Alle informatie over de tol bij de Blankenburgtunnel staat hier : https://www.e-tol.nl/
Hier staat wat er gebeurt als je niet betaalt: Uitvoerings- en handhavingsplan tijdelijke tolheffing. Samengevat:
* een betalingsherinnering (aanmaning), met een administratieve toeslag van € 8 (eerste jaar € 0)
* een bestuurlijke boete (€ 35) plus tol en aanmaningskosten
* boete-aanmaning: totale bedrag wordt verhoogd met 50%
* tweede boete-aanmaning: bedrag wordt verhoogd met 100%
* dwangbevel (deurwaarder)
* incassotraject
Als je de machtiging weer activeert (zou via je bank-app moeten kunnen), dan heb je de betalingsachterstand het snelste opgelost.
Je bent overigens niet alleen: Nu.nl: 1 op 5 gebruikers A24 betaalt tol niet op tijd
Ervaring met SIBS PAGAMENTO, S.A.?
Re: Ervaring met SIBS PAGAMENTO, S.A.?
Het is inmiddels duidelijk. Mijn argwaan was onterecht. Morgen aan de slag om een en ander recht te trekken.
Iedereen bedankt voor de positieve reacties.
Iedereen bedankt voor de positieve reacties.
-
Het zou wel handig zijn als ze bij de afschrijvingen een omschrijving plaatsen zoals Blankenburgverbinding tol. Nu gaan alle alarmbellen af als er ineens twee vreemde afschrijving worden gedaan. 

Goedemiddag,
Er is van mijn rekening ook geld afgehaald door Sibs Pagamento. Waar het van is weet ik niet, omdat ik geen abonnement heb afgesloten. Weet wel dat ik meerdere keren door de blankenburgtunnel ( tol) ben gegaan bij rozenburg maar dat betaal ik via mijn creditcard. Waar het van is weet ik niet maar hou het in de gaten en als het niet goed is retourneer ik het terug en hoor dan wel waar het van is.
Er is van mijn rekening ook geld afgehaald door Sibs Pagamento. Waar het van is weet ik niet, omdat ik geen abonnement heb afgesloten. Weet wel dat ik meerdere keren door de blankenburgtunnel ( tol) ben gegaan bij rozenburg maar dat betaal ik via mijn creditcard. Waar het van is weet ik niet maar hou het in de gaten en als het niet goed is retourneer ik het terug en hoor dan wel waar het van is.
Ik heb kontakt gehad met met het bedrijf dat de betalingen regelt. In hun antwoord geven zij aan dat hun IT-team bezig is de benaming aan te passen.AMaliangkaij schreef: ↑19 feb 2025 11:34Het zou wel handig zijn als ze bij de afschrijvingen een omschrijving plaatsen zoals Blankenburgverbinding tol. Nu gaan alle alarmbellen af als er ineens twee vreemde afschrijving worden gedaan.![]()
@Tonmir, dat zou je op je creditcard overzicht terug moeten vinden, of toch niet misschien.
Goedemorgen,
Heb ik contact gehad met move-izi een blijkt idd en partner van hun te zijn die het geld eraf haalt. Ze geen alles veranderen zodat je weet waar het van is.
Heb ik contact gehad met move-izi een blijkt idd en partner van hun te zijn die het geld eraf haalt. Ze geen alles veranderen zodat je weet waar het van is.