Dutchsteps1.com verkoopt namaakproducten

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
BB66
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jun 2024 11:51

Re: Dutchsteps1.com verkoopt namaakproducten

Ongelezen bericht door BB66 »

Lady1234 schreef:
25 jun 2024 21:20
Maar waarom zou u daar nepperds kopen?
Ik wilde de kwaliteit wel eens zien het scheelt wel een paar honderd euro.

BB66
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jun 2024 11:51

Re: Dutchsteps1.com verkoopt namaakproducten

Ongelezen bericht door BB66 »

Methusalah schreef:
26 jun 2024 06:33
BB66 schreef:
25 jun 2024 21:16
Volgens de website zijn de fabrieken buiten de EU dus dan heb ik wel kans op een boete van Doanne als die onderschept word. Maar heeft iemand raadt wanneer ik de boete krijg wat ik kan doen om dat dus niet te hoeven betalen want die zijn best fors

Waar ben je in hemelsnaam mee bezig man? Ik noem mensen niet snel dom maar jij bent wel oerdom bezig.

En voor de zekerheid...als je een boete krijgt dan ga je die gewoon betalen. Daar is geen onderuit komen aan en maar goed ook.
Ja ik lees net een paar verhalen van Dutchsteps1.com waar mensen spullen niet geleverd krijgen of wel geleverd en retouren een dikke drama is waarbij ze dan of niet kunnen retouren of dan wel het geld niet terug krijgen.

Maar begrijpend uit je verhaal is het niet mogelijk om eronderuit te komen dan weet ik dat dankje

Thijs124
Berichten: 910
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Dutchsteps1.com verkoopt namaakproducten

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Voor de douane komt Moneyman of zijn collega het geld ophalen. Die vindt altijd wel geld.

Een Wiskunde Student
Berichten: 254
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Dutchsteps1.com verkoopt namaakproducten

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

Blijft toch echt dat iemand van namaakproducten in het openbaar beschuldigen gepaard moet gaan met een bewijs.
Dat je in verleden ooit een boete hebt gehad is geen bewijs dat dit bedrijf namaakproducten verkoopt.

Thijs124
Berichten: 910
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Dutchsteps1.com verkoopt namaakproducten

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Ik denk dat een boete via de douane een heel goed bewijs is. Sterke aanwijzingen zijn de prijsverschillen met de originele producten.

Speedy123
Berichten: 1436
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Dutchsteps1.com verkoopt namaakproducten

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Moneyman schreef:
26 jun 2024 09:17
Speedy123 schreef:
25 jun 2024 14:42
Knock Knock WHOIS Not There, LLC
Dat is door iemand met veel humor bedacht :lol: :lol:
Absoluut, humor is het zeker. Het is een registrar die als selling point DNS registraties verkoopt zonder de informatie van de werkelijke eigenaar te publiceren. De registrar schermt de werkelijk DNS eigenaar dus af zodat die niet via de DNS registratie te traceren is.

De website maker heeft hier bewust voor gekozen, die wil dus perse anoniem blijven.

Een Wiskunde Student
Berichten: 254
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Dutchsteps1.com verkoopt namaakproducten

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

Thijs124 schreef:
26 jun 2024 12:45
Ik denk dat een boete via de douane een heel goed bewijs is. Sterke aanwijzingen zijn de prijsverschillen met de originele producten.
dit is een kreet van openingsposter zonder enige detaillering ( wanneer, wat , hoe, welke schoenen)
Ik vind de prijzen nog best hoog, praktisch allemaal tussen 100-300 euro. Niet iets waar je direct van denkt dat is nep.

Opvallend is dat hij/zij geen bericht heeft geplaatst op het moment dat het speelde, maar pas op het moment dat hij/zij bij dezelfde website nieuwe schoenen wil bestellen en zich afvraagt of er nu een boete komt.

Plaats reactie