Diabetische voetzorg door medisch pedicure
-
PraktischRealisme
Re: Diabetische voetzorg door medisch pedicure
Dat ík geen oplossing zie voor Eesje.
Consumenneke
vindt dit leuk
-
PraktischRealisme
[[[direct ná mijn 1e bericht, kwamen vrij snel 2 berichten die naar later bleek blijkbaar trollen/querelanten waren. Zij hebben hun berichten verwijderd, óf ze zijn verwijderd. Vandaar de verwarring later.]]]
Weet je … veel plezier in Nederland met het zorgsysteem. Ik denk dat het voor de middenklasse en daaronder vooral ook een maatschappelijk regulerend middel is én best goedkoper/efficienter zou kunnen door hier en daar wat nonsens er uit te schaven én de ketens zeer kritisch te bekijken, stap voor stap. Maar dat gaat niet gebeuren sociale rust is belangrijker voor de internationale miljarden die door Nederland stromen dan efficiëntie.
De eind boodschap en final thought is dus: ik heb geen oplossing voor Eesje. Het is als het is.
Wel kuddo’s voor haar dat ze ‘onverplicht’ naar de keten kijkt zonder dat het haar voordeel kan opleveren. Dat meerdere via andere routes is een gekozen structuur en beleidskeuze. Dat gaan wij in een mensenleven niet veranderen. dan moet je de politiek in gaan of je invechten in de bestuurlijke lagen van betreffende branche.]]]
Weet je … veel plezier in Nederland met het zorgsysteem. Ik denk dat het voor de middenklasse en daaronder vooral ook een maatschappelijk regulerend middel is én best goedkoper/efficienter zou kunnen door hier en daar wat nonsens er uit te schaven én de ketens zeer kritisch te bekijken, stap voor stap. Maar dat gaat niet gebeuren sociale rust is belangrijker voor de internationale miljarden die door Nederland stromen dan efficiëntie.
De eind boodschap en final thought is dus: ik heb geen oplossing voor Eesje. Het is als het is.
Wel kuddo’s voor haar dat ze ‘onverplicht’ naar de keten kijkt zonder dat het haar voordeel kan opleveren. Dat meerdere via andere routes is een gekozen structuur en beleidskeuze. Dat gaan wij in een mensenleven niet veranderen. dan moet je de politiek in gaan of je invechten in de bestuurlijke lagen van betreffende branche.]]]
Consumenneke
vindt dit leuk
Waarom post je dan wéér? Je had al gezegd geen oplossing voor TS te hebben. Laat het daar dan bij i.p.v. weer een volledig onnavolgbare post te plaatsen.PraktischRealisme schreef: ↑14 jan 2026 17:52De eind boodschap en final thought is dus: ik heb geen oplossing voor Eesje. Het is als het is.
Kortom, de zorg in Nederland is geweldig geregeld en betaalbaar. Neem dat mee als je ooit het land wil verlaten.
-
Consumenneke
Ik kan je redenering prima volgen, ook al is die wat omslachtig en kleurrijk geformuleerd. Je reageert in ieder geval on-topic en komt met een eigen kijk die aansluit op wat Eesje al signaleerde in 2023.PraktischRealisme schreef: ↑14 jan 2026 17:52Wel kuddo’s voor haar dat ze ‘onverplicht’ naar de keten kijkt zonder dat het haar voordeel kan opleveren.
Laat je niet afleiden door mensen die mopperen. Zij kunnen immers ook gewoon niks zeggen als ze je niet begrijpen.