Webshop polaranl.com ( geen service)

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Ron_67

Webshop polaranl.com ( geen service)

Ongelezen bericht door Ron_67 »

Ik heb bij deze webshop een luchtontvochtiger gekocht voor 148,00
Bij uitpakken blijkt dat het apparaat heel anders is dan op de website. Erg fragiel, en het filter wat schimmel sporen en allergenen moet vangen, is zo grof dat je er gewoon doorheen kan kijken zoals bij horregaas. De opvangbak is ook niet 3 maar 2 liter. Onderin die bak zit een rubberen stop, als dat ooit niet goed meer afdicht loopt de hele bak leeg. Zo'n risico wil ik niet lopen in de ruimte die ik wil ontvochtigen, volgende dag een retour label aanvragen dan maar. Er komen op mijn vraag om te retourneren en geld terug te ontvangen enkel prefab mailtjes met afhoudende en ontwijkende inhoud, zoals dat ik dan de gebreken moet filmen , en geeft u het toch nog 3 dagen de kans, en ik ben ook maar een medewerker. Smoezen tot je het beu word, geen garantie en geen service. Op het etiket van de doos staat een adres, dat blijkt het adres waar het world tech magazijn van AlieExpress NL zich bevind. Bij deze mijn waarschuwing

rwolters

Re: Webshop polaranl.com ( geen service)

Ongelezen bericht door rwolters »

Waarschuwen heeft geen zin. De honderden, zo niet meer, eerdere waarschuwingen hebben ook geen effect gehad. Ook niet op jou.

Mensen willen gewoon graag belazerd worden. En dat is ook niet nieuw. In de tijd van Wim Bosboom werden mensen al graag belazerd gezien de hoeveelheid mensen die toen al ingingen op allerlei onzin aanbiedingen.

mirtax

Ongelezen bericht door mirtax »

Als u wat verder had gekeken voor het bestellen, was u dit bespaart gebleven.

rvjapio

Ongelezen bericht door rvjapio »

Probeer het eens bij een normaal bedrijf. Zonder idiote naam, zonder advertenties op facebook of instagram of tiktok. Ik heb er net een gekocht voor 159 euro. Werkt als een trein en je gaat niet stotteren als je de 'bedrijfsnaam' moet googelen op klachten. Retourneren kan ook gewoon.
Maar u had uw voorwerk natuurlijk van tevoren al gedaan. Het Radarforum zou allang minstens 50%$ minder vragen hebben gehad als er al drie jaar niet zoveel ruimte was verspild aan internetgebruikers die vooral China sponsoren en dan hier komen uithuilen.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Bedankt voor de waarschuwing. Ik koop rechtstreeks bij AliExpress, dan kan ik retour sturen naar Schiedam. Temu gaat retour naar Zwolle. Ze zijn trouwens beide ca 75 goedkoper dan dropshippers. En ze doen niet moeilijk bij retouren.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

rwolters schreef:
21 dec 2024 10:12
Waarschuwen heeft geen zin.
Dat betwijfel ik.

Iemand die de waarschuwing ter harte neemt, trapt er niet in...maar die maakt hier ook geen topic aan: "dankzij de waarschuwing is deze ellende mij bespaard gebleven".

Plaats reactie