Syncasso legt beslag op loon

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Moneyman

Re: Syncasso legt beslag op loon

Ongelezen bericht door Moneyman »

Klopt, het is zeker niet strafbaar. En het gebeurt best wel vaak. Denk alleen al aan de vaak voorkomende situatie dat je een zorgverzekering hebt, en tegelijk een reisverzekering met medische dekking. Daar zit ook altijd overlap in. En ik heb bijvoorbeeld ook een apparatuurverzekering voor specifieke apparatuur, terwijl daarvoor ook een dekking in mijn inboedelverzekering zit.

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Moneyman schreef:
09 jan 2026 08:57
Klopt, het is zeker niet strafbaar. En het gebeurt best wel vaak. Denk alleen al aan de vaak voorkomende situatie dat je een zorgverzekering hebt, en tegelijk een reisverzekering met medische dekking. Daar zit ook altijd overlap in. En ik heb bijvoorbeeld ook een apparatuurverzekering voor specifieke apparatuur, terwijl daarvoor ook een dekking in mijn inboedelverzekering zit.
Het gebeurt zeker vaak. Had een tijdje terug een glasbreuk. Is verzekert onder mijn inboedel verzekering maar ook onder de opstalverzekering. Dubbel verzekert dus. De verzekeraars hebben in dit geval onderling afgesproken dat de opstal verzekering dan voorgaat, dus daar moest ik claimen.

En inderdaad hetzelfde met uw reisverzekering, de zorgverzekeraar gaat voor, die moet als eerste uitbetalen. Alleen wat daar niet gedekt is, valt dan onder de reisverzekering.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Maar goed, Mahabali. kom er maar in met je antwoorden. Dan wordt het topic nog zinnig.

Morgan le Fay

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

Moneyman schreef:
10 jan 2026 17:16
Maar goed, Mahabali. kom er maar in met je antwoorden. Dan wordt het topic nog zinnig.
Ben bang dat de antwoorden die er gegeven zijn niet de antwoorden zijn waarop gehoopt was :mrgreen:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Eigenlijk denk ik dat TS helemaal niet meer langs geweest is.
Laatst actief:
07 jan 2026 10:40

Plaats reactie