Ik meld dit namens mijn dochter die een vacatie moest annuleren wegens een ernstige ziekte. Zij is door deze diagnose te instabiel. Ik zal proberen de boel zo beknopt mogelijk weer te geven. Deze vakantie is geboekt bij All Camps waarbij de verzekering is ondergebracht bij Camp Couvert onderdeel van Gritchen.
14 Juni : aanvraag annulering. 15 Juni : bevestiging annulering.
Uiteindelijk een toezegging gekregen door Gritchen.Fr.
25 Juli : excuus wegens het lange wachten en ongemak.
30 Juli : bevestiging van een uitbetaling .
Op dit moment nog géén uitbetaling gezien Ík heb 4 weken geleden het nederlandse kantoor gebeld nr : 0416788157 en met "Hans "gesproken.
Hij wist te vertellen dat het geld op de rekening van de camping was gestort en zou dit in orde maken, het moest gecorrigeerd worden.
We zijn nu weken verder en ik heb ondertussen wekelijks gebeld met Hans. Hij is zeer vriendelijk en vol vertrouwen. Maar iedere keer zegt hij "het is hoog seizoen "het is druk, je moet geduld hebben.
Maar ja ,wat moet ik hiermee ? We zijn nu ruim 6 weken verder en ik heb natuurlijk een bewijs van uitbetaling . Alleen is het op een verkeerde rekening gestort. Hoe moeilijk dat het zijn ? Natuurlijk verwachten we niet dat het geld binnen 3 weken op de rekening staat, maar 6 weken voelt wel apart.
Word ik aan het lijntje gehouden ? Meer geduld hebben. Mijn vraag is dus..........wat denken jullie en wat is jullie advies
alvast bedankt voor het meedenken, Ekiem
Grechen / Camp Couvert
Re: Grechen / Camp Couvert
Vervelend dat u dit zo vlak voor de vakantie overkomen is. Nog vervelender dat de verzekeraar zo moeilijk doet over de uitbetaling.
De bewering dat men een ander heeft uitbetaald, is niet uw probleem. Echter aangezien ze u een zogenaamd 'betaalbewijs' sturen doet vermoeden dat men het wel als uw probleem beschouwt.
Het probleem waar u nu tegen aanloopt is dat u bij een Franse verzekeraar (Gritchen Assurances) verzekert bent. Ik kan zo een-twee-drie geen Nederlandse vertegenwoordiger vinden. Ik ben bang dat die 'Hans' met dat telefoonnummer ook niet op een Nederlands kantoor van Gritchen Assurances werkt.
Het probleem met een buitenlandse verzekeraar merkt u helaas pas wanneer er problemen omtrent de uitbetaling ontstaan. Want waar kunt u dan terecht?
Hopelijk zijn er enkele forum leden die bekend zijn met de Franse verzekeringswereld en u kunnen uitleggen waar en hoe u een klacht kunt indienen.
Voor de rest, u heeft er niets aan maar anderen wellicht wel, verzeker je bij voorkeur bij een Nederlandse verzekeraar en niet bij eentje uit Frankrijk. Want zodra u een conflict krijgt, dan zit u ineens met de handen in het haar want waar kunt u terecht?
De bewering dat men een ander heeft uitbetaald, is niet uw probleem. Echter aangezien ze u een zogenaamd 'betaalbewijs' sturen doet vermoeden dat men het wel als uw probleem beschouwt.
Het probleem waar u nu tegen aanloopt is dat u bij een Franse verzekeraar (Gritchen Assurances) verzekert bent. Ik kan zo een-twee-drie geen Nederlandse vertegenwoordiger vinden. Ik ben bang dat die 'Hans' met dat telefoonnummer ook niet op een Nederlands kantoor van Gritchen Assurances werkt.
Het probleem met een buitenlandse verzekeraar merkt u helaas pas wanneer er problemen omtrent de uitbetaling ontstaan. Want waar kunt u dan terecht?
Hopelijk zijn er enkele forum leden die bekend zijn met de Franse verzekeringswereld en u kunnen uitleggen waar en hoe u een klacht kunt indienen.
Voor de rest, u heeft er niets aan maar anderen wellicht wel, verzeker je bij voorkeur bij een Nederlandse verzekeraar en niet bij eentje uit Frankrijk. Want zodra u een conflict krijgt, dan zit u ineens met de handen in het haar want waar kunt u terecht?
Nevyn
vindt dit leuk