Auer witte Thiel incassobureau Duitsland
Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland
Klopten de gegevens allemaal dan? Naam, adres, mailadres en dergelijke? Dan zou je denken dat iemand je ooit voor de grap opgegeven heeft ofzo, of dat er inderdaad een databestand is gekocht en op de gok met hagel wordt geschoten.
Kees Broer2
vindt dit leuk
-
Als ze achter jouw huisadres kunnen komen, dan krijg je op een gegeven moment een echte brief van Auer Witte Thiel en dan wordt het onaangenaam. Jouw echtgenote zal dan toch wantrouwen krijgen, ook na 52 jaar huwelijk.wikop schreef: ↑25 sep 2024 10:16Ik ben 52 jaar getrouwd,nooit op een datimsite geweest,en kreeg vorig jaar ook zo een mail
Geen idee of het van dezelfde afkwam
Tja,ik heb niet betaald,en na een stuk of 6 aanmaningen via mail hebben ze het opgegeven
Vraag me niet hoe ze aan mijn gegevens kwamen
Kvk?
Het is een vorm van afpersing.
Kees Broer2
vindt dit leuk
Mooi stukje projectie, Kees…Kees Broer2 schreef: ↑24 okt 2024 13:49Jouw echtgenote zal dan toch wantrouwen krijgen, ook na 52 jaar huwelijk.

Kees Broer2
vindt dit leuk
-
Ik heb hetzelfde probleem, ik kwam erachter dat de echte Rechtsanwälte Auer Witte Thiel een ander telefoonnummer heeft (scheelt 1 cijfer), ander mailadres, wel een postadres, ander faxnummer dat hun webside WEL begint met https: // !!! de nepsite lijkt er heel veel op, maar men moet extra letten op de details!
Dus het is absoluut oplichterij, ik moet 160 euro betalen, nou ze kunnen heel lang wachten om het te krijgen!
Ik had een date4friend -account gemaakt, maar ik probeerde het binnen 2 weken te stoppen, nou geen antwoord daarvan, ze antwoordden eindelijk na een paar maanden: ik was niet op tijd ! Ja erg gek als je niet eerder reageert
Niet betalen dus. Ook geen QR code scannen, dat absoluut nooit niet.
Heb al gemerkt dat o.a het BIC nummer ook verschillend is met andere "deelnemers"hier
Dus het is absoluut oplichterij, ik moet 160 euro betalen, nou ze kunnen heel lang wachten om het te krijgen!
Ik had een date4friend -account gemaakt, maar ik probeerde het binnen 2 weken te stoppen, nou geen antwoord daarvan, ze antwoordden eindelijk na een paar maanden: ik was niet op tijd ! Ja erg gek als je niet eerder reageert
Niet betalen dus. Ook geen QR code scannen, dat absoluut nooit niet.
Heb al gemerkt dat o.a het BIC nummer ook verschillend is met andere "deelnemers"hier
LeovdZwan
vindt dit leuk
Mij is het zelfde overkomen , datingvoorouderen, (Date4fried) Ik wilde met ideal betalen , maar bij betalen zag ik een ander bedrag , ik heb niet betaald, volgens de algemene voorwaarden, gratis registratie, krijg wel een aanmaningen, van datingvoorouderen.nl (geen antwoord via emailen) nu een brief van Auer Witte Thiel, voor 15-4-2025 - 147,80 € betalen, geen antwoord via email, wat is verstandig om te doen,
Vriendelijke groet Leo
Vriendelijke groet Leo
De vraag is of je een overeenkomst met ze hebt. Dat kunnen wij op basis van wat je hier schrijft niet beoordelen. Als je een overeenkomst hebt, zal daar een betaalverplichting bijhoren. Zo niet, dan niet.LeovdZwan schreef: ↑11 apr 2025 20:00Mij is het zelfde overkomen , datingvoorouderen, (Date4fried) Ik wilde met ideal betalen , maar bij betalen zag ik een ander bedrag , ik heb niet betaald, volgens de algemene voorwaarden, gratis registratie, krijg wel een aanmaningen, van datingvoorouderen.nl (geen antwoord via emailen) nu een brief van Auer Witte Thiel, voor 15-4-2025 - 147,80 € betalen, geen antwoord via email, wat is verstandig om te doen,
Vriendelijke groet Leo
Wat je kunt doen, is schriftelijk aangeven dat je graag bewijs wilt zien dat er een overeenkomst met betaalverplichting is, en dat je zolang dat bewijs uitblijft niet zult betalen en niet lastig gevallen wilt worden.
Als ze daar niet op reageren, en wel zouden dagvaarden, gaan ze nat.
Duc
vindt dit leuk
Hallo, In een moeilijke periode heb ik mijn aangemeld bij affairedate.nl .En tja ook zo stom geweest om een vip abonnement aftesluiten om dat deze website nutteloos is zonder. Toen ik later Google bleek alles nep en dacht ik zeg alles op jammer van de 40,- maar oké. Dus dezelfde dag heb ik mijn account verwijderd. Een maand later keek ik op mijn ing rekening en zag dat ze weer 40,- willen incasseren. Dus ik heb de automatische incasso gestopt. Weer een daglater kreeg ik een mail dat ik 55,- moet betalen en anders dat ik een incassobureau op mijn dak zal krijgen. Dat zal ik wel willen doen maar de betaling kan alleen met creditcard die ik niet heb. Dus ik heb ze gemaild met het verzoek de vip abonnement op te zeggen en het verzoek de betaling te willen doen op een andere manier dan met creditcard. Alleen op mails word niet gereageerd en ik ben erg bang dat de verhalen die ik lees ook bij mij gaan gebeuren. Ik ben erg benieuwd hoe ik van dit afkomt ? Al kost het me geld ik wil hier niet continu door achtervolgd worden. Betaal ik dan denk ik dat ze gewoon volgende maand weer op de stoep staan met bedreigingen dus help . Wie kan me vertellen hoe ze hieruit zijn gekomen en wat ik moet doen
ik heb de zelfde problemen als ik een bericht schrijf krijg ik ook geen reactie ik moet72.30 euro betalen maar heb dat niet gedaan maar wat moet ik er mee.
Lees de ruim 240 berichten eens door. Als je een contract hebt afgesloten en dit is rechtsgeldig, dan moet je betalen. Je kan ook niet betalen en afwachten wat er gebeurd. Zover te lezen valt, niet veel......