Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Toen was het de norm om automatisch akkoord te gaan, niemand stond er echt bij stil. Tegenwoordig zijn mensen veel bewuster bezig met hun privacy, maar oude vermeldingen verwijderen is helaas niet altijd even eenvoudig.
Geen zin om het postcodeboek, editie 1986, onder het voetlicht te brengen.

Mocht je nou ff helemaal niets te doen hebben, dan kan je dit experiment eens lezen of -als je het al dan niet gelooft) eens uitvoeren...
Lees ook de reacties eronder
Ben benieuwd naar jullie ervaringen 

scharrelschipper
vindt dit leuk
Wat een gel*l dat experiment. Iedereen kan wel iets posten en claimen.
Hé, er zitten bewijsfoto's bij hé... 

scharrelschipper
vindt dit leuk
-
Heb vanavond rijst gegeten,maar voor het eten heb ik uiteraard eerst de rijst bedankt voor hun/zijn/het/haar bestaan en de gave die ik mocht ontvangen van de Rijst als voedingsmiddel.
En voor de zekerheid heb ik ook maar Het Vliegende Spagetti monster een gebedje gestuurd.
Moneyman
vindt dit leuk
-
Oeps! zie nu dat ik de naam niet goed gespeld heb;vergeving.scharrelschipper schreef: ↑15 apr 2025 20:20Heb vanavond rijst gegeten,maar voor het eten heb ik uiteraard eerst de rijst bedankt voor hun/zijn/het/haar bestaan en de gave die ik mocht ontvangen van de Rijst als voedingsmiddel.
En voor de zekerheid heb ik ook maar Het Vliegende Spagetti monster een gebedje gestuurd.
Toevallig stond er net een verkoper voor glasvezel aan de deur (stond nog bij de bellentableau). Na lang doordrammen dat ik toch echt niet wist wat ie bedoelde met glasvezel of internet (nooit van gehoord ook) en dat er ook geen onderneming op mijn adres was, hoorde ik een zucht en zei ie 'laat maar'. Ondertussen de rest van het pand al ingeseind dat er een verkoper aan de deur staat.
-
Glasvezel is toch dat spul waar je zo goed mee kan isoleren?Nijogeth schreef: ↑15 apr 2025 20:24Toevallig stond er net een verkoper voor glasvezel aan de deur (stond nog bij de bellentableau). Na lang doordrammen dat ik toch echt niet wist wat ie bedoelde met glasvezel of internet (nooit van gehoord ook) en dat er ook geen onderneming op mijn adres was, hoorde ik een zucht en zei ie 'laat maar'. Ondertussen de rest van het pand al ingeseind dat er een verkoper aan de deur staat.
Of ben ik nu in de war met steenwol?
-
Nee, steenwol is dat spul waar je onder ligt als je maatschappelijk niet helemaal bij bent.
Glasvezel, daar breien ze je glasservies van. Geen ramen, dat doen ze met een glasnetwerk.
Voor heldere lichten moet je straks even uit het raam kijken, als de straatverlichting brandt. ALS die brandt. Het kan zomaar zijn dat die niet brandt. Maar dat ligt dan aan de kanarie van de overbuurvrouw.
Glasvezel, daar breien ze je glasservies van. Geen ramen, dat doen ze met een glasnetwerk.
Voor heldere lichten moet je straks even uit het raam kijken, als de straatverlichting brandt. ALS die brandt. Het kan zomaar zijn dat die niet brandt. Maar dat ligt dan aan de kanarie van de overbuurvrouw.
scharrelschipper
en Jablan
vinden dit leuk
-
En hoeveel malware wordt er dan geinstalleerd als ik daarop klik?
Nee, dank u.
Nee, dank u.
Beter safe than sorry. Heel verstandig!scharrelschipper schreef: ↑15 apr 2025 20:20Heb vanavond rijst gegeten,maar voor het eten heb ik uiteraard eerst de rijst bedankt voor hun/zijn/het/haar bestaan en de gave die ik mocht ontvangen van de Rijst als voedingsmiddel.
scharrelschipper
vindt dit leuk
-
Zat net naar de andere flat te kijken. In één portiek maar liefst twee woningen leeg, en dat is niet alleen daar. Er zijn meerdere flats in de wijk waar ineens meerdere woningen leeg staan.
Vreemd, met die woningnood. Geen idee ook hoe dat nou kan.
Zou u misschien volgende week contact kunnen opnemen met de woningbouw vereniging om navraag te doen hoe dit mogelijk is?witte angora schreef: ↑20 apr 2025 19:41Zat net naar de andere flat te kijken. In één portiek maar liefst twee woningen leeg, en dat is niet alleen daar. Er zijn meerdere flats in de wijk waar ineens meerdere woningen leeg staan.
Ben ook wel benieuwd wat de reden is van de leegstand.
J. Deltoer
vindt dit leuk
-
Renovatieronde?
-
Zou best kunnen, dat ze een x-aantal wisselwoningen willen hebben. Ze worden in ieder geval niet te huur aangeboden.
Wellicht gereserveerd voor statushouders.
-
We hebben hier in de wijk al bijna niks anders... 

De paus overleden, nadat ie gisteren nog in het publiek te zien was. Aangezien ik het toch een poppenkast vind, hoop ik dat nu Katrijn Klaassen de nieuwe paus wordt.