Huiskamer
Re: Huiskamer
“Kuklos for President”. Oh nee, die hebben we niet.
Wat denkt u zelf?juliomariner schreef: ↑30 mei 2024 15:00En u denkt dus serieus dat Kuklos denkt voor een ministerspost gevraagd te worden?
-
Waarom probeert u hem dan in de **** te nemen? "Je zelf aanbieden als Minister van Financien is inderdaad een voorbeeld van grote bescheidenheid
en zelfinzicht." of heeft u echt geen betere argumenten?
Grapje misschien?juliomariner schreef: ↑30 mei 2024 15:55Waarom probeert u hem dan in de **** te nemen? "Je zelf aanbieden als Minister van Financien is inderdaad een voorbeeld van grote bescheidenheid
Jablan schreef: ↑29 mei 2024 21:43Je laat perfect zien, dat je niet in staat bent om inhoudelijk en constructief een discussie in te gaan. Voorbeeld:
Hier laat je de argumenten weg (die kwamen erna) en in plaats daarvan ga je persoonlijk op de man spelen.
Ander voorbeeld:Constructief is niet in de aanval te gaan, maar aan te vullen met de andere mogelijkheden, die jij blijkbaar wel ziet. In plaats daarvan kies je opnieuw de persoonlijke aanval.
In het geval van Rusland: Ze financieren niet alleen Wilders, maar meer rechts-extreme groeperingen in Europa. Altijd op zijn Russisch, via drie omwegen. Desondanks hebben de Panama-papers plus grondig onderzoek in Duitsland een deel van die financiering blootgelegd. De reden is dezelfde als de reden voor de inval in de Ukraïne: Europa ontwrichten.
Kan je dat bewijzen Jablan , dan zou ik dit maar vlug doen , zo nee dan heb je denk ik een probleem .
Verschil tussen mij en Kaag (of Ollongren op Defense) is dat ik wel degelijk kennis heb van het vakgebied en daar ook voor opgeleid ben middels meerdere opleidingen.
Lady1234
vindt dit leuk
gosewijn schreef: ↑30 mei 2024 17:27Jablan schreef: ↑29 mei 2024 21:43Je laat perfect zien, dat je niet in staat bent om inhoudelijk en constructief een discussie in te gaan. Voorbeeld:
Hier laat je de argumenten weg (die kwamen erna) en in plaats daarvan ga je persoonlijk op de man spelen.
Ander voorbeeld:Constructief is niet in de aanval te gaan, maar aan te vullen met de andere mogelijkheden, die jij blijkbaar wel ziet. In plaats daarvan kies je opnieuw de persoonlijke aanval.
In het geval van Rusland: Ze financieren niet alleen Wilders, maar meer rechts-extreme groeperingen in Europa. Altijd op zijn Russisch, via drie omwegen. Desondanks hebben de Panama-papers plus grondig onderzoek in Duitsland een deel van die financiering blootgelegd. De reden is dezelfde als de reden voor de inval in de Ukraïne: Europa ontwrichten.
Kan je dat bewijzen Jablan , dan zou ik dit maar vlug doen , zo nee dan heb je denk ik een probleem .
Wat is dat nu weer voor een verkapt dreigement. Je kan geen fan zijn van iemands post ( ben ik bij Jablan ook zeker niet ), maar dit is vele malen erger!
-
Hoezo dreigement. Waarmee wordt gedreigd dan ?
-
Er wordt gedreigd met een probleem. Wat dat voor een probleem is is niet geheel duidelijk. Of beter: is geheel niet duidelijk.
Misschien een reprimande van de moderatiei ivm beschuldigingen zonder bewijs?
Eerder een aanklacht wegens smaad/laster.
gosewijn
vindt dit leuk
-
Misschien zegt gosewijn dan wel 'Boe'. Alhoewel, gosewijn kennende...
Tegenwoordig kun je ook gewoon een theedoek om het hoofd binden en vervolgens gaan rellen.
-
Rellen mag mits pro Pallie. Oftewel hamas zijn vrijheidsstrijders, over 7 oktober hebben we het niet, en over de gegijzelden al helemaal niet.
Nevyn
, juliomariner
en kuklos
vinden dit leuk
Eerst kom je hiermee:
En zodra je uitleg krijgt ineens dit:
Man, man, man.
Mijn goede vriend, niet grote vriend.Bezorgdeburger schreef: ↑31 mei 2024 01:20Misschien kan @kuklos zijn grote vriend Trump vervangen nu die schuldig is bevonden aan alle 34 aanklachten in de zaak Stormy Daniels.
En Trump 2024.