Moneyman schreef: ↑12 aug 2024 16:15
scharrelschipper schreef: ↑12 aug 2024 16:06
Moneyman schreef: ↑12 aug 2024 14:38
Ja, een krant die uit de pro-Russische hoek komt, mede gefinancierd wordt door een beklende anti-semiet, in de complottheorieën zit, zich afzet tegen de "gevestigde orde" en zich desondanks onafhankelijk noemt... Ja, dat is zeer verfrissend
Tja, je moet natuurlijk niet alles wat in de krant staat klakkeloos aannemen.
Dat lijkt me héél verstandig
scharrelschipper schreef: ↑12 aug 2024 16:06
Persoonlijk vind ik dat het een ieder vrijstaat welke krant dan ook te lezen zonder dat men daar op denigrerende of verwijtende toon op wordt aangesproken.
Absoluut. Dat staat ieder zeker vrij. Net zoals het mij vrij staat iets te vinden van de krant die jij leest
En ik zou eens in de spiegel kijken, want jij bracht deze discussie zelf op gang door de "reguliere media" als roeptoeters weg te zetten...
Oftewel: practise what you preache.
Natuurlijk mag je vinden wat je wil van de krant die ik lees,maar niet van mij
Ik bedoelde in het algemeen; er zijn hier mensen die elkaar verwijten dat ze ofwel de telegraaf of de volkskrant lezen en elkaar daarop aanvallen.
En wat dat roeptoeteren aangaat;je wil toch niet ontkennen dat de "reguliere kranten"grofweg hetzelfde schrijven.
Hooguit zit er wat verschil of men links of rechts is,en dat zie je dan alleen nog in de diverse columns.
Voor zover er dan nog van links en recht te spreken valt.
Die mogen niet te "extreem" links of rechts zijn,tenslotte zijn er niet zo heel veel verschillende mediabazen meer.
Eenheidsworst dus.
Overigens,MM,begrijp ik nu goed dat de Ander Krant een pro russische en antisemitiese krant is?
Lever mij het bewijs en ik stop met lezen.
Wat dat pro russisch is ontgaat me een beetje,en dat antisemities ook trouwens.
Graag wat meer uitleg ik ga niet op loze kreten af,maar ik wil graag wat leren.
Nooit te oud daarvoor toch?