Huiskamer
Re: Huiskamer
@Onkruid En je ziet je geheugen is niet zo best, want in onderstaand topic beweerde je ook al ten onrechte in een vrije sector woning te zitten, dat in 1e instantie al door anderen werd gecorrigeerd en door jou bevestigd met de woorden dat de huur onder de 808,- euro lag.
viewtopic.php?p=2935584#p2935584
viewtopic.php?p=2935584#p2935584
Maar dan nog, dan heb ik dat over vrije sector misschien verkeerd begrepen, maar dat neemt niet weg dat ik duurder woon, waren er meer huizen geweest en dus makkelijker om aan huizen te komen, heb je keuzes, die waren er niet.ZeerPrivé schreef: ↑15 mei 2024 22:34Het gaat NIET om aan wie je betaalt, maar HOEVEEL huur je betaalt. En die ligt binnen de subsidiabele grens! Dit schreef je:
door Onkruid71 » 20 jun 2023, 17:08
WeerIemandanders schreef: ↑
20 jun 2023, 17:02
Met een bijstandsuitkering krijg je geen vrije sector woning, inkomen is dan te laag en huurtoeslag krijg je niet bij een rekenhuur boven de 808 euro
De huur zit er onder, maar het gaat niet over mij, die meneer heeft hulp nodig.
De kiezer bestaat niet. En Las dat uit een peiling de helft van de NSC en VVD kiezers dit komende kabinet niet zien zitten eigenlijk.kuklos schreef: ↑15 mei 2024 22:35Het is blijkbaar zo moeilijk om te accepteren dat de kiezer gewoon iets anders wil dan jij dat je reacties gewoon te triest voor woorden zijn.Bezorgdeburger schreef: ↑15 mei 2024 17:54Vandaag zullen een heleboel mensen blij zijn? Een nieuw kabinet gaat er komen. Met de verguisde VVD aangevuld met een extreme rechtse radicale 1 lidpartij de PVV. En twee nieuwe partijen met nauwelijks ervaren politici.
De problemen van Nederland zullen nu wel snel worden opgelost.
Alleen de afkeer van de persoon Timmermans is nog groter.
Te triest voor woorden dat afkeer van een persoon / politicus en niet op basis van een verkiezingsprogramma de reden is dat er een rechts
extremistisch kabinet komt.
rechts extremistisch kabinet
correctie: er komt een rechts kabinet.
correctie: er komt een rechts kabinet.
kuklos
vindt dit leuk
Ik vraag me af wat jij eigen duur vindt. Je krijgt de maximale huurtoeslag en waarschijnlijk is je woning ook beter en duurzamer (dus lagere energierekening) dan een wbv woning met een huurtje van 500 euro.
Als jij echt alleen maar bijstand hebt krijg je maximale huur- en zorgtoeslag. Bovendien extra energietoeslagen.Onkruid71 schreef: ↑15 mei 2024 22:44Maar dan nog, dan heb ik dat over vrije sector misschien verkeerd begrepen, maar dat neemt niet weg dat ik duurder woon, waren er meer huizen geweest en dus makkelijker om aan huizen te komen, heb je keuzes, die waren er niet.ZeerPrivé schreef: ↑15 mei 2024 22:34Het gaat NIET om aan wie je betaalt, maar HOEVEEL huur je betaalt. En die ligt binnen de subsidiabele grens! Dit schreef je:
door Onkruid71 » 20 jun 2023, 17:08
WeerIemandanders schreef: ↑
20 jun 2023, 17:02
Met een bijstandsuitkering krijg je geen vrije sector woning, inkomen is dan te laag en huurtoeslag krijg je niet bij een rekenhuur boven de 808 euro
De huur zit er onder, maar het gaat niet over mij, die meneer heeft hulp nodig.
En je kan ook huurverlaging aanvragen op basis van je inkomen. Mits je niet teveel spaargeld hebt.
Als allernstaande in de bijstand zitten in Nederland is zo slecht nog niet wat betreft inkomen.
Dat zijn aannames, je kan toch ook niet in iemand zijn portemonnee kijken.
Uit welke duim zuig jij je sprookjes?Bezorgdeburger schreef: ↑15 mei 2024 22:47De kiezer bestaat niet. En Las dat uit een peiling de helft van de NSC en VVD kiezers dit komende kabinet niet zien zitten eigenlijk.kuklos schreef: ↑15 mei 2024 22:35Het is blijkbaar zo moeilijk om te accepteren dat de kiezer gewoon iets anders wil dan jij dat je reacties gewoon te triest voor woorden zijn.Bezorgdeburger schreef: ↑15 mei 2024 17:54Vandaag zullen een heleboel mensen blij zijn? Een nieuw kabinet gaat er komen. Met de verguisde VVD aangevuld met een extreme rechtse radicale 1 lidpartij de PVV. En twee nieuwe partijen met nauwelijks ervaren politici.
De problemen van Nederland zullen nu wel snel worden opgelost.
Te triest voor woorden dat afkeer van een persoon / politicus en niet op basis van een verkiezingsprogramma de reden is dat er een rechts
Er is op de PVV en NSC en BBB gestemd omdat men een afkeer heeft van Timmermans?
Beter dan het communisme (mijn mening) van D66 en PVDA/GL.
Onkruid71 schreef: ↑15 mei 2024 22:58Dat zijn aannames, je kan toch ook niet in iemand zijn portemonnee kijken.
En dat kan men dus juist wel als de persoon waar het over gaat bijstand heeft. Dat bedrag staat vast.
Nee juist niet, want je weet niet wat er meer voor kosten zijn.
U kletst gewoon onzin.
Zoals gewoonlijk lees jij niet goed. Uit een peiling blijkt dat de helft van de NSC en VVD kiezers dit aankomende kabinet niet zien zitten. Alleen de afkeer van de persoon Timmermans is nog groter.kuklos schreef: ↑15 mei 2024 23:04Uit welke duim zuig jij je sprookjes?Bezorgdeburger schreef: ↑15 mei 2024 22:47De kiezer bestaat niet. En Las dat uit een peiling de helft van de NSC en VVD kiezers dit komende kabinet niet zien zitten eigenlijk.
Er is op de PVV en NSC en BBB gestemd omdat men een afkeer heeft van Timmermans?
Maar zal met jou leeftijd hebben te maken. @kuklos. Op jou leeftijd hebben wel meer mensen last dit soort kwalen.
Communisme? D'66? Groen Links/PvdA?
Bijzondere interpretatie van de laatste jaren overheidsbeleid in Nederland.
Dus jij kan weten omdat ik bijstand heb, wat ik precies elke maand overhoud. Dat denk ik niet.
En buiten dat, dat ging het helemaal niet over, als de regering al die jaren gewoon gezorgd had dat er genoeg huizen waren, dan was het natuurlijk ook goedkoper.
Vraag een aanbod.
“Elke maand overhoud”? Lijkt me eerder tekort komt.
Bezorgdeburger schreef: ↑16 mei 2024 00:57Zoals gewoonlijk lees jij niet goed. Uit een peiling blijkt dat de helft van de NSC en VVD kiezers dit aankomende kabinet niet zien zitten. Alleen de afkeer van de persoon Timmermans is nog groter.kuklos schreef: ↑15 mei 2024 23:04Uit welke duim zuig jij je sprookjes?Bezorgdeburger schreef: ↑15 mei 2024 22:47
De kiezer bestaat niet. En Las dat uit een peiling de helft van de NSC en VVD kiezers dit komende kabinet niet zien zitten eigenlijk.
Maar zal met jou leeftijd hebben te maken. @kuklos. Op jou leeftijd hebben wel meer mensen last dit soort kwalen.
Wat jij schreef was erg duidelijk en niet voor meerdere interpretatie vatbaar.
Trouwens, jouW leeftijd, met een w dus.
Maar goed, ik hap. Wat is mijn leeftijd dan?
Dat denk ik ook van jouw interpretatie van een kabinet met de NSC, VVD en BBB erin, wat toch totaal niet in de buurt van extremisme komt. Die 2 partijen die ik noem, die komen dichter bij communisme dan die 3 bij extremisme.Bezorgdeburger schreef: ↑16 mei 2024 01:04Communisme? D'66? Groen Links/PvdA?
Bijzondere interpretatie van de laatste jaren overheidsbeleid in Nederland.