Katsjing! Mail van ING?
Re: Katsjing! Mail van ING?
Bij TS wel, bij mij niet/ nooit.
-
Eerlijk gezegd krijg ik in de spammap ook wel nieuwsbrieven van een bonafide bedrijf. Nu heb ik niks met dat bedrijf, dus ik klik er ook niet op.
Je kan je dus afvragen waarom de nieuwsbrief van de ING in de spammap terecht komt. Dat moet een reden hebben.
Je kan je dus afvragen waarom de nieuwsbrief van de ING in de spammap terecht komt. Dat moet een reden hebben.
De reden is mij vooralsnog onduidelijk, dat valt mij sinds enkele weken op. Daarom keek ik ook extra goed en argwanend naar deze mails. Verder komt er overigens haast nooit wat in de spammap alhier. Er lijkt dus wat veranderd te zijn aan deze "ING" mails.......
Consumenneke
vindt dit leuk
Dat laatste kan goed. Mijn provider draait SpamAssasin, maar toen ik heb thuis draaide heb ik slechts 1 keer een valse positieve gehad en dat was omdat er vanuit de hoge school spam was verstuurd.
-
BL2
en Consumenneke
vinden dit leuk
Met voorzichtig zijn is uiteraard helemaal niets mis.
Juist als je voorzichtig bent, weet je binnen 5 seconden zeker dat deze mail gewoon echt is.
Juist als je voorzichtig bent, weet je binnen 5 seconden zeker dat deze mail gewoon echt is.
Nou, ik ga er geen strijd over voeren, maar het duurde ruim langer.
Overigens ben ik niet alleen argwanend bij dit soort mails, maar vooral ook bij banken welke zonder aankondiging hun inlogpagina wijzigen, en vooral de link er na toe.....
Dat moet toch gewoon verboden worden !
Consumenneke
vindt dit leuk
Ik heb “ing.nl” getypt en op “enter” gedrukt. Meer is niet nodig, want de bewuste reclame spat dan direct van je scherm, af.
-
In ieder geval weet TS nu hoe je een volgende keer er snel achter kunt komen of de voorzichtigheid terecht is of niet. Het zal in het vervolg vast wel beter gaan.
BL2
vindt dit leuk
-
Ja, gewoon op de link klikken en kijken waar je uitkomt. Zoals ik het lees komt het advies daar op neer.witte angora schreef: ↑19 apr 2025 00:08In ieder geval weet TS nu hoe je een volgende keer er snel achter kunt komen of de voorzichtigheid terecht is of niet. Het zal in het vervolg vast wel beter gaan.
Dan zou ik toch nog maar een keer lezen…Ik_weet_niet_alles schreef: ↑19 apr 2025 11:05Ja, gewoon op de link klikken en kijken waar je uitkomt. Zoals ik het lees komt het advies daar op neer.witte angora schreef: ↑19 apr 2025 00:08In ieder geval weet TS nu hoe je een volgende keer er snel achter kunt komen of de voorzichtigheid terecht is of niet. Het zal in het vervolg vast wel beter gaan.

BL2
vindt dit leuk