ODIDO heeft zomaar een ander abonnement gekoppelt aan me en nu moet ik dubbele kosten betalen

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Vonkske

ODIDO heeft zomaar een ander abonnement gekoppelt aan me en nu moet ik dubbele kosten betalen

Ongelezen bericht door Vonkske »

Ik heb mijn huidige abonnement verlengt en dacht daarbinnen een telefoon gekozen te hebben nu is het bij ODIDO omgedraaid naar een unlimited nieuw abonnement en kan ik daar niet onderuit.
Ja ik kan mijn oude abonnement opzeggen maandelijks maar dan kan ik mijn nummer niet behouden en dit vertellen ze na 4 maanden. (4 maanden is de minimale opzegtijd)
Ik heb gebeld en dit verteld en dan zeggen ze doodleuk ja dat heb je zelf gedaan, ik uitgelegd dat ik gewoon een verlenging gestart had maar daar willen ze niets van horen.

kan ik hier nog onderuit of hier iets tegen doen, ik hoor graag of meerdere mensen deze ervaring hebben?

Moneyman

Re: ODIDO heeft zomaar een ander abonnement gekoppelt aan me en nu moet ik dubbele kosten betalen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je maakt niet duidelijk wat je precies gedaan hebt en waarom dat niet jouw fout zou zijn. De meest logische optie is toch gewoon dat je iets verkeerd hebt gedaan?

NeoDutchio

Re: ODIDO heeft zomaar een ander abonnement gekoppelt aan me en nu moet ik dubbele kosten betalen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

De hamvraag is, hebt u een verlenging geregeld of hebt u een nieuwe overeenkomst afgesloten? Wat staat er in de mailings die u ontvangen hebt direct nadat u iets gedaan hebt?
Het is aan u om aan te tonen dat u geen nieuw contract bent aangegaan en dat u enkel verlengt hebt.

Plaats reactie