. D66 is uitgeregeerd. Ik denk dat we banger moeten zijn voor de charlatan uit Brussel.
De spoeling voor Timmermans is dun nu zowel BBB als Omtzigt geduchte concurrenten zijn terwijl Wilders en Dierenpartij bijna even groot lijken te blijven.
Hij moet het dus doen met een enkele zetel die afvalt van Denk en Bij1 . De vvd zal wel weer de grootste blijven en dan gaat het erom bij wie ze deze keer hun beloftes inleveren in ruil voor macht.
Ik vind het alleen jammer dat ze dat te ver in doorgeslagen. Waardoor je te lang bij sommige ziektes te horen dat het tussen de oren zit. En men nu weer achter komt dat niet onverklaarbare klachten ontstaan na wat men in het leven meemaakt.
surprise-surprise
Bij de Action : Halloween- kruidnoten -Kerstversiering
Bruna: 2024 agenda.s
Nog even en dan ligt er ook weer vuurwerk.
Gaat de tijd niet hard genoeg?
" Opzij ,opzij ,opzij, we hebben zo.n verschrikkelijke haast " .
surprise-surprise
Och, links en rechts worden de kerstafdelingen alweer opgetuigd. Sinterklaas heb ik nog niet gezien trouwens. Denk dat de man ziek is.
surprise-surprise
Och, links en rechts worden de kerstafdelingen alweer opgetuigd. Sinterklaas heb ik nog niet gezien trouwens. Denk dat de man ziek is.
Sinterklaas heeft een personeels probleem,die worden gecanceld.
Dus tja,wat nu?
De meeste inwoners van Bulgarije zijn etnische Bulgaren. In de volkstelling van 2011 identificeerden 5,7 miljoen personen zichzelf als etnische Bulgaren, oftewel 84,8 procent van de ondervraagde personen. Er is een aanzienlijke minderheid van ongeveer 600.000 Bulgaarse Turken (8,8 procent), voornamelijk in de oblasten Kardzjali en Razgrad, maar ook in overige oblasten in de regio Deliorman. De derde bevolkingsgroep vormen de Roma met ruim 325.000 personen, oftewel 4,9 procent van de bevolking. Het aantal Roma is hoogstwaarschijnlijk onderschat omdat de volkstellingen van het Nationaal Statistisch Instituut op zelfidentificatie van de respondenten is gebaseerd en veel Roma uit angst voor antiziganisme een andere afkomst opgeven.
De landbouw vertegenwoordigt meer dan 20 procent van het bruto nationaal product en stelt hetzelfde percentage van het aantal arbeidskrachten te werk.
De instellingen van hoger onderwijs zijn de universiteiten van Sofia, Plovdiv, Veliko Tarnovo en Varna.
Het percentage inwoners met een tertiaire opleiding bedraagt 19,6% in 2011. Onder vrouwen (22,3%) is dit percentage hoger dan onder mannen (16,7%). De stad Sofia heeft het hoogste percentage inwoners met een tertiaire opleiding, gevolgd door de oblasten Varna en Plovdiv. In Kardzjali, Targovisjte en Razgrad hebben inwoners het minst vaak een tertiaire opleiding gevolgd.
Volgens de nationale volkstelling van 2011 zijn ongeveer 112.800 inwoners, ofwel 1,7% van de bevolking, analfabeet. Dit percentage varieert enorm per etnische groep: onder Bulgaren is dit percentage 0,5%, onder Turken 5,2% en onder Roma is dit percentage 14,5%. Het percentage analfabeten verschilt ook per oblast: van 0,4% in de stad Sofia en in oblast Pernik tot 5,2% in oblast Kardzjali en 5,7% in oblast Sliven.
Een ander moet maar met de cijfers gaan goochelen, maar ik denk dat je zo al kan zien dat die tweedeling absoluut niet kan kloppen.
Het gaat niet over de Bulgaren in Bulgarije, maar hier in Nederland.
Bedankt.
Allemaal, ik ga er met haar nog over hebben na het weekend.
Ze vertelde ook dan 3 kenmerken van zigeuners uit Bulgarije zijn:
1 man rijdt in dikke bak
2 dame heeft geblondeerd haar
3 dame heeft grote oorbellen in.