Je draait consequent oorzaak en oplossing om. Als ik morgen een winkel leegroof, dan is volgens jouw logica de winkelier schuldig.
Je antwoorden zijn respectloos tegenover elke sporter, ongeacht wie of wat ze zijn en getuigen vooral van onwil om je in de situatie van anderen te verplaatsen.
Pas als je niet meer commentaar mag leveren en niet meer de nuance in de discussie hebt, dan gaat het de verkeerde kant op. Trump doet niet alleen maar slechte dingen, maar ook niet alleen maar goede dingen. En zolang ieder een waardeoordeel geeft afhankelijk van wat men belangrijk vindt, dan kun je prima een discussie houden. Maar zodra je positieve punten gaat afschieten omdat iemand ook iets anders heeft gedaan wat weet negatief is, dan houdt het punt van discussie direct op.
Ik denk dat we momenteel aardig op het laatste uit zijn gekomen in de wereld. En dat is niet positief. Meningen en ideeën zijn en blijven geen absolute waarheden en zo moet je ze niet behandelen.
Helemaal gelijk en misschien moet je dit soort dingen tegen Wolters en consorten eens zeggen.
En als iemand positieve verrichten van Sigrid Kaag of Kamela Harris hier wil plaatsen, ga vooral gewoon je gang, ik zal dat op eerlijk beoordelen. Ook deze mensen hebben vast iets goeds gedaan.
Maar die laatste zijn niet meer af te rekenen, die zijn inmiddels weg.
[/quote]
En dat is jammer,want die hebben me daar een partij ellende veroorzaakt.
Het is nog maar de vraag of het huidige kabinet daar overheen komt,hoewel,ze zijn aardig op weg.
Ze moeten de kans krijgen om de puinhoop op te ruimen maar het wordt ze simpelweg niet gegund. Amerikaanse toestanden, welke partij ook aan de macht is, de andere zal alles doen om dwars te zitten en te frustreren.
Als destijds niet Pinokkio aan de macht was gekomen maar ijzeren Rita, dan hadden we zoveel beter er voorgestaan.