Formule 1 TV jaarabonnement gekocht maar kriijg niet geleverd.

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
PaulSinnema

Formule 1 TV jaarabonnement gekocht maar kriijg niet geleverd.

Ongelezen bericht door PaulSinnema »

Op 12 november 2024 kocht ik via de App op iPad een jaarabonnement op Formule 1 TV voor 94,99 Euro. Ik heb zeggen en schrijven 1 wedstrijd kunnen bekijken en daarna werkte het abonnement niet meer. Het staat keurig in mijn subscriptions als ik naar mijn account gegevens kijk maar het werkt niet. Niet op iPad, iPhone of in een webbrowser. Dat alleen zou al reden genoeg moeten zijn om mij restitutie te verlenen.

Binnen de wettelijke termijn van 2 weken heb ik een ‚refund‘ aangevraagd bij Apple Pay. Die werd geweigerd. Ik vroeg om een heroverweging en ook die werd geweigerd (not eligable for refund). Apple wijst naar F1 TV. Ik heb F1 TV meerdere keren aangeschreven en zij wijzen naar Apple, padstelling dus met mij als slachtoffer.

Ik heb de ACM (Autoriteit Consumenten Markt) aangeschreven maar daar krijg ik een algemeen verhaal dat ze blij zijn met mijn melding maar het druk hebben om er ook daadwerkelijk iets mee te doen.

Tot op de dag van vandaag is dit niet opgelost en het lijkt erop dat ik mijn geld definitief kwijt ben zonder dat er ook maar iets voor wordt geleverd.

Het enige wat me nog rest is op dit soort fora mijn ongenoegen uiten over de halsstarrigheid van zowel Apple als F1 TV.

Mijn F1 seizoen 2024 is verprutst door deze situatie, maar ik wil er alles aan doen om mijn geld terug te kijgen. 95 Euro is geen kattepis.

Arizonakid

Re: Formule 1 TV jaarabonnement gekocht maar kriijg niet geleverd.

Ongelezen bericht door Arizonakid »

De vraag is vooral waarom het niet werkt?
Ik zelf gebruik dat abonnement ook, en op mijn iPad en iPhone werkt het perfect , wereldwijd.

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Een lastige situatie. U heeft een product gekocht voor een jaar maar er wordt niet vaker dan een maand geleverd. U wilt dus de koop ontbinden en uw geld terug.

Dan moet de verkoper geïdentificeerd worden. Is dat in dit geval Apple of is the de F1 organisatie? Apple zal stellen alleen de service provider te zijn en dus naar F1 wijzen. F1 wijst naar Apple want gekocht in de App Store. Beetje vergelijkbaar met bol.com en derde verkopen op dat platform.

Technisch gezien zou het gewoon moeten werken. Onlangs nog Max zien racen op mijn iPad via F1TV terwijl ik in Curaçao op vakantie was. Maar ik heb ViaPlay en daardoor gratis F1TV erbij. Ik betaal niet via Apple.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Waarom beantwoord je de vragen niet op Kassa waar inmiddels 8 antwoorden staan met veel tips? Je lijkt wel Oostindisch doof. Gaat dat hier hetzelfde, iedereen doet zich moeite om je te helpen en je reageert nergens op?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

De meeste relevante vraag, namelijk waarom het niet werkt, staat nog volledig open. Ik lees eerst "het werkt niet" en direct daarna de eis om restitutie/ refund. Dat zal niet zomaar gaan, omdat je de dienst al hebt gebruikt.

Wat ik compleet mis, is wat je gedaan hebt om het probleem op te lossen en of er iets bekend is waar het probleem überhaupt zit.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

En dat zullen we vast ook niet meer horen.
Jammer, misschien kunnen we helpen zodat het wel werkt, tenzij ts gewoon er op uit is geld terug te krijgen, en niet meer geïnteresseerd is in de app.

Plaats reactie