Is uit 2007, als je dit tenminste bedoelt: https://nl.wikipedia.org/wiki/Pioniers_van_MorgenJ. Deltoer schreef: ↑20 jan 2025 17:00Op Kindertv daar zelfs een hamas mickymouse die, moet je maar eens googelen.
Wel bizar...
Is uit 2007, als je dit tenminste bedoelt: https://nl.wikipedia.org/wiki/Pioniers_van_MorgenJ. Deltoer schreef: ↑20 jan 2025 17:00Op Kindertv daar zelfs een hamas mickymouse die, moet je maar eens googelen.
J. Deltoer schreef: ↑20 jan 2025 15:59Wie is wij? Ik heb geen christendom verspreidt, en moet er nu werkelijk met alle ellende die de Islam NU in de wereld veroorzaakt dit kapotgenuanceerd worden met een: ja, maar wij hebben vroeger ook wel eens wat misdaan?
Je doet dus exact wat J.Deltoer bedoelt.Consumenneke schreef: ↑20 jan 2025 19:03J. Deltoer schreef: ↑20 jan 2025 15:59Wie is wij? Ik heb geen christendom verspreidt, en moet er nu werkelijk met alle ellende die de Islam NU in de wereld veroorzaakt dit kapotgenuanceerd worden met een: ja, maar wij hebben vroeger ook wel eens wat misdaan?
U bent inderdaad veel genuanceerder.![]()
Niet alleen vroeger hoor. Als ik hoor wat de nieuwe president van de USA net allemaal stond uit te kramen minuten nadat hij als christen werd ingezegend.... hij gebruikte het woord nog net niet, maar hij was overduidelijk over dat hij "Lebensraum" wil.J. Deltoer schreef: ↑20 jan 2025 15:59Nu wil mevr Kaag 100.000.000.000 euro om Gaza weer op te bouwen. En daar is al zoveel geld naar toe gegaan, het had een paradijs aan zee kunnen zijn, alleen de haat tegen het joodse volk, aangewakkerd door de hamasleiders die hoog en droog in Dubai in hun paleizen zitten maakt dat het sh it is en altijd zal blijven. Al het geld wat er naar toe gaat wordt door hamas gekanaliseerd en dient maar één doel: de vernietiging van Israel.Wie is wij? Ik heb geen christendom verspreidt, en moet er nu werkelijk met alle ellende die de Islam NU in de wereld veroorzaakt dit kapotgenuanceerd worden met een: ja, maar wij hebben vroeger ook wel eens wat misdaan?Consumenneke schreef: ↑20 jan 2025 10:52Terwijl wij het christendom verspreid hebben door pepernoten uit te delen.
Met je nu verschuilen achter de ideeën van mensen in je omgeving is ook wel bijzonder te noemen.Jablan schreef: ↑20 jan 2025 15:20Ik heb genoeg mensen in mijn omgeving, die beide kanten direct volgen en gelukkig ook kritisch genoeg zijn om zich niet door propaganda te laten beïnvloeden. Scheelt verwijten over en weer van 'eenzijdige blik'. Over één ding is men het eens: liever vandaag dan morgen een betere regering in Israël.
Ongeveer 75%, het overgrote deel van de rest zijn Israëlische Palestijnen. Die zijn moslim en hebben ervoor gekozen in de Israëlische samenleving mee te doen en die hebben dan ook stemrecht en zo.
Films zijn sowieso fictie. En bij reality series krijg je maar een heel klein deeltje van de feiten mee.
If it talks like a duck....