Feedback op het Forum - deel 4
-
Re: Feedback op het Forum - deel 4
De moderatie is aan het werk op tweede Kerstdag. Maar waarom moet het meteen weer een rommeltje worden? Omdat nieuwe vraagstellers dagenlang hebben moeten wachten voordat hun topic nu openbaar is gekomen zijn er al 2 geweest die opnieuw hetzelfde topic gemaakt hadden. Zouden deze nieuwelingen ooit nog terugkomen op het forum? En hoe kan het dat een moderator 2 maal 2 dezelfde topics goedkeurt? En bij het verwijderen wel het OP verwijdert, maar niet de reactie die er al op gegeven werd.
Als je een bericht meld kan je een vinkje aanzetten dat je op de hoogte gehouden wil worden van het verloop van de melding. Waarom komt daar dan geen reactie op?
Waarom is er geen actievere moderatie zodat vragen sneller online komen en ons werk niet, zoals zo vaak, tegen dovemans oren is.
Als je een bericht meld kan je een vinkje aanzetten dat je op de hoogte gehouden wil worden van het verloop van de melding. Waarom komt daar dan geen reactie op?
Waarom is er geen actievere moderatie zodat vragen sneller online komen en ons werk niet, zoals zo vaak, tegen dovemans oren is.
Er is weer flink geveegd in het topic over "Een niet besteld pakket ontvangen" Alle laatse berichten zijn weg....
Het zou mooi zijn als de moderatie dan ook aangeeft waarom bepaalde zienswijzen schijnbaar niet geplaatst mogen worden
Het zou mooi zijn als de moderatie dan ook aangeeft waarom bepaalde zienswijzen schijnbaar niet geplaatst mogen worden
Bram Bonnewel
, kuklos
en J. Deltoer
vinden dit leuk
-
Zal vast een budgetkwestie zijn. er wordt bezunigd op de publieke omroep, dus wordt logischerwijs eerst bezuinigd op het personeel met zinnige taken want anders is er niet genoeg geld om de programmacoordinatoren, de netmanagers, de omroepdirecteuren en alle andere onzinbaantjes bij de npo in stand te houden. En er moet natuurlijk geld over blijven voor reisprogrammas naar verre oorden.NeoDutchio schreef: ↑26 dec 2024 13:18Waarom is er geen actievere moderatie zodat vragen sneller online komen en ons werk niet, zoals zo vaak, tegen dovemans oren is.
kuklos
vindt dit leuk
-
In het Sportcity topic is de OP verwijderd... nu ben ik de TS. Moest niet het hele topic verwijderd worden?
kuklos
vindt dit leuk
-
Jij bent nu de topicstarter dus het hele bericht wordt verwijderd als jij daaroe een verzoek indient.witte angora schreef: ↑05 jan 2025 17:12In het Sportcity topic is de OP verwijderd... nu ben ik de TS. Moest niet het hele topic verwijderd worden?
Hoe was die slagzin ook alweer: Gans het radarwerk staat stil, als uw machtige arm dat wil!
J. Deltoer
vindt dit leuk
Maar jij stond toch bij de Sportcity onder de douche, of haal ik nu alles door elkaar...witte angora schreef: ↑05 jan 2025 17:12In het Sportcity topic is de OP verwijderd... nu ben ik de TS. Moest niet het hele topic verwijderd worden?
-
Jij haalt alles door elkaar. Zeker ook geen koffie gehad? Ik ga zo zetten, jij ook een mok?
Het enige wat de machtige arm van de moderator deed was één radertje weghalen. Het radarwerk draait dus nog steeds, maar dan bijzonder ongelukkig.Consumenneke schreef: ↑05 jan 2025 19:25Hoe was die slagzin ook alweer: Gans het radarwerk staat stil, als uw machtige arm dat wil!
BL2
vindt dit leuk
Bij het kleding topic van consumenneke werd hij ook gewipt. Daarna was ik dus de topicstarter. Iedereen was ondertussen off topic, daarom werd het twee dagen later geheel gewist. Ik als zogenaamde topicstarter heb er een bericht van gehad.
----
Re: Gelden er kledingregels in jouw club, in jouw sport?
Ja, zwembroek in het zwembad. Ook voor mijn mensenrecht.
----
We hebben dit topic van het forum verwijderd vanwege de volgende reden: (Delen van) de forumbijdrage zijn off topic.
Met vriendelijke groet,
Radar online redactie
----
We hebben dit topic van het forum verwijderd vanwege de volgende reden: (Delen van) de forumbijdrage zijn off topic.
Met vriendelijke groet,
Radar online redactie
Radar geeft daar aan dat berichten die on-topic zijn worden verwijderd, omdat anderen berichten off-topic zijn. Dat deugt niet.
Consumenneke
vindt dit leuk
-
Radar heeft zo te zien nieuw beleid. Om overvloed aan off-topic te vermijden wordt eerst het openingsbericht weggehaald en als daar dan voldoende verwarde reacties op komen kan het hele topic verwijderd worden.Thijs124 schreef: ↑05 jan 2025 22:21----
----
Met vriendelijke groet,
Radar online redactie
Gevolg is wel dat Witte Angora nu op de voorpagina van Radar beland is als degene die zich beklaagt over Sportcity vanwege een valse beschuldiging.
Je zou denken: haal dan de off-topic berichten weg. Want nu kan een groep zotten elk topic offline laten halen door maar genoeg off-topic reacties te plaatsen.
-
Hé ja, nu heb ik het weer gedaan.
Consumenneke
vindt dit leuk
-
Hoera, 'mijn' topic is verwijderd.
Het topic over Sportcity is inmiddels ook verwijderd.
Jammer alleen dat ik daarvoor eerst melding moest maken van het feit dat het topic niet meer klopte en de mods blijkbaar niet uit zichzelf zoiets doen als ze eerst het openingsbericht verwijderen.
Jammer alleen dat ik daarvoor eerst melding moest maken van het feit dat het topic niet meer klopte en de mods blijkbaar niet uit zichzelf zoiets doen als ze eerst het openingsbericht verwijderen.
BL2
en witte angora
vinden dit leuk
Dit dus. Het is erg jammer dat de moderatie de tijd niet neemt, of niet mag of kan nemen, om fatsoenlijk te modereren. Actieve moderatie is al lang een brug te ver, maar zelfs het afhandelen van meldingen moet nu kennelijk zo snel, dat het resultaat vaak buitengewoon ongelukkig is. Het zou ook ondeskundigheid kunnen zijn, maar dat weiger ik te geloven. Wat de reden ook is, het forum heeft volgens mij een groot deel van zijn aantrekkelijkheid en relevantie verloren.
-
Tijd om een nieuwe hobby te zoeken. Wat vind u van reageren op bijdragen van de Jeaup?
-
Kan een openingsbericht uberhaupt off-topic zijn?witte angora schreef: ↑05 jan 2025 17:12In het Sportcity topic is de OP verwijderd... nu ben ik de TS. Moest niet het hele topic verwijderd worden?