Gedupeerd door Dajo Tech Center

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Moneyman

Re: Gedupeerd door Dajo Tech Center

Ongelezen bericht door Moneyman »

J. Deltoer schreef:
15 jan 2025 10:35
Moneyman schreef:
15 jan 2025 10:25

Als je het bericht ervóór had gelezen, had je geweten waarom je voorgenomen conclusie onjuist is :lol:
Ik heb uiteraard alle berichten ervoor gelezen, maar onderschrijf uw conclusie niet. Mogelijk dat u zelf ook geen antwoord meer wist op de door mij aangehaalde reactie van dhr N. Dutchio.
Haha ouwe stoker blijf je toch :mrgreen:

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Altijd blijven antwoorden op N Dutchio is een never ending Song of..............................................................................................

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Thijs124 schreef:
15 jan 2025 10:57
Altijd blijven antwoorden op N Dutchio is een never ending Song of..............................................................................................
Kwam er maar eens een antwoord, dan konden een hoop mensen geholpen worden.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

In het Duits hebben ze er een mooi woord voor Gebetsmühlenartig
Daar wordt geen mens door geholpen.

Moneyman

Thijs124 schreef:
15 jan 2025 11:30
In het Duits hebben ze er een mooi woord voor Gebetsmühlenartig
Daar wordt geen mens door geholpen.
Die kende ik niet, maar komt in de buurt van het Nederlandse "gebed zonder eind", lijkt mij.

Gelukkig heeft degene voor wie ik in dit topic schreef, Kolk 2024, wél de informatie die hij nodig heeft. En mogelijk inmiddels nog een steunvordering ook :D

NeoDutchio

Moneyman schreef:
15 jan 2025 11:34
Gelukkig heeft degene voor wie ik in dit topic schreef, Kolk 2024, wél de informatie die hij nodig heeft. En mogelijk inmiddels nog een steunvordering ook :D
Euh, welke informatie? Dat de wederpartij is gestopt met betalen en dat er minimaal 2 schuldeisers zijn? Dat is het enige dat u gezegd hebt. Hoe is dat toepasbaar op Kolk2024? Op welk moment de wederpartij is gestopt met betalen zegt u niet. Ook of het juist is dat je op de 31ste dag na bestellen een faillissementsaanvraag kan doen zonder enige communicatie negeert u ook. Wanneer het uitblijven van levering overgaat in uitblijven van betaling en het moment dat er een faillissementsaanvraag gedaan kan worden reageert ook niet op.

Moneyman

Denk je serieus dat ik een discussie die ik maanden geleden al als zinloos bestempelde nu alsnog ga voeren?

Kolk 2024 is met al jouw onnodige vragen/ rookgordijnen niet geholpen, dat levert slechts onnodige discussie op.

Duidelijk is:

- dat Kolk het faillissement aan wil vragen;
- wat de wettelijke eisen daartoe zijn;
- dat de door jou opgeworpen belemmeringen er in de praktijk niet zijn;
- en dat zijn casus geschikt voor is voor een faillissementsaanvraag als hij een steunvordering heeft.

De rest is ruis.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik geloof u op het woord dat het inderdaad best lastig zal zijn om dhr. N. Dutchio in deze kwestie nog van serieuze repliek te dienen. Dus blijft u gewoon die ene vraag van hem ontwijken.
Alternatief zou zijn toegeven dat hij een punt heeft, maar ja.....

NeoDutchio

Moneyman schreef:
15 jan 2025 12:54
Kolk 2024 is met al jouw onnodige vragen/ rookgordijnen niet geholpen, dat levert slechts onnodige discussie op.
Het zijn simpele vragen die voortkomen uit uw eigen opmerkingen.

Moneyman schreef:
15 jan 2025 12:54
Duidelijk is:

- dat Kolk het faillissement aan wil vragen;
- wat de wettelijke eisen daartoe zijn;
- dat de door jou opgeworpen belemmeringen er in de praktijk niet zijn;
- en dat zijn casus geschikt voor is voor een faillissementsaanvraag als hij een steunvordering heeft.
Die standaard regeltjes kan iedereen opdreunen, het gaat om de praktijk. Kolk wil het faillissement aanvragen. Echter, wanneer dat kan staat nergens en weigert u antwoord op te geven. Enkel als de tegenpartij is gestopt met betalen. En dan hoeft van u er niet eens aangemaand te worden of de verkoper in gebreke te stellen.
Wanneer is een leverancier gestopt met betalen? Dat is een vraag die meerdere keren gesteld is, u geen antwoord op wilt geven, maar zeker van belang is of er überhaupt een faillissementsaanvraag gedaan kan worden.
Er is een wettelijke levertermijn van 30 dagen, is dan de 31ste dag al een moment voor die aanvraag? Het is een simpele vraag, kom eens met een antwoord.

Plaats reactie