Meerdere postzendingen zoekgeraakt

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Moneyman

Re: Meerdere postzendingen zoekgeraakt

Ongelezen bericht door Moneyman »

Da's best schizofreen :D

Maar ik vermoed zomaar dat Nijogeth heel goed begreep dat ik op zijn post reageerde.

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Het zijn meerdere verkopers die blijkbaar middels Cardmarket Pokémon kaarten verhandelen maar hoe gaat het versturen van de kaarten dan in zijn werk want dat kan met briefpost zonder T&T code of als pakket met een bijbehorende T&T code?.

Mocht het zijn dat de kaarten door de verkopers als briefpost zonder T&T code verzonden worden is het de vraag of de verkopers dat ook daadwerkelijk gedaan hebben want het gebeurt wel vaker dat verkopers niet ter goeder trouw zijn en bijvoorbeeld in dit geval Post.nl de schuld geven.

ISV

Ongelezen bericht door ISV »

DIVERSE POSTZENDINGEN NIET ONTVANGEN:
Ik heb sinds half mei 2026 al meerdere poststukken niet ontvangen (rouwkaart - verzonden als gewone post -, Postcodeloterij prijsbrief en bankpas) en 1 3 weken te laat (geboortekaartje - met herstel bezorgsticker). Heb 2x digitale klacht hierover ingediend bij Post NL. Bleek in onze gemeente in N-Br. niet de enige te zijn met dit probleem. Er is zelfs iemand van Post NL aan de deur geweest om navraag te doen. Klacht zou onderzocht worde (postbesteller zou in de gaten gehouden worden). Nieuwe bankpas aangevraagd die nu gelukkig deze week wel binnen is gekomen. Postcodeloterij gebeld en nieuwe brief ontvangen, maar rouwkaart van overlijden eind juli jl. is nog steeds niet ontvangen. Toevallig wist ik dat deze zendingen onderweg waren, anders mis je het niet eens. Het kost ook nog onnodig extra werk en frustratie, omdat gezonden post gewoon bezorgd moet worden.

Plaats reactie