Goedenavond,
Op 13 oktober hebben mijn ouders hun koffiezetapparaat van DeLonghi ingeleverd bij het reparatiecentrum in Breda. Deze zou naar Belgïe gestuurd worden ter reparatie. Daarna hebben we enkel meldingen gekregen dat de gegevens niet in het systeem te vinden waren, nadat we meerdere malen gemaild hebben..
Op 20 november eindelijk bericht (na meerdere mails van ons) dat het apparaat gemaakt kan worden voor 80 euro. Mijn ouders hebben dit betaald, maar sindsdien zegt de klantenservice geen gegevens te kunnen vinden. We hebben al drie klachten ingediend en elke keer wordt er opnieuw gezegd dat we alle gegevens moeten aanleveren.
Ondertussen zijn we bang dat mijn ouders het koffiezetapparaat én hun 80 euro kwijt zijn, maar DeLonghi geeft op geen enkele manier thuis. Is er iemand die tips heeft hoe we dit verder kunnen aanpakken, buiten rechtsbijstand inschakelen?
Groet Leoni
DeLonghi: koffiezetapparaat kwijt? Geen reactie van klantenservice.
Re: DeLonghi: koffiezetapparaat kwijt? Geen reactie van klantenservice.
Bij het inleveren van de koffiemachine bij het reparatie centrum in Breda hebben uw ouders toch een reçu gekregen ter bevestiging van het inleveren van de koffiemachine?
Ze kunnen daarmee toch wederom langsgaan bij de balie van het reparatie centrum in Breda en daar om hun koffiemachine vragen?
Ze kunnen daarmee toch wederom langsgaan bij de balie van het reparatie centrum in Breda en daar om hun koffiemachine vragen?
Servicepunt:
Je hebt geen afspraak nodig als je ons bezoekt. In de meeste gevallen kan onze monteur het probleem ter plaatse diagnostiseren en/of oplossen.
Bezoek De'Longhi Nederland op:
Minervum 7032
4817 ZL Breda
(ma-vr: 08:30 – 16:30).
Dank voor je reactie. We zijn al meerdere keren met dit bewijs teruggeweest naar het reparatiecentrum, maar steeds belofte om navraag te doen en geen reactie meer. Er is in totaal 19x contact geweest (langsgaan, telefonisch en mail). We krijgen alleen steeds reactie hoe vervelend het is en dat ze navraag gaan doen, maar vervolgens horen we niks meer…
-
witte angora
Als ik flauw zou willen doen zou ik zeggen: 20 keer is scheepsrecht. Maar daar heb je pas wat aan als je met die 20e keer iets op poten kan zetten wat je daadwerkelijk verder helpt.
Je zou inderdaad, wat je al aangeeft, kunnen overwegen de rechtsbijstand in te schakelen. Misschien dat een brief van hun kant, met een finale datum - en anders schadevergoeding - soelaas kan bieden?
Je zou inderdaad, wat je al aangeeft, kunnen overwegen de rechtsbijstand in te schakelen. Misschien dat een brief van hun kant, met een finale datum - en anders schadevergoeding - soelaas kan bieden?