fotofabriek
fotofabriek
Ik zag dat het topic is gesloten maar wilde laten weten dat het fotoboek vandaag is gekomen maar niet zoals besteld en niet de verwachtte kwaliteit en ook niet gemaakt zoals ik het had gemaakt in de editor. Wel jammer en krijg wel nu uiteindelijk geld terug na veel aandringen maar kan er niet veel mee aangezien het niet klopt met wat ik had besteld...
Consumenneke
en BL2
vinden dit leuk
Re: fotofabriek
Mooi dat het allemaal nog zo goed is afgelopen.
Hebben we tenminste nog een soort van (negatief) review gehad. Bedankt daarvoor.
-
het is idd niet goed afgelopen en te laat een slecht product dus niet de moeite waard. Ook raar dat het uiteindelijk met postnl soort van koerier kwam terwijl ze alleen dhl gebruiken en gister was het er nog niet.. blijft apart...
DHL en PostNL zijn zich onder elkaar zo hard aan het concurreren dat ze elkaar steeds de (vliegen) klanten afvangen. Ik zie dat bij bijvoorbeeld AliExpress, Temu en Bol dat ze elke volgende keer weer bij de concurrent belanden.
Consumenneke
vindt dit leuk
Dat is gesloten, maar waarom ?Consumenneke schreef: ↑11 feb 2025 15:29....Nou ben ik benieuwd waarom dit aan het eerder topic toegevoegd kon worden...
Mooi dat simvdpas toch nog een update heeft kunnen gegeven. Jammer dat het fotoboek niet naar wens is.