Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Ik gebruik al jaren Easypark en de voorgangers en met de app nooit problemen gehad. Omdat mijn vrouw en kinderen ook gebruik maken van de auto, had ik hen ook toegevoegd aan mijn account zodat zij ook met de app kunnen parkeren. Tot nu toe betaalde ik 5,- per maand abonnement. Deze maand was dit opeens 20,-! Blijkbaar heeft Easypark de voorwaarden gewijzigd en betaal je nu per persoon het maandtafief. En, als ik inlog in mijn account, kan ik niet de accounts voor mijn vrouw en kinderen verwijderen. Blijkbaar heeft Easypark zonder aankondiging dus voor mijn vrouw en kinderen eigen accounts aangemaakt en mij daar de rekening voor gestuurd. Op z'n zachts gezegd niet netjes.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Update: we zijn nu bijna drie weken verder, herinneringen verstuurd aan Easypark, maar tot op heden geen enkele reactie.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 dec 2024 03:35
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Op 11 november parkeerde ik in het centrum van Den Haag. Ik was niet bekend in de buurt. Toen ik wegging, bleek dat er 0,00 euro afgeschreven was. Dat was het ergste niet. Kennelijk had de app de verkeerde wijk gepakt, merkte ik toen ik een boete van 79 euro thuis kreeg.
Klantenservice onbereikbaar. Wat een prutsclub.
Klantenservice onbereikbaar. Wat een prutsclub.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Sorry, maar dat is echt je eigen verantwoordelijkheid, juist als je ergens niet bekend bent. Blind varen dat de app wel de goede zone te pakken zal hebben is, zeker in drukke centra, een risico.Katelijne24 schreef: ↑27 dec 2024 03:41... Ik was niet bekend in de buurt....
... Kennelijk had de app de verkeerde wijk gepakt...
Je bent dus uiteindelijk zelf degene die de verkeerde zone heeft geactiveerd. Voortaan toch maar even kijken
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
En je hebt wel gecheckt of de zone die app aan gaf hetzelfde was als de code op de borden? De telefoon maakt gebruik van GNSS (= GPS, Galileo, GLONASS en mogelijk nog meer) en celinformatie van het mobiele netwerk om de locatie te bepalen. Aangezien er in een stad veel cellen zijn kan je makkelijk op een cel zitten die wat verder weg is en als GNSS ontvangst slecht is door bijvoorbeeld gebouwen dan denkt de telefoon dat je elders bent.Katelijne24 schreef: ↑27 dec 2024 03:41Op 11 november parkeerde ik in het centrum van Den Haag. Ik was niet bekend in de buurt. Toen ik wegging, bleek dat er 0,00 euro afgeschreven was. Dat was het ergste niet. Kennelijk had de app de verkeerde wijk gepakt, merkte ik toen ik een boete van 79 euro thuis kreeg.
Klantenservice onbereikbaar. Wat een prutsclub.
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Inmiddels zijn we de derde maand ingegaan. In november de extra drie logins verwijderd, maar over december nog steeds een rekening over deze logins ontvangen. Easypark reageert nergens op!
Ik heb nu een direct bericht aan de Chief Payments Officer van Easypark gestuurd. Kijken of zij hier beweging in krijgt of dat zij het ook negeert en spookfacturen blijft sturen. Ik heb ook de automatische incasso van Easypark geblokkeerd in de ING app.
@Radar: doen jullie hier nog iets mee of is dit alleen maar een forum topic.
Laatst gewijzigd door Radar op 08 jan 2025 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: persoonsgegevens verwijderd
Reden: persoonsgegevens verwijderd
-
- Berichten: 4406
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Eysten schreef: ↑08 jan 2025 13:58Inmiddels zijn we de derde maand ingegaan. In november de extra drie logins verwijderd, maar over december nog steeds een rekening over deze logins ontvangen. Easypark reageert nergens op!
Ik heb nu een direct bericht aan de Chief Payments Officer van Easypark gestuurd. Kijken of zij hier beweging in krijgt of dat zij het ook negeert en spookfacturen blijft sturen. Ik heb ook de automatische incasso van Easypark geblokkeerd in de ING app.
@Radar: doen jullie hier nog iets mee of is dit alleen maar een forum topic.
Kijk eens goed wat er in de adresbalk van je browser staat
Tipje van de sluier.
https://radar-forum.avrotros.nl/
Re: Hoe is jouw ervaring met Easypark?
Sinds 2013 gestart als gebruiker via Parkmobile. Werkte prima en overzichtelijk.
Mijn vrouw en zoon ook toegevoegd zonder problemen binnen account.
Maar na overgang naar Easypark zijn de problemen begonnen:
Kreeg ineens compleet andere kentekens in mijn accounts? was iets fout gegaan met migratie.
Maar sinds oktober 2024 zijn zonder aankondiging de kosten gewijzigd en betaal je niet per voertuig maar per gebruiker.
In mijn geval kosten x3.
Binnen mijn account van easypark is niet te zien hoe dit is ingesteld en hoe dit aangepast kan worden.
Heb sinds oktober geprobeerd dit op te lossen maar geen oplossing via mail of telefoon.
Daarom begin december mijn account en alle apps opgezegd/verwijderd.
Maar facturen en herinneringen blijven gewoon binnenkomen via Riverty.
Via email geen reactie, via telefoon wordt gewoon opgehangen.
Onbegrijpelijk dat een bedrijf zo met klanten omgaat.
Mijn vrouw en zoon ook toegevoegd zonder problemen binnen account.
Maar na overgang naar Easypark zijn de problemen begonnen:
Kreeg ineens compleet andere kentekens in mijn accounts? was iets fout gegaan met migratie.
Maar sinds oktober 2024 zijn zonder aankondiging de kosten gewijzigd en betaal je niet per voertuig maar per gebruiker.
In mijn geval kosten x3.
Binnen mijn account van easypark is niet te zien hoe dit is ingesteld en hoe dit aangepast kan worden.
Heb sinds oktober geprobeerd dit op te lossen maar geen oplossing via mail of telefoon.
Daarom begin december mijn account en alle apps opgezegd/verwijderd.
Maar facturen en herinneringen blijven gewoon binnenkomen via Riverty.
Via email geen reactie, via telefoon wordt gewoon opgehangen.
Onbegrijpelijk dat een bedrijf zo met klanten omgaat.