Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
kuklos
Berichten: 9925
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Jablan schreef:
31 mei 2024 22:04
Lady1234 schreef:
31 mei 2024 21:51
U blaast nogal hoog van de toren, bent pompeus, arrogant en een betweter.
Wat ik wel vaker over mij heen heb gekregen. Totdat later blijkt, dat ik het bij het rechte eind had en de vraag krijg 'hoe zie jij dat zo vroeg?'
Dat moet dan ergens anders zijn dan op dit forum. Ik kan me nog een voorvalletje herinneren waarin jij claimde dat iedereen binnen een bedrijf iemand kon ontslaan.

juliomariner
Berichten: 4980
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

misseljkmakende eigendunk.

Moneyman
Berichten: 30433
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jablan schreef:
31 mei 2024 22:04
Lady1234 schreef:
31 mei 2024 21:51
U blaast nogal hoog van de toren, bent pompeus, arrogant en een betweter.
Wat ik wel vaker over mij heen heb gekregen. Totdat later blijkt, dat ik het bij het rechte eind had en de vraag krijg 'hoe zie jij dat zo vroeg?'
Roept de simpele vraag op: heb je het nooit fout?

angel1978
Berichten: 11123
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door angel1978 »

kuklos schreef:
01 jun 2024 09:35
Jablan schreef:
31 mei 2024 22:04
Lady1234 schreef:
31 mei 2024 21:51
U blaast nogal hoog van de toren, bent pompeus, arrogant en een betweter.
Wat ik wel vaker over mij heen heb gekregen. Totdat later blijkt, dat ik het bij het rechte eind had en de vraag krijg 'hoe zie jij dat zo vroeg?'
Dat moet dan ergens anders zijn dan op dit forum. Ik kan me nog een voorvalletje herinneren waarin jij claimde dat iedereen binnen een bedrijf iemand kon ontslaan.
En een bouwmarkt/deurenkwestie.. En..
Gemene deler: Jablan beweert iets, het blijkt niet te kloppen, geeft ongelijk niet toe, verdwijnt even en beweert een half jaar later dat ie toch gelijk had…
Op zijn Trumpiaans zeg maar..

Lowieze
Berichten: 6717
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik moet, als ik sommige reacties op dit forum lees, vaak denken aan wat René Diekstra laatst schreef in een column over het gedrag van arrogante mensen.
https://www.leidschdagblad.nl/cnt/dmf20 ... um=organic

Lady1234
Berichten: 27337
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Zit achter betaalmuur.

Lowieze
Berichten: 6717
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Misschien lukt het zo?
https://archive.is/461z6

Moneyman
Berichten: 30433
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dank, het lezen waard!

Dagkoers
Berichten: 628
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Ik wilde iets vervelends met jullie delen.
Een jongen die bij mij in de straat woont is in Rotterdam aangereden door een bezorger op een scooter. Die bezorger reed gewoon door. Er waren veel personen die die jongen te hulp schoten.
1 van de mensen vertelde dat die jongen Younes heet en hij woont in Rotterdam. Denken jullie dat de politie hier iets aan heeft of is dat te weinig info. Helaas heeft niemand de kenteken gezien en de scooter had geen reclame van de zaak waar hij werkt. De verwondingen vielen mee gelukkig!

Erthanax
Berichten: 9824
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Zou het nog goed komen met Het Grote Dropshipperstopic? 🤔

J. Deltoer
Berichten: 3197
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Erthanax schreef:
01 jun 2024 18:46
Zou het nog goed komen met Het Grote Dropshipperstopic? 🤔
Topic van Witte Angora is al weer gekaapt door een van de toetsenridders van de deugbrigade.

witte angora
Berichten: 31188
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Sja... in plaats van een vuilnisbaktopic, vergelijkbaar met het woneninterieurtopic, lijkt het nu een huiskamer deel 2 te worden.

kuklos
Berichten: 9925
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Dagkoers schreef:
01 jun 2024 13:09
Denken jullie dat de politie hier iets aan heeft of is dat te weinig info.
Laat hem aangifte doen bij de politie en dan merkt hij het vanzelf.

BL2
Berichten: 4882
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

Erthanax schreef:
01 jun 2024 18:46
Zou het nog goed komen met Het Grote Dropshipperstopic? 🤔
Zou het nog goed komen met het Radarforum, nu zelfs de meer gewaardeerde leden elkaar de les gaan lezen. Wat een trieste toestand is dit geworden hier.........
Het wordt redelijk weer op deze zondag, ga eens een lekker stukje wandelen, dat brengt de geest tot rust.

Nijogeth
Berichten: 10189
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Het weer viel me alleszins tegen. Maar aangezien het niet regende, was ik al gelukkig, aangezien ik de hele middag bij een auto evenement was.

scharrelschipper
Berichten: 1856
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Nijogeth schreef:
02 jun 2024 17:00
Het weer viel me alleszins tegen. Maar aangezien het niet regende, was ik al gelukkig, aangezien ik de hele middag bij een auto evenement was.
Zoals veel vrouwen zeggen "wat hebben ze toch met die auto`s?"
ik heb er niks mee behalve dat het moet rijden als ik dat wil.
Heb meer iets met vaartuigen dan met voertuigen,maar ja, logisch toch?
Maar verder ieder zijn of haar liefhebberij,als je er maar lol bij hebt.

scharrelschipper
Berichten: 1856
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Ander onderwerp;we hebben of krijgen een nieuwe MP,heer Schoof.
Ik heb nog niks positiefs over hem gezien of gelezen.
Ben nog in het buitenland dus verstoken van kranten,en op het net ook niks positiefs gevonden tot nog toe.
Dat vind ik wel apart,blijkbaar moet iedere candidaat voor deze positie gelijk afgebrand worden.
Wat ik wel een punt in zijn nadeel vind is het feit dat hij niet gekozen is,maar dat zelfde was ook het geval bij Plasterk enz.
Wie kan er hier iets zinnigs over zeggen?

Bezorgdeburger
Berichten: 685
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

scharrelschipper schreef:
02 jun 2024 19:24
Ander onderwerp;we hebben of krijgen een nieuwe MP,heer Schoof.
Ik heb nog niks positiefs over hem gezien of gelezen.
Ben nog in het buitenland dus verstoken van kranten,en op het net ook niks positiefs gevonden tot nog toe.
Dat vind ik wel apart,blijkbaar moet iedere candidaat voor deze positie gelijk afgebrand worden.
Wat ik wel een punt in zijn nadeel vind is het feit dat hij niet gekozen is,maar dat zelfde was ook het geval bij Plasterk enz.
Wie kan er hier iets zinnigs over zeggen?
Je kan dit zelf niet?

https://www.google.com/search?q=reactie ... -serp#ip=1

Volgens mij zien veel mensen hem als positief. Met wel vragen over bepaalde kwesties. Maar dat lijkt me normaal voor de journalistiek.

Behalve FvD is regelrecht negatief

Moneyman
Berichten: 30433
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Volgens mij is hij een zeer capabele man met een prima staat van dienst. Of hij ook een goede MP is, zal moeten blijken.

Jablan
Berichten: 6200
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

angel1978 schreef:
01 jun 2024 11:26
En een bouwmarkt/deurenkwestie..
Die wel degelijk klopte, al kwam dat bewijs maanden later naar boven.
Je vergeet trouwens de legitimatieplicht voor Nederlanders in toeristenaccommodaties. Dat was ook zo'n item, waarbij de vaste forumbewoners er heilig van overtuigd waren, dat ik verkeerd zat. In de periode erna verschenen een reeks artikelen, waarin werd uitgelegd, dat het wel klopte. Iedereen hier weer stil.
Moneyman schreef:
01 jun 2024 10:31
Jablan schreef:
31 mei 2024 22:04
Wat ik wel vaker over mij heen heb gekregen. Totdat later blijkt, dat ik het bij het rechte eind had en de vraag krijg 'hoe zie jij dat zo vroeg?'
Roept de simpele vraag op: heb je het nooit fout?
Volgens collega's, La Familia, man en zoon niet. Ik heb namelijk vaker geen mening dan wel. In dit geval had ik 15 jaar lang wel twijfels maar geen mening, totdat er nieuwe informatie naar buiten kwam.

Dingen vroeg zien heeft wel een nadeel: elk(e) overleg, meeting, bijeenkomst, vergadering is ongelofelijk saai voor mij, omdat ik na 1 minuut al weet wat de uitkomst is, terwijl alle andere aanwezigen nog eerst hun rondes moeten draaien om het onderwerp te begrijpen en daarna een ronde om te verzinnen wat te doen.
gosewijn schreef:
01 jun 2024 14:17
Jablan . Als je zoveel leest en of luisterd naar radio en tv , dan had je beslist geweten dat er een onderzoek is geweest naar Wilders in de tweede kamer , er is niets gevonden. Er is een onderzoek geweest naar extreem rechtse partijen , wat blijkt dat Linkse partijen veel erger zijn dan rechtse ,kijk maar even naar de afgelopen maanden waar jouw vriendjes de boel kort en klein hebben geslagen .
Doe de oogkappen af en de oordopjes uit dan wordt je misschien wakker al denk in van niet . Mijn moeder altijd eens in idioot altijd een idioot , maar goed dat is haar en mijn mening en die mag ge zegt worden . Geniet van het weekend ,en maandag maar gewoon weer melden op het zorgcentrum
Zoveel kijk ik niet, meestal krijg ik een tip, dat ik die en die reportage of docu moet bekijken. Radio hebben we hoogst zelden aan, eigenlijk alleen in de auto in het buitenland.

Geen idee, wie jij met 'mijn vriendjes' bedoelt en welke spoken je er nog meer bij haalt, is nog minder boeiend. Even alle emoties strippen en dan blijven er twee dingen over om op in te gaan:

Partijfinanciering is nog schimmiger geworden. Politieke partijen, die als vereniging zijn georganiseerd, hoeven alleen nog giften boven de 10.000 euro te melden en dat was 4500 euro. In het geval van Wilders hebben we te maken met een stichting, die zich - door de rechtsvorm stichting - overal aan onttrekt, ook aan deze meldingsplicht. Of je nu 1 cent of 1 miljoen doneert aan de stichting van Wilders, het wordt niet openbaar.

De geruchten over financiering uit het buitenland voor Wilders (en de FvD) zijn er al jaren. Als je zijn netwerk en standpunten langsloopt, dan is er alle aanleiding toe om op zijn minst wantrouwend te zijn over wie hem financiert.
Sinds de Panama-Papers openbaar zijn geworden (en die databerg is niet eens helemaal uitgeplozen), zijn de onderliggende patronen zichtbaar. In Nederland zijn de geruchten verstomd - eerder uit angst voor een meedogenloze reactie zoals mevr. Kaag is overkomen dan uit een gebrek aan aanwijzingen om goed onderzoek op te doen - maar buiten Nederland zijn dezelfde geruchten eerder verhard en inmiddels zijn er te veel aanwijzingen om ze af te doen als gerucht.

Plaats reactie