wakker, had ik bij abn ook geen recht hierop en bij ics? Dus gebeld met ABN , daar vertelde men mij dat ik bij abn geen recht had, omdat ik op 1 januari elk jaar niet rood stond, nee, logisch, net geld gestort, vreemd dat ik de rest van de maanden wel rood stond en geen recht heb dan. Bij ics heb ik vroeger een dk gehad , deze ook gebeld en ook al wist ik het nummer niet meer, er wordt nu toch een verzoek gedaan. Blijft spannend dus. Banken zijn echt rijk geworden van deze praktijken. Wordt vervolgd.

Nieky2024

Ongelezen bericht door Nieky2024 »

ZIE NU STAAN BIJ ROODSTANDPRODUCTEN

Begin november 2024 verwachten we bijna alle berekeningen voor ING Rood Staan, de Kwartaallimiet en het Girokwartaalkrediet gemaakt te hebben. Je kunt vanaf dan inloggen in Mijn ING om te zien of je geld terug krijgt. Het kan zijn dat je wel nog even moet wachten op je compensatievoorstel. Die voorstellen versturen we in fases.

WEER UITSTEL DUS!

Laatste update: 12 juli 2024

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Geeft niet, ze geven een wettelijke rente van 7%. Dat is toch wat meer als op je spaarrekening, of niet dan?

Plaats reactie