Huiskamer
Re: Huiskamer
Goede avond iedereen,
Wij hadden een discussie op het werk.
Ik kreeg op de mavo tijdens het van Economie de vraag:
Noem 5 vormen van lenen.
Ik gaf deze antwoorden:
Koop op afbetaling
Huurkoop
Doorlopend krediet
salaris krediet
rood staan
Een aantal collega´s zijn het er niet mee eens omdat rood staan volgens hun geen lening is.
Hoe denken jullie erover?
Wij hadden een discussie op het werk.
Ik kreeg op de mavo tijdens het van Economie de vraag:
Noem 5 vormen van lenen.
Ik gaf deze antwoorden:
Koop op afbetaling
Huurkoop
Doorlopend krediet
salaris krediet
rood staan
Een aantal collega´s zijn het er niet mee eens omdat rood staan volgens hun geen lening is.
Hoe denken jullie erover?
Het is zeker lenen, en nog wel een van de allerduurste vormen.
-
Moneyman
vindt dit leuk
-
Gezien de vraag zal dat niet bij die Chinese toko zijn geweest, maar bij je gemeentelijke job. Heb je er het hele weekend over zitten piekeren? Geen idee wat ik ervan moet denken dat je pas na dagen die vraag hier stelt. Geen idee ook waarom je de vraag überhaupt hier stelt, alsof op je werk niemand het juiste antwoord zou weten.
Overigens is er verschil tussen geoorloofd rood staan en ongeoorloofd rood staan. Bij het eerste kun je nog geld opnemen, bij het tweede niet. Maar beiden zijn uiteraard een vorm van lenen. Of wilde je het diefstal noemen?
kuklos
vindt dit leuk
Het gaat er mij om dat het mij niet lukt om in mijn eentje tegen 5 collega´s te discussiëren.
Bedankt allemaal voor jullie reactie.
Bedankt allemaal voor jullie reactie.
-
Kun je Radar niet meenemen naar het werk op je smartphone? Forum Live!
Of misschien is Kuklos wel bereid om je bij te staan, dan kune je van een gewoon mobieltje alsnog een smartphone maken.
Heb je iets te vertellen.....???
Even meneer Kuklos bellen!
Even meneer Kuklos bellen!
Consumenneke
vindt dit leuk
Als je één filiaal verder gaat, is het een stuk rustiger met die blöde Holländer. Zelf alleen Duits praten helpt ook om ze op afstand te houden.juliomariner schreef: ↑29 dec 2024 14:41Zoals misschien bekend woon ik in Duitsland. Ik was gistermorgen al vroeg bij 2 supermarkten. Deze periode is de enige periode in het jaar dat ik me bijna schaam Nederlander te zijn. Wat een onbeschofte leeghoofdige idioten komen dan in Duitsland hun vuurwerk halen. In deze periode kun je dan ook beter de Aldi en Lidl links laten liggen voor je boodschappen aangezien het tuig er met de benen uithangt.
een onlineshop in vlees en kaas uit de Balkan-keuken uit Oostenrijk, opgericht in 1991 door Servische vluchtelingen uit Kroatië. Gestart als Metzgerei Šimić en in 33 jaar gegroeid van 2.400 kilo naar 450.000 kilo vlees per jaar. Deze familie heeft de online-wereld beter begrepen dan de familie Blokker.
-
Dagkoers
vindt dit leuk
-
Nee, maar daarom kun je de vraag wel stellen.
Mijn vraag is hoe JULLIE erover denken?
Op google staat niet het antwoord hoe jullie over iets denken.
Op google staat niet het antwoord hoe jullie over iets denken.
Want als jij weer naar je werk gaat en zegt dat op het Tros Radar forum mensen ook iets gezegd hebben lukt het je wel om in je eentje tegen vijf collega's te discussiëren?
-
En wat als de meesten hier het met die 5 collega's eens zijn? Dan moet je hier ook aan de bak.
Gelukkig komen oude, eigenwijze mannen altijd wel ergens terecht https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/ar ... krijk-metz
Eigenlijk te triest voor woorden. Doet me denken aan veel ouderen die zeggen: “ Ik kan nog best rijden hoor, waar maak je je druk om.”ZeerPrivé schreef: ↑31 dec 2024 00:28Gelukkig komen oude, eigenwijze mannen altijd wel ergens terecht https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/ar ... krijk-metz
-
Eigenwijs? Niks ervan, die man heeft karakter, dat zegt zijn vrouw toch? Kom op zeg...ZeerPrivé schreef: ↑31 dec 2024 00:28Gelukkig komen oude, eigenwijze mannen altijd wel ergens terecht https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/ar ... krijk-metz