Feedback op het Forum - deel 4

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
NeoDutchio

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

De moderatie is aan het werk op tweede Kerstdag. Maar waarom moet het meteen weer een rommeltje worden? Omdat nieuwe vraagstellers dagenlang hebben moeten wachten voordat hun topic nu openbaar is gekomen zijn er al 2 geweest die opnieuw hetzelfde topic gemaakt hadden. Zouden deze nieuwelingen ooit nog terugkomen op het forum? En hoe kan het dat een moderator 2 maal 2 dezelfde topics goedkeurt? En bij het verwijderen wel het OP verwijdert, maar niet de reactie die er al op gegeven werd.
Als je een bericht meld kan je een vinkje aanzetten dat je op de hoogte gehouden wil worden van het verloop van de melding. Waarom komt daar dan geen reactie op?
Waarom is er geen actievere moderatie zodat vragen sneller online komen en ons werk niet, zoals zo vaak, tegen dovemans oren is.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Er is weer flink geveegd in het topic over "Een niet besteld pakket ontvangen" Alle laatse berichten zijn weg....

Het zou mooi zijn als de moderatie dan ook aangeeft waarom bepaalde zienswijzen schijnbaar niet geplaatst mogen worden

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

NeoDutchio schreef:
26 dec 2024 13:18
Waarom is er geen actievere moderatie zodat vragen sneller online komen en ons werk niet, zoals zo vaak, tegen dovemans oren is.
Zal vast een budgetkwestie zijn. er wordt bezunigd op de publieke omroep, dus wordt logischerwijs eerst bezuinigd op het personeel met zinnige taken want anders is er niet genoeg geld om de programmacoordinatoren, de netmanagers, de omroepdirecteuren en alle andere onzinbaantjes bij de npo in stand te houden. En er moet natuurlijk geld over blijven voor reisprogrammas naar verre oorden.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

In het Sportcity topic is de OP verwijderd... nu ben ik de TS. Moest niet het hele topic verwijderd worden?

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

witte angora schreef:
05 jan 2025 17:12
In het Sportcity topic is de OP verwijderd... nu ben ik de TS. Moest niet het hele topic verwijderd worden?
Jij bent nu de topicstarter dus het hele bericht wordt verwijderd als jij daaroe een verzoek indient.

Hoe was die slagzin ook alweer: Gans het radarwerk staat stil, als uw machtige arm dat wil!

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

witte angora schreef:
Maar jij stond toch bij de Sportcity onder de douche, of haal ik nu alles door elkaar...

witte angora

Jij haalt alles door elkaar. Zeker ook geen koffie gehad? Ik ga zo zetten, jij ook een mok?
Consumenneke schreef:
05 jan 2025 19:25
Hoe was die slagzin ook alweer: Gans het radarwerk staat stil, als uw machtige arm dat wil!
Het enige wat de machtige arm van de moderator deed was één radertje weghalen. Het radarwerk draait dus nog steeds, maar dan bijzonder ongelukkig.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Bij het kleding topic van consumenneke werd hij ook gewipt. Daarna was ik dus de topicstarter. Iedereen was ondertussen off topic, daarom werd het twee dagen later geheel gewist. Ik als zogenaamde topicstarter heb er een bericht van gehad.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

----
Re: Gelden er kledingregels in jouw club, in jouw sport?
Ja, zwembroek in het zwembad. Ook voor mijn mensenrecht.

----

We hebben dit topic van het forum verwijderd vanwege de volgende reden: (Delen van) de forumbijdrage zijn off topic.

Met vriendelijke groet,

Radar online redactie

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Radar geeft daar aan dat berichten die on-topic zijn worden verwijderd, omdat anderen berichten off-topic zijn. Dat deugt niet.

Consumenneke

Thijs124 schreef:
05 jan 2025 22:21
----
Re: Gelden er kledingregels in jouw club, in jouw sport?
Ja, zwembroek in het zwembad. Ook voor mijn mensenrecht.

----

We hebben dit topic van het forum verwijderd vanwege de volgende reden: (Delen van) de forumbijdrage zijn off topic.

Met vriendelijke groet,

Radar online redactie
Radar heeft zo te zien nieuw beleid. Om overvloed aan off-topic te vermijden wordt eerst het openingsbericht weggehaald en als daar dan voldoende verwarde reacties op komen kan het hele topic verwijderd worden.

Gevolg is wel dat Witte Angora nu op de voorpagina van Radar beland is als degene die zich beklaagt over Sportcity vanwege een valse beschuldiging.

Je zou denken: haal dan de off-topic berichten weg. Want nu kan een groep zotten elk topic offline laten halen door maar genoeg off-topic reacties te plaatsen.

witte angora

Hé ja, nu heb ik het weer gedaan. :evil:

witte angora

Hoera, 'mijn' topic is verwijderd.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Het topic over Sportcity is inmiddels ook verwijderd.

Jammer alleen dat ik daarvoor eerst melding moest maken van het feit dat het topic niet meer klopte en de mods blijkbaar niet uit zichzelf zoiets doen als ze eerst het openingsbericht verwijderen.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

kuklos schreef:
06 jan 2025 09:29
Het topic over Sportcity is inmiddels ook verwijderd.

Jammer alleen dat ik daarvoor eerst melding moest maken van het feit dat het topic niet meer klopte en de mods blijkbaar niet uit zichzelf zoiets doen als ze eerst het openingsbericht verwijderen.
Dit dus. Het is erg jammer dat de moderatie de tijd niet neemt, of niet mag of kan nemen, om fatsoenlijk te modereren. Actieve moderatie is al lang een brug te ver, maar zelfs het afhandelen van meldingen moet nu kennelijk zo snel, dat het resultaat vaak buitengewoon ongelukkig is. Het zou ook ondeskundigheid kunnen zijn, maar dat weiger ik te geloven. Wat de reden ook is, het forum heeft volgens mij een groot deel van zijn aantrekkelijkheid en relevantie verloren.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Tijd om een nieuwe hobby te zoeken. Wat vind u van reageren op bijdragen van de Jeaup?

Consumenneke

witte angora schreef:
Kan een openingsbericht uberhaupt off-topic zijn?

Plaats reactie