krimpflatie

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
TonStevens

Re: krimpflatie

Ongelezen bericht door TonStevens »

Kijk eens op de website van Campina wat ze leveren!
https://www.campina.nl/producten?f%5B0% ... tegory%3A5

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Moneyman schreef:
12 jan 2026 16:14
Roze Angora is niet Dagkoers, maar een gebruiker die haar oude naam minder handig gekozen vond en 'm dus heeft laten ombouwen. Zwarte Angora was wel Dagkoers.
Ik heb begrepen dat mijn usernaam J. Deltoer teveel verwarring oplevert met R. Wolters. Ik wil mijn naam veranderen in bruine angora.

De Posthoorn

Ongelezen bericht door De Posthoorn »

J. Deltoer schreef:
13 jan 2026 19:16
Moneyman schreef:
Roze Angora is niet Dagkoers, maar een gebruiker die haar oude naam minder handig gekozen vond en 'm dus heeft laten ombouwen. Zwarte Angora was wel Dagkoers.
Ik heb begrepen dat mijn usernaam J. Deltoer teveel verwarring oplevert met R. Wolters. Ik wil mijn naam veranderen in bruine angora.
🤣🤣🤣🤣

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

J. Deltoer schreef:
13 jan 2026 19:16
Moneyman schreef:
Maak er dan maar een angora geit van... zo eentje met een lange sik. :D

De Posthoorn

Zomaar wat suggesties. Rechtse Rakker/Rooie Rakker/Ouwe Rakker. Brave Henkie. Geitenwollen Sok. Whisky Zuiper. Pantoffelheld. Grumpy Angora.

witte angora

Nou vraag ik me af wat de issues van Deltoer te maken hebben met de 850 ml. pakken van Campina, maar ok...

De Posthoorn

witte angora schreef:
13 jan 2026 21:52
Nou vraag ik me af wat de issues van Deltoer te maken hebben met de 850 ml. pakken van Campina, maar ok...
Jij gaat er toch ook in mee. Topic kan natuurlijk allang op slot.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Roze Angora schreef:
13 jan 2026 21:22
Zomaar wat suggesties. Rechtse Rakker/Rooie Rakker/Ouwe Rakker. Brave Henkie. Geitenwollen Sok. Whisky Zuiper. Pantoffelheld. Grumpy Angora.
Geitenwollen sok klopt niet, maar alle andere zijn opties.
Ik blijf toch gaan voor b.a.

De Posthoorn

Even een huishoudelijke mededeling over mijn gebruikersnaam. Roze lijkt teveel op wit :shock: vlg de moderator dus ik krijg weer een ander naampje. :mrgreen:

Speciaal voor @Ron5300, nee ook die is geen alter ego van Dagkoers.

witte angora

Nou, ik ben benieuwd wat het dan weer gaat worden. Eén ding is zeker: de enige echte angora heeft overwonnen. De neppers konden het veld ruimen. :wink:

:mrgreen:

De Posthoorn

witte angora schreef:
14 jan 2026 18:46
Nou, ik ben benieuwd wat het dan weer gaat worden. Eén ding is zeker: de enige echte angora heeft overwonnen. De neppers konden het veld ruimen. :wink:

:mrgreen:
De roze en zwarte waren geen nepperds want beide namen lijken totaal niet op witte. Ik vind het verzoek ook vergezocht. Als iemand dat verschil niet ziet, adviseer ik een leesbril.

De moderator blijft trouwens tot 2x toe volhouden dat je gebruikersnamen zelf kan wijzigen. Staat notabene ergens in het forum dat je dat moet vragen aan de moderator, dat stukje had ik als bewijs ook via PB verstuurd.

witte angora

Klopt, je gebruikersnaam kan je alleen via de moderatie wijzigen. Dat is altijd al zo geweest.

Het staat de redactie natuurlijk altijd vrij om daar verandering in aan te brengen.

De Posthoorn

witte angora schreef:
14 jan 2026 19:30
Klopt, je gebruikersnaam kan je alleen via de moderatie wijzigen. Dat is altijd al zo geweest.

Het staat de redactie natuurlijk altijd vrij om daar verandering in aan te brengen.
Dat laatste zou ik handig vinden. Maar je kunt het nog steeds niet zelf wijzigen, dus ik vind het erg vreemd dat een moderator dat niet eens weet.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Er is voldoende gezegd in dit topic daarom slotje. Ook zijn er offtopic reacties verwijderd.

Gesloten